Ikarus problem 2090 3

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 15.12.2015 roku

Wyświetleń 2090

Odpowiedzi 3

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Witam. Otóż dziś zacząłem robić zatrucie z pomocą skryptów Rafała Budzisa. Wszystko świetnie tylko że gdy gra prawie się włącza to wyskakuje taki błąd:http://ifotos.pl/zobacz/2015-12-1_sxaxqax.png
Ktoś wie co może być jego przyczyną?
Załączam też skrypt zatrucia (korzystałem ze skryptów budzisa przyznaje się):
func void zatrucie(){

if (other.guild == GIL_BLOODFLY)
{
zatruty = 1;
};
};

func void zatrucie_postaci(){


/////////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////ZATRUCIE//////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////

if (zatruty==1)&&!(C_BodyStateContains(hero, BS_DEAD)) {
HP_OPUZNIENIE = HP_OPUZNIENIE + 1;

if (HP_OPUZNIENIE == 4) {
HP_OPUZNIENIE = 0;
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] -4;
PrintS_Ext("Zostałem zatruty", RGBA(0, 200,   0,   255));
if (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] < 0){
zatruty==0;
};
if (zatruty==1){
zatruty_s +=1;
};
if (zatruty_s==30){
zatruty_s =0;
zatruty =0;
PrintS_Ext("Efekt znikł", RGBA(255, 200,   220,   255));
};
};
};

};
func void zmianateksturypaskahp ()
{
if (zatruty == 1) {
var _bar bar; bar = get (MyBar2);
View_SetTexture (bar.v0, "BAR_BACK.tga"); //ramka
View_SetTexture (bar.v1, "Zatruty.tga"); //pasek

}else
{
View_SetTexture (bar.v0, "BAR_BACK.tga"); //ramka
View_SetTexture (bar.v1, "Zatruty.tga"); //pasek
};
};
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
PrintS_Ext("Efekt znikł", RGBA(255, 200,   220,   255)); 
   Zmień to na normalny Print(); Przepełniasz stos, co powoduje redukcję klatek do 0.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
@Bogdan wyszło na to że to wina tego func void zmianateksturypaskahp ()
{
if (zatruty == 1) {
var _bar bar; bar = get (MyBar2);
View_SetTexture (bar.v0, "BAR_BACK.tga"); //ramka
View_SetTexture (bar.v1, "Zatruty.tga"); //pasek

}else
{
View_SetTexture (bar.v0, "BAR_BACK.tga"); //ramka
View_SetTexture (bar.v1, "Zatruty.tga"); //pasek
};
};
:ayfkm: nawet nie zauważyłem że tex się nie zmienia drugi raz na normalną będę musiał to przerobić. Temat można zamknąć lub usunąć.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Ikarus problem
#3 2015-12-15, 22:38(Ostatnia zmiana: 2015-12-16, 10:26)
Wywołuj to raz. Użyj do tego zmiennej
if (zatruty)
{
   if !(applied)
   {
      ZmieńTexturę
      applied = 1;
   
}
if (!zatruty)
{
   if (applied)
{
   ZmieńTexture
   Applied = 0;
};
};


napisałem byle jak bo mam to w dupie i jestem zmęczony i w ogóle brak obiadu.



Spróbuj zmienić teksturę z instance paska.
instance ExcaliburBar(GothicBar) {
    x = 1340;
    y = 860;
    backTex = "Bar_Back.tga";
    barTex = "Bar_White.tga";
};

func void ExcaliburBarLoop() {
    if(!Hlp_IsValidHandle(ExcBar)) {
        ExcBar = Bar_Create(ExcaliburBar);
    };
Bar_Hide (ExcBar);
};

ExcaliburBar.barTex = "dupaMamuta.tga";

Nie próbowałem tego, ale myślę, że zadziała. Jeśli zaś to jest pasek oryginalny, musisz to zrobić inaczej.
Spoiler
var oCViewStatusBar bar_hp; bar_hp = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.hpBar);
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry