Nie wiem czy zwróciłeś uwagę na literkę S na końcu. Oryginalna nazwa funkcji wstawiającej NPC to
Wld_InsertNpc
funkcja z numerkiem jako parametr nazywa się
wld_insertnpcs
i jest to funkcja dodana prawdopodobnie przez moderów i nie wiemy jak ona działa może jako parametr ma właściwe liczby i jest tu wszystko poprawnie.
Zwróciłem na to uwagę, i dlatego właśnie mówię że to pewnie tu jest problem. wld_insertnpcs to funkcja która ma za zadanie przywołać kilka NPC na raz:
func void wld_insertnpcs(var int count,var int inst,var string wp)
{
MONSTER_INSGESAMT += 1;
Wld_InsertNpc(inst,wp);
count -= 1;
if(count > 0)
{
wld_insertnpcs(count,inst,wp);
};
};
Wskazujesz ze błędem jest "B_SETVISUALS_DRAGON_ROCK" to dlaczego nie chcesz jej pokazać ?
Bo to zawsze inna funkcja. Czasem jako bląd jest B_SETVISUALS_MOLERAT, innym razem było B_SETVISUALS_BLACKWOLF. Ten problem nie jest z tymi funkcjami, a z czymś innym.