Outfaith - Spekulacje 43640 115

O temacie

Autor K0nopa

Zaczęty 30.09.2016 roku

Wyświetleń 43640

Odpowiedzi 115

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie podobno, a ma @Siemekk.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
QuickSlots w Goetii to jakiś żart. Tak samo jak obrażenia obszarowe... Tylko dla broni 2H i duali - co jest kpiną. W dodatku nie widzę, aby obrażenia były wywoływane przy kolizji tylko zapewne zrobił to na jakimś Perceptionie - kpina.
Co do QuickSlota to kto używałby klawiszy F1 do F6? Najlepszy QuickSlots jaki widziałem to ten z AST, a poźniej ten od @Splash 'a. Tyle ode mnie na temat moda - kpina jeżeli chodzi o rozwiązania techniczne :)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czemu obrażenia obszarowe dla broni dwuręcznych i duali jest kpiną? Jak dla mnie to broń jednoręczna ma spory handicap względem dwuręcznej. Obrażenia niewiele mniejsze. Mniejszy spadek wytrzymałości.

Choć faktem jest, że triggerowanie tego na perceptionie jest 2/10 kiedy wykorzystują coś takiego jak AST.

Co do quickslota. Trochę się czepiasz. Jedyna różnica pomiędzy Waszymi QS, a tym, jest taka, że ich opiera się o klawisze funkcyjne, a u Was o klawisze z numerami. Not big deal.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy

tldr

Returning Goetja - Spekulacje
#43 2018-07-31, 16:12(Ostatnia zmiana: 2018-07-31, 16:25)
nie ma się co triggerować, do premiery jeszcze 3,5 roku, znając życie wyjdą nowe SystemPacki, ASTy, chuje muje dzikie węże, @inż. Avallach odkryje na nowo Amerykę,  więc to wszystko i tak pewnie będą musieli dopracować. A swoją drogą po Goecji pewnie będą kolejne dodatki, po których będzie min. 10 lat łatania bugów i wydawania kolejnych ficzer-paczów, AB w wersji 2.0, AB 3.0, Slash And Craft 10.0 ( ^^ ) także Gothic II będzie wiecznie żywy co mnie cieszy bo jakby liczyć w latach, to już 14 lat w nią gram. Jest w tym jakaś magia, podobnie mam z serią Metal Gear Solid (która wydaje się być martwa niestety po odejściu Kojimy i braku możliwości tworzenia jakiś spin-offów przez fanów, a zapewniam że wyobraźni by nie zabrakło  :lol2: :lol2:)
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wbrew pozorom gothic dopiero wchodzi w swój złoty czas moddingu. I nie chodzi mi tu o ilość modów, a o jakość. Także myślę, że gothic szybko nas nie opuści.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dokładnie takie same mam odczucia. W Returningu chętnie zobaczyłbym jeszcze jakiś Klasztor Adanosa na podobieństwo tego Innosa  ^^
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale Adanos nie miał tak zorganizowanej kasty kapłańskiej jak Innos, więc skąd miałby się tam wziąć?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Gorys211034

Gorys211034

Użytkownicy
posty218
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak patrze co oni robia w tej Goetii to odechciewa mis ie normalnie grać w R2...najgorsze że podobno bedzie dopiero w 2022.Nieznacie  może jakiejś firmy co mnie zamrozi na te 4 lata?
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ogólnie to chyba ma być przygotowana nowa ścieżka fabularna, więc jakby nie było, tak czy inaczej będzie to nowe doświadczenie. Ciekawi mnie tylko czy będzie można nią podążać tylko jako nekromanta, czy innymi klasami również.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Również innym to akurat jest wiadome od dawna.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie bardzo śledzę informacje z prac.

Wiadomo coś o możliwych zmianach w balansie gry? Czy raczej mniej więcej zostanie wszystko tak samo?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ścieżka jest dostępna wraz z przyjęciem propozycji Poszukiwacza na przełęczy, niezaleznie od gidlii :P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak patrze co oni robia w tej Goetii to odechciewa mis ie normalnie grać w R2...najgorsze że podobno bedzie dopiero w 2022.Nieznacie  może jakiejś firmy co mnie zamrozi na te 4 lata?

Bo zwykły R2 jest dobry by zapoznać się z Returningiem w ogóle, do przejścia na raz. Dopiero AB rozwija skrzydla i mnóstwo ficzerów z AB bedzie w Goecji, także zapraszam do społeczności graczy AB!
 

Gorys211034

Gorys211034

Użytkownicy
posty218
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ciężko powiedzieć jak to bedzie wyglądało z tego co tam widze to jest planowana przebudowa Khorinis, górniczej doliny,Irdorath. Wygląda na to że nie bedzie to tylko dodanie questów,inny system walki i czarów,nowe AI potworów ( i tu wydaje sie że poziom trudności walko zostal znacząco podwyższony) Fajnie wygląda ten splash dmg jak sie walczy w gromadzie.Super jeśli nie ogranicza sie tylko do nowej ścieżki dla"złych" ale dadzą też coś równie fajnego dla wojowników prawa i porządku XD

Pewnie że śledzie też AB sam niekiedy proponuje jakieś zmiany na forum (nerf kosturów które są OP)
Samo AB troche załatwe ale jak sie ustawi HP 200% 150% dmg i 10 lp to gra sie nawet fajnie,troche łatwiej niz normalny return ale można czerpać przyjemność garściami.Fajne są bossy na tej trudności XD Trolle po 40 k hp itp
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@tldr Co masz na myśli, że AB rozwija skrzydła?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Gorys211034

Gorys211034

Użytkownicy
posty218
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dawno nikt tu nie pisał jednak ostatnio pojawiła się niewielka garść informacji o Gothic 2: Outfaith czyli Goeti czy jak by to zwał ;P
Ogólnie o całym procesie tworzenia jest dość cicho ale od czasu do czasu coś wycieknie.
Z opisu wynika że Gothic 2: Outfaith nie bedzie podobny do R2 pod względem poziomu trudnosci,może to i lepiej?Jednak zbudowany bedzie na bazie gothic 2 returning 2.0 tak jak pierwodnie zakładano.
Link do forum
 

SolariS

SolariS

Użytkownicy
posty361
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zmienili nazwę projektu :F

Generalnie przed 2021 nie ma co się nsatawiac że zagramy też gdzieś na forum była informacja
 

Gorys211034

Gorys211034

Użytkownicy
posty218
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z postów wnioskuję że chcą bardziej trzymać sie Lore Gothica ale wiadomo jak to z nimi jest.
I raczej nie bedzie "drogi Beliara" bo bardziej interesująca (i pewnie łatwiejsza w przetworzeniu rozbudowaniu)  jest droga Innosa a raczej to co mieliśmi w G2
Mnie prywatnie bardziej interesuje kwestia techniczna i to co można robić w świecie gry (czytaj rework systemu tworzenia mieczy zbroi itp.)

Date  podawali na 2022 ,ale to bylo jeszcze na filmach w Yt których już nie ma.Jednak teraz sprawa jest nie wiadomą bo z jednej strony mają łatwiejsze zadanie bo nie chcą "upychać śmieci" a urozmaicać już istniejący świat,z drugiej wiadomo jak to jest ;P (dajmy tu jaskinie z dwoma goblinami! -->Ok a co wy na to aby w tym miejscu walnąć nowy wątek fabularny na 50 h?-->Ok czemu nie )
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Dziwne, żeby było inaczej, skoro od samego początku Goecja była planowana jako rozszerzenie R2.0, które ma po prostu wprowadzić nieliniowość do gry. Technicznie rzecz biorąc, R2.0 też było nieliniowe, ale na zasadzie G3 i Skyrima, gdzie mogłeś pójść praktycznie wszędzie, jak Ci było wygodniej, teraz nacisk jest na stronę fabularną. Z ciekawszych rzeczy przeczytałem, że zaplanowano całkowite przerobienie takich wątków, jak chociażby Budowniczowie z Doliną Adanosa, Opiekunowie czy Ur-Thralla. Ten pierwszy mnie naprawdę cieszy, bo w obecnej formie gra w tej lokacji polega na ścisłym trzymaniu się poradnika, a jestem przekonany, że przy odrobinie chęci dałoby się ten wątek poprawić. Opiekunowie byli moim zdaniem spoko, ogrom dialogów i budowanie kosmicznego lore Gothica swoje robiło, choć nie da się zaprzeczyć, że niektóre zadania mogły być lepiej zrobione. A Ur-Thrall? Hmmm... Postać całkiem nieźle napisana w pierwotnym Returningu, jednak została zniszczona przez wątki R2.0, gdyż w nowych tam dodanych dialogach zachowywał się zgoła inaczej, a ja nie lubię takiego niekonsekwentnego pisania postaci. Z drugiej strony, to przywara Piranha Bytes, jakby nie spojrzeć XD Podoba mi się również to, że Trazege w tworzeniu nowych lokacji zmierza w kierunku zgodności z ogólnie znanym lore gry. Najważniejszą jednak zmianą jest dla mnie decyzja o zmniejszeniu poziomu trudności. O ile Returning 1.1 z ReBalance był dość znośny, bo pomimo mocno wygórowanego poziomu trudności na starcie, gra stawała się szybko łatwa i w początkowych wersjach 2.0, gdzie wszystko było w miarę wyśrodkowane, tak widzę, że czym później w las, tam tym więcej było absurdu. I nie zrozumcie mnie źle, ja dalej pragnę tych zajebistych walk z bossami na zasadzie nieumarłego orka-szamana czy Czarnego Maga ze Świątyni Śniącego, ale zwykłe moby mają zostać mobami, bo jak widzę Majesa, który z dwoma demonicznymi szkieletami naraz ma problem walczyć, to mnie osobiście krew zalewa. Tak dla fabuły, nie dla przesadnie wysokiego poziomu trudności. Pozdro :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Corypheus

Corypheus

Użytkownicy
Posąg Beliara
posty118
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Posąg Beliara
Z ciekawszych rzeczy przeczytałem, że zaplanowano całkowite przerobienie takich wątków, jak chociażby Budowniczowie z Doliną Adanosa, Opiekunowie czy Ur-Thralla. Ten pierwszy mnie naprawdę cieszy, bo w obecnej formie gra w tej lokacji polega na ścisłym trzymaniu się poradnika, a jestem przekonany, że przy odrobinie chęci dałoby się ten wątek poprawić.

Oj dałoby się, dało. Przede wszystkim irytuje na siłę wydłużanie rozgrywki czy lokacji, poprzez zbyt częste ładowanie w misje wymogu "zapierdalania z jednego końca mapy na drugi, żeby przynieść jakąś pierdołę/pogadać z jakimś fajfusem".
A Ur-Thrall? Hmmm... Postać całkiem nieźle napisana w pierwotnym Returningu, jednak została zniszczona przez wątki R2.0, gdyż w nowych tam dodanych dialogach zachowywał się zgoła inaczej, a ja nie lubię takiego niekonsekwentnego pisania postaci.

Ufff, czyli nie tylko mnie zdziwiło i poirytowało poniekąd dwubiegunowe zachowanie Ur-Thralla w R2.0. Raz poważny pan generał ork, nieufny nawet względem własnych ludzi, a już tym bardziej względem jakiejś ludzkiej przybłędy, a raz ork-pizda, najlepszy przyjaciel ludzi do poklepania po plecach i picia wódki.
 

Jesteśmy ludem wybranym. Bogactwo dla nas, władza dla Beliara. A jego królestwo nastanie, i zadrżą ci ku którym skieruje swój gniew! Więc zapłać propsem, bo inaczej zapłacisz krwią!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry