Przeszedłem moda parę słów ode mnie. Na początku chce pogratulować i podziękować za stworzenie modyfikacji ,każdy ukazujący się mod już na starcie za to że jest ma u mnie duży plus. Chcę jednak zwrócić twórcom uwagę na kilka kwestii . Zgadzam się z tym co powiedział Simen jego uwagi w dużej mierze odnoszą się do spójności zadań co wymaga w niektórych miejscach poprawy, przykład pojawiające się nagle po rozmowie przedmioty jak przywołana już esencja magii lub posążek. Bardzo zdziwiła mnie mikstura siły w ścierwojadzie co zaburzyło realizm świata, sadzę że można to rozwiązać w inny sposób np. poukrywać tego typu przedmioty w jaskiniach lub chociażby w ziemi oznaczając je "x" znanym z gothica albo innym symbolem. Szkoda że nie zdecydowaliście się na wykorzystanie punktów nauki, dziwi to że dowódca nie jest w stanie niczego nauczyć swojego podwładnego, to też jest dobra alternatywa dla bądź co bądź nierealistycznego ukrywania przedmiotów jak już wspomniana przeze mnie mikstura w ścierwojadzie. Warto też pozamykać dostęp do niektórych miejsc, tak aby można było do nich wejść wraz z postępem fabuły, co poprawi spójność dla przykładu do biblioteki da się wejść wcześniej, przez co nie spotkamy tam orka, który zgodnie z treścią zadania powinien tam być od samego początku, niewątpliwie zaburza to logikę świata.
Ogólnie w moda gra się przyjemnie, dubbing jest dobrej jakości, trochę poprawek i wszystko będzie elegancko.
Czekam na pełną wersję i życzę powodzenia!
ps. Czy tylko ja miałem tak że bohater po osiągnięciu mistrza, trzymał broń jak nowicjusz?