Na patchu 1.2 gra się lepiej, ale patch 1.3.1 też
ma swoje plusy, których nie ma w 1.2.
Na przykład:
-Możliwość zdobycia Maski Śniącego
-Potwory już nie uciekają
-Usunięcie zatrucia z poziomu B.Łatwego (na 1.2 tylko na poz.banalnym)
-Wyłączenie wytrzymałości na poziomie B.Łatwym (1.2 też tylko na poz.banalnym)
-Znaczne wzmocnienie smoków
-Usunięcie wymogu 30% broni dwuręcznych na dołączenie do Strażników Świątynnych.
Ktoś kto gra za 1 razem tą gildią może się srodze zawieść, gdy inwestował od początku w broń jednoręczną, a tu nagle zobaczył taki wymóg na wersji 1.2

-Strażnik Świątynny dostaje teraz najlepszy gildyjny pancerz w V rozdziale.
Na patchu 1.2 ciężką zbroję w tej gildii dostawaliśmy dopiero w 7 rozdziale co było bardzo niesprawiedliwe, bo najlepszą Zbroję Paladyna i Łowcy smoków dostawało się już w 5 rozdziale. To jest chyba największa wada patcha 1.2 oraz
niektóre bugi w obozie bractwa dotyczące zbyt łatwego awansu bez wykonania zadań od wszystkich Baali.
Największa wadą 1.3.1 są zbudowane bronie magiczne oraz to,
że Gallahad nie może uczyć nas trzech kręgów magii, a nagrodą za wykonanie zadania jest tylko eliksir potęgi.
Nauka niektórych czarów z tych trzech kręgów bardzo się przydawała przy przechodzeniu Returninga dla postaci,
która nie jest magiem.
Natomiast patch 1.3.2 to jest badziewie i lepiej niech zostanie usunięte, bo ktoś nowy zniechęci się do tego moda.