Zmiana tekstury twarzy przy małej ilości HP. 2854 13

O temacie

Autor MrEltrys

Zaczęty 25.01.2017 roku

Wyświetleń 2854

Odpowiedzi 13

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Stworzyłem funkcje która zmienia teksturę głowy(krew) głównego bohatera gdy mamy mało życia.
Tylko jak ją najlepiej wywołać? FrameFunctions trochę za dużo zasobów zabiera.

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Jeżeli nie FF to ticktock

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Frame functions nic nie kosztuje. 0 spadków fps ani lagów. Kto Ci nagadał takich głupot, że FF pobiera za dużo zasobów?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Może i nie zżera FPS'ów, ale nie "lubi się" z metodami klasy oCNpc (Wiem z własnego doświadczenia)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Jeżeli nie FF to ticktock
To jest praktycznie to samo.

Frame functions nic nie kosztuje. 0 spadków fps ani lagów. Kto Ci nagadał takich głupot, że FF pobiera za dużo zasobów?
Myślałem że jak się wywołuje co klatkę to obciąża silnik.

Może i nie zżera FPS'ów, ale nie "lubi się" z metodami klasy oCNpc (Wiem z własnego doświadczenia)
Są jakieś konsekwencje?

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Cytuj
Są jakieś konsekwencje?
Crashe :F
Zrób to tick-tockiem. Jest też inna metoda mianowicie wywołaj funkcję w B_AssesDamage, PC_Sleep oraz w funkcjach użycia przedmiotów do leczenia.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Myślałem że jak się wywołuje co klatkę to obciąża silnik.
Samo wywoływanie co klatkę nie obciąża w ogóle. Dzięki temu nie muszą być dokonywane obliczenia dotyczących opóźnienia z jakim ma zostać wywołana funkcja. Obciążenie może spowodować wywoływanie niektórych funkcji, dla których procesor musi dokonać więcej obliczeń. W takich sytuacjach (o ile jest to możliwe) lepiej jest używać HookEngine by wywoływać funkcję wtedy, kiedy naprawdę jest to potrzebne.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Jak mogę użyć tego HookEngine w moim przypadku?

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
W twoim przypadku lepiej jest użyć FrameFunctions.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
A nie dałoby rady zrobić to if'em ?  :trollface:

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A nie lepiej zmieniać teksturę twarzy w momencie otrzymania małej ilości hp i odnawiać ją po wczytywaniu gry?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
@Cruc Wymagane wywoływanie czasowe. Chyba, że masz lepszy sposób na wywołanie tego, bez używania FF / Ticków.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hmm, my bad. Rzeczywiście wywołanie wymaga co najmniej ticktocka.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
A nie dałoby rady zrobić to if'em ?  :trollface:
Tak zrobiłem tylko trzeba tego if'a jakoś wywołać.

A nie lepiej zmieniać teksturę twarzy w momencie otrzymania małej ilości hp i odnawiać ją po wczytywaniu gry?
Tym sposobem i tak trzeba będzie wywoływać co klatkę by sprawdzić ilość HP


Wybrałem FrameFunctions. Dzięki za pomoc. Można zamknąć temat. :)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry