Siemanko

Otóż tak zastanawiam się nad pakietem render z LeGo.
Render_AddItemPrio(var int itemInst, var int x1, var int y1, var int x2, var int y2, var int priority)
ItemInst- What is this? bo x1 x2 y1 y2 to pozycje, a priorytet to chyba priorytet

Czy pod item ItemInst mogę podpiąć zmienną z C_Item robioną z Listów ?
2. Primo
Render_AddView(var int view)
Jak to jeść xD Mam taki szatański plan jak:
Pobieranie klasy C_Item, i w tym wykorzystanie tego:
const int zCVob_bitfield4_pos = ((1 << 5) - 1) << 7;//To pobiera ikonkę itema
i ogólny zamysł tego AddView to takie cuś:
var oCItem item;
var int ico; ico=item._zCVob_bitfield[4] & ~zCVob_bitfield4_posIn) | ((id+1) << 7);
Render_AddView(ico);
Oczywiście za pomoc rozdam

(zapewne 1 będzie bogdan xD)
Spoiler
Kiedyś może z tego wszystkiego zrobi się tutoriale
