NPC z wyciągniętą bronią 3000 4

O temacie

Autor transwizja

Zaczęty 17.04.2017 roku

Wyświetleń 3000

Odpowiedzi 4

transwizja

transwizja

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dobry wieczór,
gdzie można ustawić, by postać funkcjonowała normalnie (wykonywała rutyny, itd.) mając wyciągniętą przez cały czas broń?
oraz, czy da się jakoś zmusić tego npc by nie chował broni podczas dialogu?
thanks from the mountain
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Za chowanie broni prawdopodobnie odpowiada B_RemoveWeapon.d
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Usuń w pliku ZS_Talk linijkę
AI_RemoveWeapon(self);
i npc nie będzie chował broni podczas dialogu.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty667
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Raczej wypada dodać warunek, którym omija się NPCa mającego łazić z wyciągniętą bronią.

Poza tym wypada chyba jeszcze w B_RefreshAtInsert.d dodać linijkę, która będzie wymuszać na NPC wyciągnięcie broni.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

transwizja

transwizja

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dzięki, dzięki, do zamknięcia oczywiście
zapomniałem że miałem z tym problem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry