Problem z Dialogami!! 5443 24

O temacie

Autor JoJózef

Zaczęty 19.05.2017 roku

Wyświetleń 5443

Odpowiedzi 24

JoJózef

JoJózef

Użytkownicy
posty16
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

JoJózef

Problem z Dialogami!!
2017-05-19, 20:42(Ostatnia zmiana: 2017-07-04, 16:24)
Witam wszystkich!
Otóż ostatnio przydarza mi się taka historia że: gdy mam dobrze zrobione skrypty z NPC i dialogami (gdyż sprawdzałem je Spacerem) wchodzę do gothica przywołuję postać i daję opcję " co słychać" a postać nie odpowiada a mi mimo wszystko dalsze opcje dialogowe wyskakują.Czyli tak jakby Bezi gadał sam z sobą pomimo tego że w skryptach other self i self other mam dobrze zrobione ;=(
Wcześniej takiego czegoś nie miałem więc jeśli ktoś wie jak to naprawić to naprawdę proszę o pomoc.

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
 
Broń którą pokonasz każdego przeciwnika

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Musisz sparsować dialogi, polecam program "Redefix". Jest szybki i bardziej zawodny niż parsowanie w Spacerze.

JoJózef

JoJózef

Użytkownicy
posty16
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
O kurde szybko :D
 
Broń którą pokonasz każdego przeciwnika

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kurczę, może zgłosić postulat o wstawienie Redefixa na stronę startową forum, tak często pojawia się to pytanie. :D

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Ja pierdolę. Jeszcze kilka dni temu facet pytał o założenie grupy do moda i zrobił zapowiedź moda z tytanami, a teraz na forum pyta o najbardziej podstawowe problemy, które są w przypiętym temacie...
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

MrSalvatore

MrSalvatore

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemanko jestem tutaj z pytaniem odnośnie tego co mam żle napisane w dialogu wyskakuje mi komunikat na którym jest napisane U:PAR: Expected ';' ( line 11) oraz U:PAR: Unknown identifier : = ( line 11 ) Dziękuje za pomoc tutaj macie dialog
http://scr.hu/6k2z/9o86g
 możecie otworzyć byłoby przyjemnie jeśli ktoś by mi poprawił i wytłumaczył co żle zrobiłem ;) http://www70.zippyshare.com/v/7JCVLbJ4/file.html
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
w 10 linijce brakuje ;
instance SLD_Wiechu_EXIT (C_INFO)
{
 npc = SLD_888_Wiechu;
 nr =999;
 condition = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition;
 information = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info;
 permanent = TRUE ---------------TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!
 description = DIALOG_ENDE;
};

 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty229
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Musisz sparsować dialogi, polecam program "Redefix". Jest szybki i bardziej zawodny niż parsowanie w Spacerze.

Chyba chciałeś powiedzieć "niezawodny".
 

MrSalvatore

MrSalvatore

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ktoś mi wytłumaczy co tutaj jest błędem?? http://scr.hu/6k2z/a7z06

Jeśli ktoś może to niech sprawdzi mi proszę dokładnie błędy http://www55.zippyshare.com/v/L3qN7bZz/file.html
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Problem z Dialogami!!
#9 2017-06-28, 14:26(Ostatnia zmiana: 2017-06-28, 14:43)
Wywołujesz coś czego niema, musisz zrobic funkcję DIA_WIECHU_EXIT_INFO()

:D jak masz takie problemy, to usuń wszystko w chuj i spróbuj od nowa.

Zaufaj mi, być może nawet wtedy zrozumiesz lepiej to co robisz :D

Właściwie to ją usunąłeś, bo w pierwszym dialogu który dałeś na forum jest ta funkcja

Popatrz:
instance SLD_Wiechu_EXIT (C_INFO)
{
 npc = SLD_888_Wiechu;
 nr =999;
 condition = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition; //WYWOŁUJESZ FUNKCJĘ
 information = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info; //WYWOŁUJESZ FUNKCJĘ
 permanent = TRUE
 description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Wiechu_EXIT_Condition()//PIERWSZA KTÓRĄ WYWOŁUJESZ
{
 return TRUE;
};
 FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info()//DRUGA...TEJ AKTUALNIE BRAKUJE :(
{
 AI_StopProcessInfos (self);
};

Edit: Tak BTW używaj notepad++ wygodniej i łatwiej ci będzie działać w skryptach
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

MrSalvatore

MrSalvatore

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy

MrSalvatore

Problem z Dialogami!!
#10 2017-06-28, 14:42(Ostatnia zmiana: 2017-06-28, 14:51)
Wywołujesz coś czego niema, musisz zrobic funkcję DIA_WIECHU_EXIT_INFO()

:D jak masz takie problemy, to usuń wszystko w chuj i spróbuj od nowa.

Zaufaj mi, być może nawet wtedy zrozumiesz lepiej to co robisz :D

Właściwie to ją usunąłeś, bo w pierwszym dialogu który dałeś na forum jest ta funkcja

Popatrz:
instance SLD_Wiechu_EXIT (C_INFO)
{
 npc = SLD_888_Wiechu;
 nr =999;
 condition = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Condition; //WYWOŁUJESZ FUNKCJĘ
 information = DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info; //WYWOŁUJESZ FUNKCJĘ
 permanent = TRUE
 description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_Wiechu_EXIT_Condition()//PIERWSZA KTÓRĄ WYWOŁUJESZ
{
 return TRUE;
};
 FUNC VOID DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info()//DRUGA...TEJ AKTUALNIE BRAKUJE :(
{
 AI_StopProcessInfos (self);
};
Niestety po zrobieniu wszystkiego dalej nie działa może to ja jestem po prostu ułomny bo niedawno zacząłem się tym interesować :p Edit już naprawiłem napisałeś błędnie DIA_SLD_888_Wiechu_EXIT_Info zamiast  DIA_Wiechu_EXIT_Info ale sam nieogarniam tego za bardzo więc okay już wszystko działa jak miało dzięki wszystkim serdecznie za pomoc :)


 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie ty pierwszy i nie ostatni.

Masz porównaj teraz linijka po linijce:
https://pastebin.com/Z1M8sMAp

Powinno działać, aczkolwiek nie sprawdzałem w gothicu.

bo w jednym piszesz tak a w drugim tak, heh spójrz na ten pastebin.

pomyśl i powiedz czy rozumiesz dlaczego dana funkcja nazywa się tak jak się nazywa a nie inaczej.

Edit: zjebałem lekko. to: FUNC VOID DIA__Wiechu_EXIT_Info()  dałem dwa razy __ a ma byc raz. popraw se
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

MrSalvatore

MrSalvatore

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy

MrSalvatore

Problem z Dialogami!!
#12 2017-06-28, 14:55(Ostatnia zmiana: 2017-06-28, 16:59)
To wszystko jest dla mnie czymś nowym ale z czasem pewnie będę popełniał mniej błędów tak czy siak pewnie jeszcze tutaj z czymś kiedyś wrócę dzięki za wszelaką pomoc :).

Post połączony: 2017-06-28, 16:51
http://scr.hu/6k2z/7d2qt Pomysły? Już dzisiaj siedzę swoje a chciałym pójść w kime a zależy mi żeby skończyć.


 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Strzelam, że błąd leży niżej.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Zamiast jebać nas po pyskach printami WSTAW SWÓJ SKRYPT W WERSJI PISEMNEJ.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Popraw instancję dialogu na dia_frodo_robota i tyle.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może należałoby dawać informację wszystkim zakładającym wątki z problemami dotyczącymi skryptów, że dodanie kodu, w którym jest błąd zwiększa szansę rozwiązania problemu z 1% do 90%? :)
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

gothic1210
  • Gość
Nie ma szans. Nikt nie czyta regulaminu, ani listy rozwiązanych problemów, dlatego przestałem je aktualizować.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie ma szans. Nikt nie czyta regulaminu, ani listy rozwiązanych problemów, dlatego przestałem je aktualizować.

Czytanie listy problemów, w ogóle stworzenie takiego tematu, to jakaś porażka. Powinien być dział "Rozwiązane problemy" i wjebać tam wszystko co zostało rozwiązane. Avallach miał jakiś sprzeciw, ale to, że już są inne, mało istotne poddziały typu "Dyskusje  i Łatki", to już nie. Ogólnie mówił też o tym, że mają/macie swoje sposoby na oznaczanie rozwiązanych problemów, jako użytkownik forum nie widzę tego, a to ma służyć chyba raczej użytkownikom, to, że dodaje się mało istotną fajkę grafiki oznaczającą rozwiązane problemy, nie jest dobrym pomysłem, o ile o to chodziło. No, ale to już taka dygresja, bo faktycznie, temat z parsowaniem dialogów pojawia się średnio raz na tydzień.

gothic1210
  • Gość
Ja nic na to nie poradzę. Nie jestem tu osobą decyzyjną. Jeśli chcecie zmian, to musicie je forsować poprzez dolne forum.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry