xd Gra ma ci kompilować pliki na mds? Nie no to nie działa w ten sposób, mds jest tak jakby skryptem który mówi grze jakie animacje kiedy są użyte, standardowo używa skompilowanych, a jeśli ich niema to je tworzy, to że wypakowałeś mds to znaczy że wypakowałeś animacje które są w nim zapisane, więc teraz patrz skrypt zębacza w npc/monster:
func void B_SetVisuals_Snapper()
{
Mdl_SetVisual (self, "Snapper.mds");//jakiego mds'a ma używać stworek
Mdl_SetVisualBody (self, "Sna_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT, DEFAULT, -1);//to: Sna_Body znaczy jakiego ciała ma uzywać ten zębacz
};
Ale właściwie w twoim przypadku trzeba tylko przerobić plik: SNa_Body.asc
I teraz zależy jeśli chcesz dodać jako nowego to zapisujesz ten plik pod inną nazwą i wpisujesz go swojemu stworkowi w jego nowym skrypcie w npc/monster
jeśli chcesz podmienić za orginał to usuwasz tylko skompilowane animacje związane z zębaczem i gra sama ci je skompiluje.