[Rozwiązany]Problem z NPC 2780 14

O temacie

Autor Miler

Zaczęty 12.02.2017 roku

Wyświetleń 2780

Odpowiedzi 14

Miler

Miler

Użytkownicy
Człowiek z nikąd
posty130
Propsy17
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • Człowiek z nikąd

Miler

[Rozwiązany]Problem z NPC
2017-02-12, 21:40(Ostatnia zmiana: 2017-02-13, 20:20)
Witam. To znowu ja. Ten idiota nie znający podstaw moddingu. Tym razem po dłuższej przerwie. No więc co jest nie tak z tym dialogiem? :
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Paul_EXIT   (C_INFO)
{
npc         = SLD_888_Paul;
nr          = 999;
condition   = DIA_SLD_888_Paul_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_888_Paul_EXIT_Info;
permanent   = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Paul_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Paul_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Paul_Hello   (C_INFO)
{
npc         = SLD_888_Paul;
nr          = 1;
condition   = DIA_SLD_888_Paul_Hello_Condition;
information = DIA_SLD_888_Paul_Hello_Info;
permanent   = FALSE;
description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_SLD_888_Paul_Hello_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_SLD_888_Paul_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Paul_Hello_15_00"); //Kim ty do cholery jesteś? I co ja tu robię?
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Paul_Hello_01_01"); //Spokojnie. Jestem myśliwym Barona Alexandra.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Paul_Hello_01_02"); //Sam nie mam pojęcia co tu robisz.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Paul_Hello_01_03"); //Znalazłem cię tutaj całego poranionego i opatrzyłem.


};
Kiedy klikam "Kim jesteś?" to postacie nic nie mówią i po prostu wyskakuje opcja "Koniec"...  :facepalm:

@EDIT Dobra! W końcu uporałem się ze wszystkim problemami i NPC działa jak należy! Dzięki wszystkim!
 
I’m always getting high cuz my confidence low.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Miler

Miler

Użytkownicy
Człowiek z nikąd
posty130
Propsy17
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • Człowiek z nikąd
Cholera! Dzięki!
 
I’m always getting high cuz my confidence low.

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Miler

Miler

Użytkownicy
Człowiek z nikąd
posty130
Propsy17
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • Człowiek z nikąd

Miler

Problem z NPC
#4 2017-02-12, 21:50(Ostatnia zmiana: 2017-02-12, 21:56)
P.S Podeśle ktoś uporządkowany plik .ini? U mnie jest tak nasrane że masakra.

Post połączony: 2017-02-12, 21:56
Dobra to .ini to nie trza już, ale nie wie kto co zrobić, żeby facet sam zagadał?
 
I’m always getting high cuz my confidence low.

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
description = "Kim jesteś?"; Zamieniasz na: important = TRUE;
 

Miler

Miler

Użytkownicy
Człowiek z nikąd
posty130
Propsy17
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • Człowiek z nikąd

Miler

Problem z NPC
#6 2017-02-12, 22:42(Ostatnia zmiana: 2017-02-12, 23:03)
Dobra kurwełe bo ja czegoś nie rozumiem. Zrobiłem teraz dialog od zera w tym Easy Dialog Makerze i kiedy wbijam do gry wyskakuje mi że w 1494 linijce jakiegoś skryptu nie ma pierdolonego ŚREDNIKA. Wie ktoś w którym skrypcie on się skrywa?

Post połączony: 2017-02-12, 22:54
P.S Ani dialog ani Enpec nie mają tylu linijek więc cholera nie mam pomysłu...

Post połączony: 2017-02-12, 23:03
P.S 2 Ja jebe to nie przez podmianę dialogów już nie wiem co mam robić. Coś w pliku z wpisami z dziennika może być?
 
I’m always getting high cuz my confidence low.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Jest taki magiczny program ZSPY który na czerwono wskaże ci drogę do pliku w którym jest błąd, znaczy się na czerwono zazwyczaj jest błąd a nazwa pliku linijke wyżej :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Miler

Miler

Użytkownicy
Człowiek z nikąd
posty130
Propsy17
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • Człowiek z nikąd
No dobra. Problem jest w pliku zParser.ccp tylko nie wiem gdzie siedzi ten plik. Ktoś coś?
 
I’m always getting high cuz my confidence low.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Zrób screen z zspy albo daj log
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
To plik w którym wszystko dot. Parsera zEngine. Ten plik mają tylko ludzie z PB i niektórzy wybrani. Błąd nie leży tam, pokaż tego loga (Wyślij na jakiś upload w formacie .txt)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Gepsiu

Gepsiu

Użytkownicy
chicken <3
posty233
Propsy51
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • chicken <3
To masz podswietlone na czerwono? DAJ CALE INFO
 
cip cip cip Kukuryku cip cip cip

Miler

Miler

Użytkownicy
Człowiek z nikąd
posty130
Propsy17
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • Człowiek z nikąd
00:11 Info:  4 B:     GMAN: Open InitScreen .... <oGameManager.cpp,#811>
00:11 Info:  5 C:     *** Visual FX Implementation v0.5 .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  4 N:     VFX: Loading file System\VisualFX.src or .dat .... <oVisFx.cpp,#863>
00:11 Info:  5 U:    PAR: SYSTEM\_INTERN\VISUALFX.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 U:    PAR: SYSTEM\VISUALFX\VISUALFXINST.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 U:    PAR: Linking ... .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 U:    PAR: Symbols   : 2299 .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 U:    PAR: Code Size : 31047 bytes. .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 U:    PAR: Linking ok (0.009s). .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 U:    PAR: Saving VISUALFX.DAT .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  3 B:     SG: Initializing savegame-manager ... .... <oSavegame.cpp,#277>
00:11 Info:  4 N:     VFX: Loading file System\VisualFX.src or .dat .... <oVisFx.cpp,#863>
00:11 Info:  5 U:    PAR: SYSTEM\_INTERN\VISUALFX.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 U:    PAR: SYSTEM\VISUALFX\VISUALFXINST.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 U:    PAR: Linking ... .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 U:    PAR: Symbols   : 2299 .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 U:    PAR: Code Size : 31047 bytes. .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 U:    PAR: Linking ok (0.008s). .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 U:    PAR: Saving VISUALFX.DAT .... <zError.cpp,#465>
00:11 Info:  5 B:     SPC: Loading binary output-library OU.BIN... .... <zCCsManager.cpp,#387>
00:11 Info:  3 B:     CSLib: loading library ... .... <zCCsLib.cpp,#33>
00:11 Info:  3 B:       CSLib: Number of items: 20970 (UnArc) .... <zCCsLib.cpp,#39>
00:12 Info:  3 B:       CSLib: Sorting library ... .... <zCCsLib.cpp,#57>
00:12 Info:  3 B:       CSLib: finished loading library .... <zCCsLib.cpp,#64>
00:12 Info:  3 D:     MSH: Loading Mesh: SKYDOME_LAYER1.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
00:12 Info:  3 D:     MSH: Loading Mesh: SKYDOME_COLORLAYER.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
00:12 Info:  3 D:     MSH: Loading Mesh: SKYDOME_LAYER2.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
00:12 Info:  3 D:     MSH: Loading Mesh: SKYDOME_LAYER3.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
00:12 Info:  4 N:     GAME: Loading file Content\Gothic.src or .dat .... <oGame.cpp,#739>
00:12 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\CONSTANTS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\_INTERN\CLASSES.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\AI\AI_INTERN\BODYSTATES.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\AI\AI_INTERN\FOCUS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\AI\AI_INTERN\NPC_SETTOMAD.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\AI\AI_INTERN\SPECIES.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\AI\AI_INTERN\PRINTDEBUG.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\AI\AI_INTERN\PRINTPLUS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\EVENTS\B_AWAKE_STONEGUARDIAN.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\LOG_ENTRIES\LOG_CONSTANTS_HOSHI.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\LOG_ENTRIES\LOG_CONSTANTS_MATTES.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\LOG_ENTRIES\LOG_CONSTANTS_NOTES.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\LOG_ENTRIES\LOG_CONSTANTS_YOLY.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\XP_CONSTANTS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\STORY_GLOBALS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Fatal:-1 U:    PAR: Expected ';' ( line 1494 ) .... <zParser.cpp,#599>
00:13 Info:  5 X:     Store Device: Intel(R) HD Graphics .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_SetDevice: Switching to windowed on same device ... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_ClearDevice: Releasing old mode ... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     Start to save textures (lightmaps) ... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     Number of saved textures:0 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     zCDXTCCache_D3D :: ClearCache: Surfaces to clear - 0 .... <zRndD3D_DxtcCache.cpp,#177>
00:13 Info:  5 X:     Destroy all vertexbuffers. .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     zCDXTCCache_D3D :: ClearCache: Surfaces to clear - 0 .... <zRndD3D_DxtcCache.cpp,#177>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: 1366 x 768 x 32(device:0 mode:0) .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPerDX: D3DXInitialize done .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPerDX: Found Intel(R) HD Graphics \ Microsoft Direct3D Hardware acceleration through Direct3D HAL .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPerDX: Switching to Intel(R) HD Graphics \ Microsoft Direct3D Hardware acceleration through Direct3D HAL .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPerDX: Hardware TnL not supported. .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_TestCapabilities: Device has passed capability tests. .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     D3D Device-Info: szDriver=igdumd32.dll .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     D3D Device-Info: szDescription=Intel(R) HD Graphics .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     D3D Device-Info: wProduct=0 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     D3D Device-Info: wVersion=0 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     D3D Device-Info: wSubVersion=0 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     D3D Device-Info: wBuild=0 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     D3D Device-Info: dwVendorId=32902 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     D3D Device-Info: dwDeviceId=262 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     D3D Device-Info: dwSubSysId=331812931 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     D3D Device-Info: dwRevision=9 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Store RGB Format .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Store RGB Format .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Store RGB Format .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Device supports DXT1 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Device supports DXT2 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Device supports DXT3 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Device supports DXT4 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_EnumTextureCallback: Device supports DXT5 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Maximal texture width  -> 8192 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Maximal texture height -> 8192 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Alpha testing supported .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: no w-buffering .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Color-Buffer depth:32 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Z-Buffer depth:32 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - windowed mode possible .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - gamma correction enabled .... <zRndD3D_Init.cpp,#852>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - total videomem:1744830464 .... <zRndD3D_Init.cpp,#879>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - free videomem:1736437760 .... <zRndD3D_Init.cpp,#880>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: caps - w-based fog supported .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Start to rebuild vertexbuffers ... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     XD3D_InitPort: Vertexbuffers rebuild done. .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     Start to rebuild saved textures (lightmaps) ... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     Number of rebuild textures:0 .... <zError.cpp,#465>
00:13 Info:  5 X:     Vid_SetScreenMode: Switched to windowed mode   ... .... <zRndD3D_Vid.cpp,#580>
00:13 Info:  5 X:     Vid_SetScreenMode: No changes ... .... <zRndD3D_Vid.cpp,#559>
00:18 Info:  5 C:     Shutting down MSS .... <zSndMss.cpp,#629>
00:18 Info:  5 X:     EmergencyExit: Releasing all DirectX-Objects ... .... <zRndD3D_Render.cpp,#283>
00:18 Info:  5 X:     EmergencyExit: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#301>
00:18 Warn:  0 X:     [RND3D-Destructor]: Can't uninitialize D3DX Utility Library ! Error: D3DXERR_D3DXNOTSTARTEDYET .... <zRndD3D.h,#127>
00:18 Info:  5 X:     [RND3D-Destructor]: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#309>
Masz!
 
I’m always getting high cuz my confidence low.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
00:13 Info:  5 U:    PAR: CONTENT\STORY\STORY_GLOBALS.D : Parse... .... <zError.cpp,#465>
00:13 Fatal:-1 U:    PAR: Expected ';' ( line 1494 ) .... <zParser.cpp,#599>

You're missing a ; somewhere around line 1494 in Story_Globals.d :)
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Miler

Miler

Użytkownicy
Człowiek z nikąd
posty130
Propsy17
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • Człowiek z nikąd

Miler

Problem z NPC
#14 2017-02-13, 17:02(Ostatnia zmiana: 2017-02-13, 17:13)
Dzięki! Tyle w moddingu i dalej nic nie potrafię...

Post połączony: 2017-02-13, 17:04
A więc wszystko przez Easy Dialog Maker... Dodał linijkę a średnik miał w dupie!

Post połączony: 2017-02-13, 17:13
I gotowe! Pierwsza postać, która nie kraszuje gry i ma dialogi w końcu gotowa! Dzięki wszystkim!
 
I’m always getting high cuz my confidence low.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry