Konkurs - Najlepszy Screen 22406 43

Ankieta

Który screen wywarł na tobie najlepsze wrażenie?

Złote Wrota
38 (59.4%)
Dziedzictwo
5 (7.8%)
Potępieni
2 (3.1%)
Edycja Rozszerzona
0 (0%)
Reloaded Mod
11 (17.2%)
Zapomniana Krucjata
2 (3.1%)
Angels Downfall
1 (1.6%)
Catch a Box
1 (1.6%)
Sclavinia
4 (6.3%)

Głosów w sumie: 64

Głosowanie skończone: 2015-12-14, 18:23

O temacie

Autor

Zaczęty 11.12.2015 roku

Wyświetleń 22406

Odpowiedzi 43

gothic1210
  • Gość
Złote Wrota:


Dziedzictwo:


Potępieni:


Edycja Rozszerzona:


Reloaded Mod:


Zapomniana Krucjata:


Angels Downfall:


Catch a Box:


Sclavinia:


Mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałem.
Co do zasad głosowania. Nie wiem co tam kaczor ustalił. Organizacja siadła więc upraszczam i robimy po mojemu. Mianowicie, każdy wybiera screen, który wywarł u niego największe wrażenie (czy to przez kompozycję, czy grę świateł, a może po prostu przez ciekawy pomysł).
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Z tych wszystkich glosuje na Złote Wrota. Wystarczy spojrzec na ssy i chyba nie musze mowic dlaczego. Ogolnie jest fajnie, ale Zlote Wrota z tego zestawu najlepsze.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Teraz głosowanie nie ma sensu. Ja to radzę tak, pomysł Outlandera i po prostu każda osoba będzie wrzucała swoje najlepsze SS. I jak dany ss tego moda wrzuci większość to będzie w głosowaniu uczestniczył. Może być?
 

dada354d

dada354d

Użytkownicy
posty90
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
złote wrota. Senatrion wejdź na gg bo mam problem
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
To napisz do niego, on zawsze ma "Niedostępne" :P
 

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oczywiście , że złote wrota bo wdlg mnie, widać najwięcej pracy i nowości, nowe lokacje , tekstury i do tego bardzo ładna grafika, screeny z innych modów pokazują bardzo mało : jakiś las i właściwie tyle.ZW wypadają najlepiej.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Z tych wszystkich glosuje na Złote Wrota. Wystarczy spojrzec na ssy i chyba nie musze mowic dlaczego. Ogolnie jest fajnie, ale Zlote Wrota z tego zestawu najlepsze.
Nie idzie sie nie zgodzić ; )
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Oczywiście , że złote wrota bo wdlg mnie, widać najwięcej pracy i nowości, nowe lokacje , tekstury i do tego bardzo ładna grafika, screeny z innych modów pokazują bardzo mało : jakiś las i właściwie tyle.ZW wypadają najlepiej.
Oczywiście, modyfikacja stoi obok dwóch niezależnych gier, gdzie wszystko co oko widzi jest nowe - ale nie, "ZW najwięcej pracy i nowości", theModders 2015 ritam konsumenta.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Zagłosowałbym na catch a box gdyby nie nieobcięte paznokcie
 
makin' bacon

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty813
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu
Oczywiście , że złote wrota bo wdlg mnie, widać najwięcej pracy i nowości, nowe lokacje , tekstury i do tego bardzo ładna grafika, screeny z innych modów pokazują bardzo mało : jakiś las i właściwie tyle.ZW wypadają najlepiej.
Oczywiście, modyfikacja stoi obok dwóch niezależnych gier, gdzie wszystko co oko widzi jest nowe - ale nie, "ZW najwięcej pracy i nowości", theModders 2015 ritam konsumenta.
Może na tych screenach tego nie widać, ale w ZW2 będzie mnóstwo nowości i innowacji, więc te oceny nie są takie całkiem nieuzasadnione.

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Obiektywnie oceniając wybieram ZW2.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Oczywiście , że złote wrota bo wdlg mnie, widać najwięcej pracy i nowości, nowe lokacje , tekstury i do tego bardzo ładna grafika, screeny z innych modów pokazują bardzo mało : jakiś las i właściwie tyle.ZW wypadają najlepiej.
Oczywiście, modyfikacja stoi obok dwóch niezależnych gier, gdzie wszystko co oko widzi jest nowe - ale nie, "ZW najwięcej pracy i nowości", theModders 2015 ritam konsumenta.
Może na tych screenach tego nie widać, ale w ZW2 będzie mnóstwo nowości i innowacji, więc te oceny nie są takie całkiem nieuzasadnione.
Wiedziałem że ktoś się przyczepi o to, ale że to będziesz akurat Ty to bym się nigdy nie spodziewał. Oczywiście rozumiem nakład pracy nad modyfikacją takiego rozmiaru, po prostu uważam że formułowanie tego w ten sposób jest bardzo krzywdzące dla projektów które według mnie stoją przynajmniej poziom wyżej w skali trudności wykonania. Uderzyło mnie "widać najwięcej pracy i nowości" gdzie Wy jednak mieliście bazę, pozostałe projekty zaczynały z pustą sceną bez jakichkolwiek skryptów, tekstur czy dźwięków.
No i przede wszystkim, sam stwierdziłeś "może na tych screenach tego nie widać", a to właśnie te screeny mają być oceniane.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No i? Twój ból dupy nie zmienia faktu, że screen Zlotych Wrot wsrod zaprezentowanych jest najlepszy.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Własna gra a i owszem ( nie sposób się nie zgodzić) zazwyczaj wymaga znacznie większego wkładu pracy. W przypadku modyfikacji 80% rzeczy jest już zrobionych. Mimo wszystko tutaj oceniamy SCREEN. Organizatorzy wrzucili to do jednej kategorii. Jeśli screen moda jest lepszy od gry to on wygra, bo jest lepszy. 
A odnośnie prac, rzeczy które dodano do ZW2, nie jestem taki pewien czy te gry co tutaj są ( nie krytykuje tutaj nic) były stworzone większym nakładem pracy. Ale za pewne się mylę. Mimo to oceniamy tutaj screen. 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Poza tym co z tym konsumentem sawik? Jako konsument, jasno moge stwierdzić, co mi sie podoba w dwóch przedstawionych zdjeciach - to, co lepiej wyglada. Inna sprawa, jeśli chodzi juz o samą ocene gry - wtedy musialbym zagrać w obydwie (Złote Wrota i w tą nową gre Angel) i dopiero wtedy moge śmialo stwierdzić, która z nich mi bardziej umilila czas, w która gralo mi sie lepiej. Ale teraz? Co mnie obchodzi, że ktoś mial trudniej a ktoś lzej? Co mnie to obchodzi, że w jedną rzecz ktos wlozyl o wiele wiecej trudu a w inną mniej? Jako konsumenta NIC MNIE TO NIE OBCHODZI, OBCHODZI MNIE EFEKT a efekt zdjęcia ze Złotych Wrót bije wszystko na głowe.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Werek, wyjebane mam w twoje wykłady skoro nie czytasz ze zrozumieniem moich postów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Czytam. Przypierdoliles sie do tego, że skomentowalem to, iż najbardziej podoba mi sie Zlote Wrota. Argumentacją Twoją było to, że nie patrze na to, ile ktoś włożył pracy, że przecież Angels Downfall i Catch a Box były robione od zera a Złote Wrota juz mialy skrypty gothicowe, modele, animacje i ogolnie silnik. A ja odpowiadam - nie obchodzi mnie to, jako konsumenta, którego tak ritałeś tradycyjnym słówkiem forumowym.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ja pierdolę, to nie jest żaden ból dupy tylko fakt.
Podbijam Sawika:
Cytuj
Uderzyło mnie "widać najwięcej pracy i nowości" gdzie Wy jednak mieliście bazę, pozostałe projekty zaczynały z pustą sceną bez jakichkolwiek skryptów, tekstur czy dźwięków.
Mając gotową bazę(w tym przypadku CAŁĄ GRĘ) można się skupić na innych elementach.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czemu ankieta nie działa :|
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
Czytam. Przypierdoliles sie do tego, że skomentowalem to, iż najbardziej podoba mi sie Zlote Wrota. Argumentacją Twoją było to, że nie patrze na to, ile ktoś włożył pracy
No ja nie mam zamiaru się angażować w jakieś żale, ale to jest już zbyt śmieszne :lol2: To czytasz ze zrozumieniem czy nie? zdecyduj się zią
 
makin' bacon


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry