Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 8885330 37317

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 3.01.2016 roku

Wyświetleń 8885330

Odpowiedzi 37317

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Nie zresztą po kiego czorta chciałbyś to robić jeśli nie grasz 1h + tarcza to nie ma to kompletnie sensu szpon  sam w sobie po tych ulepszeniach wciąż jest bronią stosunkowo słabą

Zas ofiara dusz to oddanie jej w zamian za bonus na stałe do HP
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Blood ex

Blood ex

Użytkownicy
posty24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@darek0100 nie chodziło o miecz na duchy tylko o same obrażenia bo akurat tak się sqada że w moim eq to właśnie on ma najwięcej obrażeń. A z questa mroczna sieć od Hagena do wyboru jest tylko miecz 2h, więc trochę mi żal dupe ścisnoł że ten miecz ma 300 dmg a mój 1h zaledwie 215 dmg i chciał bym znaleźć jakiś nowy żeby mi tak smutno nie było.
 

Hatton

Hatton

Użytkownicy
posty296
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeszcze jedna sprawa : zadanie komnaty nowicjuszy. Zgarnąłem 4 nowicjuszy, w tym babo do sprzątania. Co mam jeszcze zrobić żeby zaliczyć ta misję od Parlana?

Z góry dzięki,
Hatton
 
Daj Propsa jeżeli pomogłem :)

zeddicus94

zeddicus94

Użytkownicy
posty523
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem, nauczony 6 krąg, runa 6 kręgu ale w sferze do robienia run mam tylko 1-5, wtf
 

darek0100

darek0100

Użytkownicy
posty287
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Blood ex z mrocznej sieci możesz zrobić zarówno dwu jak i jednoręczny miecz. Jednoręczny ma on 250 obrażeń. Jest jeszcze śmierć rąbanie w Dolinie Cieni w małej piramidzie - ma 275 obrażeń. No i oczywiście szpon beliara z wbitymi 400 duszami. To wszystko masz dostępne w 3 rozdziale

Post połączony: 2018-11-23, 08:36
@Hatton Tu masz opis:
Spoiler
Komnata nowicjuszy
Parlan chce, żebyśmy zamietli wszystkie pokoje nowicjuszy. Jeśli weźmiesz miotłę i zaczniesz zamiatać, bezi mówi do siebie, że to zajmie wieczność. Szukamy więc pomocy: Babo (zgadza się za zwój „pięść wiatru”, leży na trawie między kaplicą Isgarota i mostem do klasztoru) oraz troje innych bezimiennych nowicjuszy. Jeden zgodzi się bez żadnych warunków, drugi za 50 monet, trzeci też za darmo, jeśli jest już co najmniej jeden pomocnik. Po przekonaniu czterech nowicjuszy, musimy również zamiatać jedną z komórek - w pobliżu celi maga ognia. Następnie idziemy porozmawiać z Parlanem
 

zeddicus94

zeddicus94

Użytkownicy
posty523
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Darek zanim do doliny cieni dojdzie to uriziel jest 100x lepszy niz ten jakis marny z 275 obrazen, uriziel jeszcze dodaje magiczny dmg
 

xKondziox

xKondziox

Użytkownicy
posty358
Propsy16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ale tu bardziej chodzi o miecz jednoręczny a Uriziel to 2H jest
 

darek0100

darek0100

Użytkownicy
posty287
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@zeddicus chodziło o jednoręczny miecz. Poza tym szpon (z 400 duszami) i tak jest lepszy od uriziela
 

Corypheus

Corypheus

Użytkownicy
Posąg Beliara
posty118
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Posąg Beliara
Ale mam rozkimnę xD, podzielę się nią z Wami.

Nie wydaje wam się, że Bezimiennemu pisana jest droga wojownika? No wiecie, nie maga (odnosząc się do Returninga) ognia, nekromanty, wody czy guru, tylko wojownika (i znowu Returning) - strażnik/paladyn, najemnik/łowca smoków czy strażnik świątynny. Chociaż ja - biorąc pod uwagę specyficzny, cyniczny i ironiczny charakter Bezimiennego - skłaniałbym się bardziej ku drodze : G1 - Cień->Strażnik->Wywalenie ze Starego Obozu->Najemnik, następnie G2 - Nikt->Obywatel->Najemnik->Łowca smoków, ewentualnie - co mniej prawdopodobne, bo Bezimienny raczej do najreligijniejszych nie należy xD - Strażnik->Paladyn. No bo zobaczcie, w każdym większym fabularnym przerywniku czy to w G1 czy to w G2NK pokazuje się Bezimiennego jako wojownika z zajebistym pancerzem i dwuręcznym gigamieczem często większym od niego. Jedyny filmik, na którym Bezimienny może wystąpić jako Mag Ognia, to jest filmik, na którym jako mag zabija się Smoka Ożywieńca. Reszta tj. ładowanie Uriziela(G1), próba ucieczki ze Świątyni Śniącego po jego zabiciu (G1), wskrzeszanie Bezimiennego przez Xardasa (filmik-prolog G2/NK), walka Bezimiennego z Xardasem w celu wrócenia do świata ludzi (prolog Zmierzchu Bugów), czy w końcu wizerunek króla-wojownika z filmików-przerywników w Arcanii:Gothic4, przedstawia Bezimiennego, bezwzględnie i bez pola do dyskusji, jako weterana-wojownika. Zresztą, nie trzeba daleko szukać po filmikach czy innych cudach. Sam układ gry i zachowanie się względem nas postaci magicznych. Każdy poważniejszy mag, którego spotykamy, daje nam do zrozumienia, że w świecie Gothica potęga magii płynie z długiego szkolenia się w niej, w "stażu magicznym". Każdy potężny mag, jakiego spotykamy jest albo nieśmiertelnym, ale długo już żyjącym nekromantą, albo starym czarodziejem(Saturas,Pyrokar,Xardas,Corristo,Vatras itd.) Tak, wiem, ktoś może wnieść zarzut "Ale przecież Bezimienny jest specyficzny, jedyny, wybrany, zajebisty, czarodziejski i w ogóle półboski". No niby tak, tylko, że pomimo posiadania jakichkolwiek umiejętności magicznych, nawet na 6 kręgu magii, dalej w większości questów odnoszących się do spraw magicznych musimy pytać się a to Saturasa, a to Pyrokara, a to Xardasa i tak dalej i tak dalej (czyli, znowu - magów/czarodziejów starych, wyszkolonych, których wiedza mądrość i umiejętności płyną z oddania się długoletnim praktykom magicznym). Nikt nie daje Bezimiennemu opcji wykazania się swoimi wyuczonymi, potężnymi (przypominam, 6 krąg magii, szczyt potęgi magicznej dla maga w Gothicach) sztukami magicznymi w żaden sposób, poza tępym napieprzaniem kolejnych czarów leczniczych czy ofensywnych. Dlatego właśnie uważam, że w G2, Bezimiennemu jest pisana droga - i tutaj zostawiam do dowolnej interpretacji - albo strażnik/paladyn albo (co osobiście mi się wydaje właściwsze) - najemnik/łowca smoków.

W każdym razie takie jest moje odczucie, chętnie podyskutuję i powymieniam się odczuciami, doświadczeniami i osobistym odbiorem gry.

Przy okazji - chyba jedynym Gothiciem, który nie robił z Bezimiennego wojownika-parobasa jest G3, w którym to odnaleźć musimy pełny Set Adanosa, który po założeniu każdy wie jak wygląda - jak pełna szata/rynsztunek pełnoprawnego Maga.

Spoiler
Przyznaję, że post powstał częściowo pod wpływem rozważań, a częściowo pod wpływem wkurwienia na zabugowane klasy magiczne w Returning 2.0 AB+S'n'C, bo ni chuja nie mogę ogarnąć 4 kręgu jako nekromanta czy nawet mag ognia, pomimo znajdowania się już w 3 rozdziale, znaczy coś się popsuło i to konkretnie i będę musiał uderzać jednak w wojownika/łucznika. Głupie ruskie chuje.
 

Jesteśmy ludem wybranym. Bogactwo dla nas, władza dla Beliara. A jego królestwo nastanie, i zadrżą ci ku którym skieruje swój gniew! Więc zapłać propsem, bo inaczej zapłacisz krwią!

milygosc

milygosc

Użytkownicy
posty342
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
hi gdzie w snieznych gorach orkow znajde te 2 bossyz ktorych mutageny leca?
 

Ksieciuniu

Ksieciuniu

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy



Post połączony: 2018-11-22, 18:19
@Ksieciuniu a po co chcesz GVE używać? Spóźniłeś się? Musisz być tego samego dnia o 23:30
Problem jest taki, że najpewniej skrypt mi nie zaskoczył, dlatego chcę użyć GVE, bo oni się po prostu nie spotykają. Dlatego ponawiam, wie ktoś jaką wartość trzeba ustawić przy którym wersie żeby wywołać spotkanie Asmala z Wambo?
 

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty246
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ale mam rozkimnę xD, podzielę się nią z Wami.

Nie wydaje wam się, że Bezimiennemu pisana jest droga wojownika? No wiecie, nie maga (odnosząc się do Returninga) ognia, nekromanty, wody czy guru, tylko wojownika (i znowu Returning) - strażnik/paladyn, najemnik/łowca smoków czy strażnik świątynny. Chociaż ja - biorąc pod uwagę specyficzny, cyniczny i ironiczny charakter Bezimiennego - skłaniałbym się bardziej ku drodze : G1 - Cień->Strażnik->Wywalenie ze Starego Obozu->Najemnik, następnie G2 - Nikt->Obywatel->Najemnik->Łowca smoków, ewentualnie - co mniej prawdopodobne, bo Bezimienny raczej do najreligijniejszych nie należy xD - Strażnik->Paladyn. No bo zobaczcie, w każdym większym fabularnym przerywniku czy to w G1 czy to w G2NK pokazuje się Bezimiennego jako wojownika z zajebistym pancerzem i dwuręcznym gigamieczem często większym od niego. Jedyny filmik, na którym Bezimienny może wystąpić jako Mag Ognia, to jest filmik, na którym jako mag zabija się Smoka Ożywieńca. Reszta tj. ładowanie Uriziela(G1), próba ucieczki ze Świątyni Śniącego po jego zabiciu (G1), wskrzeszanie Bezimiennego przez Xardasa (filmik-prolog G2/NK), walka Bezimiennego z Xardasem w celu wrócenia do świata ludzi (prolog Zmierzchu Bugów), czy w końcu wizerunek króla-wojownika z filmików-przerywników w Arcanii:Gothic4, przedstawia Bezimiennego, bezwzględnie i bez pola do dyskusji, jako weterana-wojownika. Zresztą, nie trzeba daleko szukać po filmikach czy innych cudach. Sam układ gry i zachowanie się względem nas postaci magicznych. Każdy poważniejszy mag, którego spotykamy, daje nam do zrozumienia, że w świecie Gothica potęga magii płynie z długiego szkolenia się w niej, w "stażu magicznym". Każdy potężny mag, jakiego spotykamy jest albo nieśmiertelnym, ale długo już żyjącym nekromantą, albo starym czarodziejem(Saturas,Pyrokar,Xardas,Corristo,Vatras itd.) Tak, wiem, ktoś może wnieść zarzut "Ale przecież Bezimienny jest specyficzny, jedyny, wybrany, zajebisty, czarodziejski i w ogóle półboski". No niby tak, tylko, że pomimo posiadania jakichkolwiek umiejętności magicznych, nawet na 6 kręgu magii, dalej w większości questów odnoszących się do spraw magicznych musimy pytać się a to Saturasa, a to Pyrokara, a to Xardasa i tak dalej i tak dalej (czyli, znowu - magów/czarodziejów starych, wyszkolonych, których wiedza mądrość i umiejętności płyną z oddania się długoletnim praktykom magicznym). Nikt nie daje Bezimiennemu opcji wykazania się swoimi wyuczonymi, potężnymi (przypominam, 6 krąg magii, szczyt potęgi magicznej dla maga w Gothicach) sztukami magicznymi w żaden sposób, poza tępym napieprzaniem kolejnych czarów leczniczych czy ofensywnych. Dlatego właśnie uważam, że w G2, Bezimiennemu jest pisana droga - i tutaj zostawiam do dowolnej interpretacji - albo strażnik/paladyn albo (co osobiście mi się wydaje właściwsze) - najemnik/łowca smoków.

W każdym razie takie jest moje odczucie, chętnie podyskutuję i powymieniam się odczuciami, doświadczeniami i osobistym odbiorem gry.

Przy okazji - chyba jedynym Gothiciem, który nie robił z Bezimiennego wojownika-parobasa jest G3, w którym to odnaleźć musimy pełny Set Adanosa, który po założeniu każdy wie jak wygląda - jak pełna szata/rynsztunek pełnoprawnego Maga.

Spoiler
Przyznaję, że post powstał częściowo pod wpływem rozważań, a częściowo pod wpływem wkurwienia na zabugowane klasy magiczne w Returning 2.0 AB+S'n'C, bo ni chuja nie mogę ogarnąć 4 kręgu jako nekromanta czy nawet mag ognia, pomimo znajdowania się już w 3 rozdziale, znaczy coś się popsuło i to konkretnie i będę musiał uderzać jednak w wojownika/łucznika. Głupie ruskie chuje.
Co do tego nie ogarnięcia. Opisz mnie to dokładnie. Może ci zdołam pomódz.
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami [200% defa hp i ataku])
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy



Post połączony: 2018-11-22, 18:19
@Ksieciuniu a po co chcesz GVE używać? Spóźniłeś się? Musisz być tego samego dnia o 23:30
Problem jest taki, że najpewniej skrypt mi nie zaskoczył, dlatego chcę użyć GVE, bo oni się po prostu nie spotykają. Dlatego ponawiam, wie ktoś jaką wartość trzeba ustawić przy którym wersie żeby wywołać spotkanie Asmala z Wambo?

Żeby Asmal posmyrał swoim mieczykiem Wambo musisz ustawić się za studnią i poczekać na aktywowanie skryptu.
 

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty246
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Mam pytanie. Dobrze kojarze że jak mamy wyuczoną demonologie to opiekun Dagoth (jak wybierzemy ścieżke ciemności) daje fajną runę (która przyzywa demony z Legionu jakiegoś tam)?
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami [200% defa hp i ataku])
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

Blood ex

Blood ex

Użytkownicy
posty24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@darek0100 no właśnie z zadania mroczna sieć nie ma miecza 1h. Więc zostaje mi ten z wieży mgieł i borykanie się jak mówisz z nim do doliny cieni.
 

R.Loos

R.Loos

Użytkownicy
posty373
Propsy66
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie mam pewności na 100% ale wydaje mi się, że w tym przypadku jest jak w Ret 1 czyli że każdy mag dostaje rune przywołania demonów lenga czyli na nich w ogóle nie trzeba mieć demonologii.
Mogę się mylić, pewnie ktoś zaraz poprawi

@Blood ex tak doradzę, jeśli grasz pod 1h i nie jesteś paladynem to koniecznie bierz tarczę za mroczną sieć.
 
Pół litra na dwóch jest dobre kiedy jedna osoba nie pije

Ezry

Ezry

Użytkownicy
posty95
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam taki dziwny efekt, znak jego to taka połowa czaszki a druga połowa jest w cieniu. Dostałem go w starej kopalni, nie bardzo wiem co on powoduje ani jak go zdjąć. Próbowałem czystym alkoholem, odtrutką, wodą święconą i zaklęciem oczyszczenia. Wie ktoś jak to zdjąć albo chociaż co on powoduje?
 

Blood ex

Blood ex

Użytkownicy
posty24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@R.Loos tak wiem. Jeszcze hełm był nawet spoko ale w porównaniu do mojego tylko niewiele lepszy a tarcza fajne profity daje i dodatkowo w przeciwieństwie do tego hełmu wygląda fajnie.
 

Corypheus

Corypheus

Użytkownicy
Posąg Beliara
posty118
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Posąg Beliara
@MrTLord001PL

No normalnie, tak jak pisałem już ze 2 albo 3 razy - gram na R2.0+AB S'n'C (Returning 2.0 Alternative Balance + Slash and Craft). W tym trybie wszystkie kręgi magii powinny być - z tego co zrozumiałem - dostępne po osiągnięciu odpowiedniego poziomu many. Nie mocy magicznej czy inteligencji - tylko many. I to bez względu, jak odpowiedni do danego kręgu poziom many się zdobędzie. Czy poprzez naukę, czy poprzez bonusy, czy poprzez mikstury, czy poprzez amulety/pierścienie. No i zdobywam 500 many - wchodzi kolejno 1,2,3 krąg. Zdobywam 600,700,800,900,1000,1100,1200,1300,1400 i tak dalej - cały czas stoi na 3 kręgu i ani myśli ruszyć. Nekromanta - 3 krąg i stoi. Mag Ognia - 3 krąg i stoi. Mag wody - 3 krąg i stoi. Jedynie Guru nie sprawdzałem, ale tak czy siak nie mam zamiaru nim grać, a tym bardziej przez przymus z powodu jakiegoś głupiego ruskiego błędu. Sprawdzałem, czy to aby nie przez niski poziom inteligencji, jak mi ktoś doradził wcześniej - nie. Ile bym inteligencji nie miał, to samo - 3 krąg i stoi. No to test - może przez niską moc magiczną? Nie. To samo - ile bym nie miał mocy magicznej - tak samo STOI. Przez ilość HP? Ile bym nie miał - stoi. To samo z siłą, zręcznością i resztą kurewskich ruskich zbugowanych statystyk. Bardziej tego nie wytłumaczę.

Mało tego - co prawda nie wiem, czy może to czegoś nie ma do rzeczy, ale ile razy bym nie zaczynał nowej gry z włączoną w opcjach "Ulepszoną Sztuczną Inteligencją" - po rozpoczęciu gry, zapisaniu, wyjściu z gry i wczytaniu tego zapisu, opcja ta samoistnie przełącza się z włączonej na wyłączoną. Ogólnie nie jest źle, poza misją z Lehmarem, któremu to ekwipunek zniknął po oklepaniu mu ryjca, czy jakimiśtam drobnymi szczegółami. Ale to z tymi kręgami, jest dla mnie błąd karygodny i niedopuszczalny, bo pisałem tutaj zanim zacząłem rozgrywkę, że na ponowną przygodę z Returningiem, tyle, że wersją 2.0 skusiłem się tylko i wyłącznie z powodu możliwości wczesnego zdobycia 6 kręgów magii. 6 kręgów zdobyć nie mogę, czy uczciwie, czy cheatem - moja przygoda zakończyła się. Tyle.
 

Jesteśmy ludem wybranym. Bogactwo dla nas, władza dla Beliara. A jego królestwo nastanie, i zadrżą ci ku którym skieruje swój gniew! Więc zapłać propsem, bo inaczej zapłacisz krwią!

darek0100

darek0100

Użytkownicy
posty287
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Blood ex Dostajesz przepis na sigila runicznego (1 i 2 ręczny). Sam grałem 2-ręcznym ale zrobiłem także 1-ręczny bo miałem przecież 2 kamienie księżycowe. Tarcze dostajesz od Hagena za zrobienie tego questa, a przepis na miecze wypada z czarnego maga Itu-Zelda.
Czyli z tego jednego questa masz dobry miecz jednoręczny i tarczę paladyna
 


0 użytkowników i 30 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry