Witam. Otóż dziś zacząłem robić zatrucie z pomocą skryptów Rafała Budzisa. Wszystko świetnie tylko że gdy gra prawie się włącza to wyskakuje taki błąd:http://ifotos.pl/zobacz/2015-12-1_sxaxqax.png
Ktoś wie co może być jego przyczyną?
Załączam też skrypt zatrucia (korzystałem ze skryptów budzisa przyznaje się):
func void zatrucie(){
if (other.guild == GIL_BLOODFLY)
{
zatruty = 1;
};
};
func void zatrucie_postaci(){
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////ZATRUCIE//////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////
if (zatruty==1)&&!(C_BodyStateContains(hero, BS_DEAD)) {
HP_OPUZNIENIE = HP_OPUZNIENIE + 1;
if (HP_OPUZNIENIE == 4) {
HP_OPUZNIENIE = 0;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] -4;
PrintS_Ext("Zostałem zatruty", RGBA(0, 200, 0, 255));
if (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] < 0){
zatruty==0;
};
if (zatruty==1){
zatruty_s +=1;
};
if (zatruty_s==30){
zatruty_s =0;
zatruty =0;
PrintS_Ext("Efekt znikł", RGBA(255, 200, 220, 255));
};
};
};
};
func void zmianateksturypaskahp ()
{
if (zatruty == 1) {
var _bar bar; bar = get (MyBar2);
View_SetTexture (bar.v0, "BAR_BACK.tga"); //ramka
View_SetTexture (bar.v1, "Zatruty.tga"); //pasek
}else
{
View_SetTexture (bar.v0, "BAR_BACK.tga"); //ramka
View_SetTexture (bar.v1, "Zatruty.tga"); //pasek
};
};