Render oraz BitField 2839 5

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 21.05.2016 roku

Wyświetleń 2839

Odpowiedzi 5

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Siemanko :lol2: Otóż tak zastanawiam się nad pakietem render z LeGo.
Render_AddItemPrio(var int itemInst, var int x1, var int y1, var int x2, var int y2, var int priority) ItemInst- What is this? bo x1 x2 y1 y2 to pozycje, a priorytet to chyba priorytet :lol:
Czy pod item ItemInst mogę podpiąć zmienną z C_Item robioną z Listów ?
2. Primo
Render_AddView(var int view)
Jak to jeść xD Mam taki szatański plan jak:
Pobieranie klasy C_Item, i w tym wykorzystanie tego:
const int zCVob_bitfield4_pos = ((1 << 5) - 1) << 7;//To pobiera ikonkę itema
i ogólny zamysł tego AddView to takie cuś:
var oCItem item;
var int ico; ico=item._zCVob_bitfield[4] & ~zCVob_bitfield4_posIn) | ((id+1) << 7);
Render_AddView(ico);
Oczywiście za pomoc rozdam :ok: (zapewne 1 będzie bogdan xD)
Spoiler
Kiedyś może z tego wszystkiego zrobi się tutoriale :D
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
ItemInst = Item Instance... Nie załamuj mnie... :(

Jakbym wiedział jak cały ten pakiet wygląda, bym Ci pomógł. Długo jeszcze nie będę widział moich skryptów... :/
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Cytuj
ItemInst = Item Instance... Nie załamuj mnie... :(
Wybacz xDDD chodziło mi bardziej o tą drugą część (podpinanie) i czy renderuje to normalnie item D:
Pakiet łap :D
https://github.com/Bonne6/XR/blob/master/_work/data/Scripts/Content/LeGo/Render.d
Załamuje ludzi... cóż za nowość D:
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Lol a jak ustalić, aby Render był nad View ? Bo mój render jest pod miast nad View'em :I
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Cytuj
ItemInst = Item Instance... Nie załamuj mnie... :(
Wybacz xDDD chodziło mi bardziej o tą drugą część (podpinanie) i czy renderuje to normalnie item D:
Pakiet łap :D
https://github.com/Bonne6/XR/blob/master/_work/data/Scripts/Content/LeGo/Render.d
Załamuje ludzi... cóż za nowość D:

Google Translate is not making much sense in this thread, so I can't really help you further unless you try again in english, but why the hell are you linking to Bonne's repository? Wouldn't it make more sense to link to https://app.assembla.com/spaces/lego2/subversion/source/HEAD/stable/Render.d?
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry