Bardzo fajna inicjatywa. Wielu graczy od L'hivera przez wysoki poziom trudności po prostu się odbija.
Na początku też mnie odrzucał ten poziom trudności

Zmieniłbym jedynie nazwę na L'hiver: NotR Balance Mod
Nie miałem pomysłu na nazwę. Ta była wymyślona na szybko

Ale ta co napisałeś jest dobra. Od następnej wersji ją wprowadzę

Pytanie: planujesz dalej rozwijać tego submoda? Zauważyłem porównując skrypty, że wciąż zostało jeszcze trochę rzeczy do przywrócenia.
Co masz na myśli?
Zrobiłem:
-statystyki potworów
-parametry przedmiotów
-parametry czarów
-przywróciłem domyślną liczbę HP co poziom
-przywróciłem domyślny koszt umiejętności
-usunąłem teksty z opisów przedmiotów dotyczące survivalu(pragnienia, głodu i wagi)
Jeśli o czymś zapomniałem to napisz

Edit: Jeśli chodzi ci o kamienne tabliczki to raczej ich nie przywrócę.
Nie chce mi się tyle bawić.
A L'Hiver dodaje dużo nowych terenów wraz z nowymi wrogami. Więc będzie można zdobyć większy lvl. Czyli te bonusy od tabliczek by za bardzo ułatwiały
