Nowa gra CD Projekt Red 17020 63

O temacie

Autor Kuba

Zaczęty 23.08.2016 roku

Wyświetleń 17020

Odpowiedzi 63

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty387
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Trzymając się tematu odnośnie Wiedźmina 4, którego mieliby zrobić za parę lat, powiedzmy za 6. To wcale nie musi być to kontynuacja przygody Geralta, może jednak dowiemy się jakie były dalsze losy przybranej córki Ciri? Została przecież wiedźminką. Geralt byłby już w wieku podobnym do Vesemira i byłby postacią drugoplanową. Akcja mogłaby się dziać w Zerrikani albo w Kovirze, w zależności od wybrania Triss lub Yen.

 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ciri nie została i nie zostanie wiedźminką, skąd w ogóle taki pomysł?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Zirael i @Mac Dun, pogrzało Was chyba. Redzi wielokrotnie pisali o zakończeniu Wiedźmina, a robienie "mini dlc" do trójki na pewno odpada. Co do kontynuacji Ciri nie miałoby to w ogóle sensu z prostego powodu - gra nią nie dawałaby w ogóle satysfakcji, jest zbyt potężna. Poza tym ścieżka z tym, że Ciri została wiedźminką była tylko jedną z trzech możliwych.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cytuj
Redzi wielokrotnie pisali o zakończeniu Wiedźmina, a robienie "mini dlc" do trójki na pewno odpada.
Spokojnie, to byłu tylko luźne moje przemyślenia :) Ja tam chętnie bym widział jakiś crpg klasyczny fantasy od redów :P
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
@Zirael i @Mac Dun, pogrzało Was chyba. Redzi wielokrotnie pisali o zakończeniu Wiedźmina, a robienie "mini dlc" do trójki na pewno odpada. Co do kontynuacji Ciri nie miałoby to w ogóle sensu z prostego powodu - gra nią nie dawałaby w ogóle satysfakcji, jest zbyt potężna. Poza tym ścieżka z tym, że Ciri została wiedźminką była tylko jedną z trzech możliwych.

Pisali o zakończeniu GERALTA, nie Wiedźmina. Sami to nawet na twiterze zaznaczyli, jeżeli dobrze pamietam ;)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Jak dla mnie mogliby przemyśleć, aby zrobić chociaż jeden ostatni dodatek, który dodałby rzeczy z których zrezygnowali z powodu braku czasu lub po prostu wycieli je niedługo przed wydaniem gry.
W ramach Wiedźmina 4 mogliby się dogadać z Sapkowskim i stworzyć grę osadzaną jeszcze za lat świetności wiedźmińskich szkół i jak one upadły. Ciekawie byłony je ujrzeć na żywo.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Fartuess   Jak myślisz, jaką nową grę mogą zrobić, ten 100 oddział? Raczej jakąś karciankę, czy inną pierdółkę nie robiłoby tyle osób :P

A może do w3 będą robić po prostu jakieś dlc mini po prostu

Trudno powiedzieć. Samo stwierdzenie, że ten zespół byłby dedykowany do tego projektu jest jedynie hipotezą. Nawet jeśli oni zaczynają projekt sami, to może do niego potem dołączyć reszta z Warszawy. Naprawdę niewiadomo. Poza tym CDPR Kraków zdaje się być studiem zbudowanym chociaż częściowo z byłych pracowników Reality Pump, więc zapewne tworzą jakiegoś RPGa. Osobiście bym się nie pogniewał, gdyby zrobili jakiegoś naprawdę dobrego izometryka, ale ze 100ma osobami to mogą i zrobić RPGa AAA nie będącego openworldem - jeśli w pewnym momencie zabraknie im mocy przerobowej, to będą mogli liczyć na pomoc Warszawy.

Ale to są tylko takie moje gdybania o tych potencjalnych scenariuszach, które osobiście wydają mi się najciekawsze.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dlaczego nie mogą zrobić open worlda? Otwarty świat nie musi oznaczać ogromnego otwartego świata. Możemy mieć otwarty świat, ale rozsądnych rozmiarów. W takim G1 też mamy otwarty, choć niewielki, świat. Dla mnie otwartość świata to przede wszystkim możliwości eksploracyjne bohatera jak skakanie, wspinaczka, pływanie, nurkowanie. To wszystko w Gothicu było i nie było niewidzialnych ścian, poza Magiczną Barierą ofc. :P W grach BioWare (może poza Inkwizycją) czy takim Wiedźminie oraz Wiedźminie 2 światy są już bardziej zamknięte i korytarzowe.
Co do samej gry to pamiętam, że już po premierze W2 zapowiadali jakiś większy projekt, ale widać nie wypalił. Teraz po sukcesie W3 i znacznym powiększeniu rozmiarów studia poprzez oddział w Krakowie nie powinno być z tym problemów. Jeśli o mnie chodzi to chciałbym by był to action RPG "gothicopodobny". A więc kładący równomierny nacisk na fabułę, eksplorację oraz walkę. Mógłby być to jakiś dark fantasy w autorskim świecie. Ciekaw jestem jak Redzi poradziliby sobie nie bazując na już powstałych światach czy systemach RPG, lecz w 100% swojej grze. Myślę, że świat rozmiarów Toussaint, może nieco mniejszy, byłby w sam raz. Długość gry powinna zamykać się w przedziale 30-50 godzin. Walka mogłaby bazować na Dark Soulsach, a sam tytuł kierowany powinien być do węższej grupy graczy niż W3, który miał po prostu trafić do wszystkich. Myślę, że taka gra bardziej kameralna w porównaniu do W3 mogłaby odnieść sukces. Sam uważam, że jest spora nisza w segmencie action RPG kładące równy nacisk na wspomniane elementy, którą zagospodarowuje właściwie tylko Piranha Bytes.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ciri nie została i nie zostanie wiedźminką, skąd w ogóle taki pomysł?
To coś słabo ogarniasz. Może zostać wiedźminką przy odpowiednim zakończeniu gry. Nawet potem w dodatku Krew i Wino przy zakończeniu Ciri przyjeżdża do Geralta z głową upolowanego Garkaina i ten pyta się jej jak ona sie czuje być wiedźminką.

https://www.youtube.com/watch?v=KpANomyxkO4
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A przeszła mutacje? :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Akurat teraz Wiedźminów nie poddaje się mutacjom, bo ta wiedza została zapomniana :)
Krew elfów.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie wiem, książek nie czytałem, ale z gry chyba wynika, że jednak nie do końca zapomniane. Przecież początkowym mutacjom został poddany Avallach żeby z UMY powrócić do własnego ciała. :P I jeszcze Vesemir mówił wtedy ,,nie robiłem tego od wieków" czy jakoś tak, co może wskazywać, że jednak wie jak to robić. No ale Wujek Ves... niestety. :(
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Dlaczego nie mogą zrobić open worlda? Otwarty świat nie musi oznaczać ogromnego otwartego świata. Możemy mieć otwarty świat, ale rozsądnych rozmiarów. W takim G1 też mamy otwarty, choć niewielki, świat. Dla mnie otwartość świata to przede wszystkim możliwości eksploracyjne bohatera jak skakanie, wspinaczka, pływanie, nurkowanie. To wszystko w Gothicu było i nie było niewidzialnych ścian, poza Magiczną Barierą ofc. :P W grach BioWare (może poza Inkwizycją) czy takim Wiedźminie oraz Wiedźminie 2 światy są już bardziej zamknięte i korytarzowe.
Obecnie pojęcie "otwarty świat" służy często jako skrót myślowy oznaczający duży otwarty świat wypełniony treściami sandboksowymi.

Gothic niby miał otwarty świat, ale był on dość specyficzny i zaprojektowany bardziej w zgodzie z innymi zasadami, niż współczesne sandboksowe open worldy.

...Jeśli o mnie chodzi to chciałbym by był to action RPG "gothicopodobny". A więc kładący równomierny nacisk na fabułę, eksplorację oraz walkę ... Myślę, że świat rozmiarów Toussaint, może nieco mniejszy, byłby w sam raz. Długość gry powinna zamykać się w przedziale 30-50 godzin. ...a sam tytuł kierowany powinien być do węższej grupy graczy niż W3, który miał po prostu trafić do wszystkich. Myślę, że taka gra bardziej kameralna w porównaniu do W3 mogłaby odnieść sukces.

Chętnie bym przyjął mniejszego, ale bardziej ambitnego i skondensowanego RPGa.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

mathsicist

Nowa gra CD Projekt Red
#33 2016-08-29, 23:27(Ostatnia zmiana: 2016-08-29, 23:34)
Chętnie bym przyjął mniejszego, ale bardziej ambitnego i skondensowanego RPGa.

W sumie Wiedźmin 2 był czymś takim. Świat jest mały, relatywnie do innych gier bardzo mało, a jednocześnie wiele się dzieje. Ciekawa fabuła oraz świetnie wyreżyserowane dialogi i cut-scenki. Jedynie gameplay, szczególnie przechodząc grę po raz kolejny, bywa nużący. Grając w trzecią część odniosłem wrażenie że w pewnym momencie straciłem wątek, biegałem bez sensu z miejsca na miejsce, a przerywniki - początkowo olśniewające - straciły na uroku. Chyba do momentu ukończenia Barona grało mi się najlepiej, później wyruszyłem w ten otwarty, wielki świat.

edit: imo w drugim wieśku skopali epilog. Trafiając do Loc Muinne mam zawsze wrażenie, że muszę jak najszybciej ukończyć główny wątek, czyli w moim przypadku uratować Triss. Przede wszystkim główne zadanie jest (w porównaniu do pobocznych) zbyt ciekawe, absorbujące. Ponadto w poprzednich aktach dostajemy nauczkę, że prawie każde nasze działanie ma wpływ. Dlatego zajmowanie się pierdołkami wydaje się zbyt ryzykowane. Takie są przynajmniej moje odczucia
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Chętnie bym przyjął mniejszego, ale bardziej ambitnego i skondensowanego RPGa.

W sumie Wiedźmin 2 był czymś takim. Świat jest mały, relatywnie do innych gier bardzo mało, a jednocześnie wiele się dzieje. Ciekawa fabuła oraz świetnie wyreżyserowane dialogi i cut-scenki.
Albo gry z serii Deus Ex.

edit: imo w drugim wieśku skopali epilog. Trafiając do Loc Muinne mam zawsze wrażenie, że muszę jak najszybciej ukończyć główny wątek, czyli w moim przypadku uratować Triss. Przede wszystkim główne zadanie jest (w porównaniu do pobocznych) zbyt ciekawe, absorbujące. Ponadto w poprzednich aktach dostajemy nauczkę, że prawie każde nasze działanie ma wpływ. Dlatego zajmowanie się pierdołkami wydaje się zbyt ryzykowane. Takie są przynajmniej moje odczucia

Miałem podobnie w 5 akcie pierwszego Wiedźmina. Przez większość gry pacing fabularny jest powolny, więc duża ilość questów pobocznych jest uzasadniona. Problem jest gdy pacing fabularny przyspiesza a reszta się do tego nie adaptuje.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Chętnie bym przyjął mniejszego, ale bardziej ambitnego i skondensowanego RPGa.

W sumie Wiedźmin 2 był czymś takim. Świat jest mały, relatywnie do innych gier bardzo mało, a jednocześnie wiele się dzieje. Ciekawa fabuła oraz świetnie wyreżyserowane dialogi i cut-scenki.
Albo gry z serii Deus Ex.

edit: imo w drugim wieśku skopali epilog. Trafiając do Loc Muinne mam zawsze wrażenie, że muszę jak najszybciej ukończyć główny wątek, czyli w moim przypadku uratować Triss. Przede wszystkim główne zadanie jest (w porównaniu do pobocznych) zbyt ciekawe, absorbujące. Ponadto w poprzednich aktach dostajemy nauczkę, że prawie każde nasze działanie ma wpływ. Dlatego zajmowanie się pierdołkami wydaje się zbyt ryzykowane. Takie są przynajmniej moje odczucia

Miałem podobnie w 5 akcie pierwszego Wiedźmina. Przez większość gry pacing fabularny jest powolny, więc duża ilość questów pobocznych jest uzasadniona. Problem jest gdy pacing fabularny przyspiesza a reszta się do tego nie adaptuje.
Że co kurwa?? pacing? :F
To polskich słów nie mamy tylko trzeba używać jakichś totalnie chujowych angielskich słówek tak? :facepalm:
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
To się nazywa makaronizm. dzięki temu ludzie są tacy inglisz i w ogole tacy światowi.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Bo się nie pierdole w wymyślanie tłumaczeń, które miałyby ten sam wydźwięk. Niby mógłbym napisać, że rytm i tempo, ale po prostu czasem nie chce mi się pierdolić z tłumaczeniem pojęć w kontekstach z którymi w 95% spotyka się w języku angielskim.

Tak samo nie pierdolę się z pisaniem naokrągło "Mapa oświetlenia" i piszę po prostu "lightmapa", pomimo że promotor kręci nosem.

I to nie jest leczenie kompleksów, tylko lenistwo połączone z pragmatyzmem. A kompleksy można też leczyć w drugą stronę i na siłę pisać wszystko piękną polszczyzną nawet podczas luźnych konweracji z innymi osobami przy pomocy mózgu elektronowego.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty387
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
@Zirael i @Mac Dun, pogrzało Was chyba. Redzi wielokrotnie pisali o zakończeniu Wiedźmina, a robienie "mini dlc" do trójki na pewno odpada. Co do kontynuacji Ciri nie miałoby to w ogóle sensu z prostego powodu - gra nią nie dawałaby w ogóle satysfakcji, jest zbyt potężna. Poza tym ścieżka z tym, że Ciri została wiedźminką była tylko jedną z trzech możliwych.

Nie wiem czy czytałeś książki Sapkowskiego. Kiedy była mała, została przygarnięta przez Geralta, która była niespodzianką dla niego, była mu przeznaczona. Całe dzieciństwo spędziła w Kaer Morhen i uczyła się wiedźmińskiej szermierki oraz różnych sekretów. Była szkolona by zostać wiedźminką i zabijać potwory. Tutaj po prostu twórcy dali wybór i możliwość zakończenia historii poprzez naszą decyzję. Tak samo wygląda sprawa z Yen i Triss. W książkach dowiadujemy się, że to Yen była prawdziwą kochanką Geralta. To z nią miał burzliwy romans, ją kochał najbardziej i próbował odzyskać utraconą miłość. Ale twórcy dali nam wybór. Wiedźmin 3 nie został idealnie i rzetelnie stworzony wg. sagi Sapkowskiego. Większość dodali twórcy od siebie i zrealizowali swoje pomysły.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

Nowa gra CD Projekt Red
#39 2016-08-30, 21:57(Ostatnia zmiana: 2016-08-31, 00:40)
lenistwo połączone z pragmatyzmem

jesteś leniwą biczą xD ale pragmatyzmem bym tego nie nazwał




wmawiaj sobie xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry