MRM na 3DS 7783 14

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 4.08.2017 roku

Wyświetleń 7783

Odpowiedzi 14

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Witam, czy  jest jakaś możliwość zmienienia modelu MRM na 3DS (ponad 499)? Ponieważ dostałem pozwolenie na użycie vobów z pewnego moda ale niestety nie dostałem żadnych 3DS od teamu. Wiem że można to zrobić blender ale nie chciałbym aż 499 vobów zmieniać na 3ds :/
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Nie, ale możesz wszędzie używać pliku o tej samej nazwie z rozszerzeniem 3DS i będzie działać.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Zależy co chcesz zrobić z tymi modelami. Jeśli edytować to trochę kicha ;p jeśli tylko używać to wystarczy wrzucić wszystkie pliki *.mrm do folderu meshes/compiled i używać tak, jak napisał Zucklov. Gothic wszystkie 3dsy kompiluje do mrm i z nich odczytuje model.
 

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Chciałbym po prostu ovobować mapę a potem stworzyć addon na serwer GMP :)

Post połączony: 2017-08-05, 00:04
Ale napisałem do teamu co dostałem zgodę czy mogą mi wysłać folder z 3ds :)
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
No i po co ci one? Jeżeli nie chcesz ich edytować to zajmą ci tylko miejsce na dysku. Nawet jak je dodasz i usuniesz mrm, to po włączeniu Gothica następnym razem te modele i tak zostaną skompilowane od nowa, a pakował będziesz też mrm, a nie 3ds.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
No i po co ci one? Jeżeli nie chcesz ich edytować to zajmą ci tylko miejsce na dysku. Nawet jak je dodasz i usuniesz mrm, to po włączeniu Gothica następnym razem te modele i tak zostaną skompilowane od nowa, a pakował będziesz też mrm, a nie 3ds.

Czy w Spacerze wczyta Ci skompilowany model, tj. mrm i będzie on zdatny do vobowania? Nie wydaje mi się. Potrzebne są w 3ds, żeby móc je ustawić na scenie, jak scena będzie gotowa (tj. świat), to potem w grze mogą być skompilowane, to chyba proste i oczywiste.

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Wczyta nawet bez pliku 3ds. Plik musi być jednak wrzucony do meshes/compiled a nie tylko do meshes.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Oczywiście, że wczyta. Spacer postępuje z plikami na tej samej zasadzie, co sam Gothic. Jeżeli nie ma skompilowanego pliku, skompiluje go przy pierwszym go wczytaniu, możesz sam sprawdzić usuwając dowolny plik mrm i wczytując 3ds w Spacerze.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

MRM na 3DS
#8 2017-08-05, 10:06(Ostatnia zmiana: 2017-08-05, 10:12)
Ale jak masz same skompilowane to wpisując w visual mrm ci go nie wczyta. U mnie nie wczytuje.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Bo wpisuje się 3ds, a mrm. Tylko że jak 3ds w plikach brakuje, ale jest mrm, to mimo wpisania 3ds Gothic załaduje model, bo ładuje do gry tylko i wyłącznie pliki skompilowane, nieskompilowane służą mu tylko do tego, żeby je skompilował; te mają służyć twórcy moda. Dlatego też do paczki z modem ładuje się tylko skompilowane. Nie wiem jak mam to bardziej łopatologicznie wytłumaczyć.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dobra, wiem, w sumie w przypadku ASC robiłem podobnie.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie będzie to działać w przypadku użycia modeli, które zostały skompilowane przez inną część Gothica. Wtedy trzeba dekompilować.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Wystarczy wrzucić do MESHES/_COMPILED i posługiwać się tą samą nazwą tylko zamiast pisać .MRM pisz .3DS
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Wystarczy wrzucić do MESHES/_COMPILED i posługiwać się tą samą nazwą tylko zamiast pisać .MRM pisz .3DS
Napisałem to 3 razy wyżej. Myślę, że autor zrozumiał.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Ekhem... blender z kerrax ma możliwość importowania plików mrm i w tedy wystarczy exportować go w formacie 3ds.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry