Konkurs - Najlepszy Screen 22408 43

Ankieta

Który screen wywarł na tobie najlepsze wrażenie?

Złote Wrota
38 (59.4%)
Dziedzictwo
5 (7.8%)
Potępieni
2 (3.1%)
Edycja Rozszerzona
0 (0%)
Reloaded Mod
11 (17.2%)
Zapomniana Krucjata
2 (3.1%)
Angels Downfall
1 (1.6%)
Catch a Box
1 (1.6%)
Sclavinia
4 (6.3%)

Głosów w sumie: 64

Głosowanie skończone: 2015-12-14, 18:23

O temacie

Autor

Zaczęty 11.12.2015 roku

Wyświetleń 22408

Odpowiedzi 43

gothic1210
  • Gość
Złote Wrota:


Dziedzictwo:


Potępieni:


Edycja Rozszerzona:


Reloaded Mod:


Zapomniana Krucjata:


Angels Downfall:


Catch a Box:


Sclavinia:


Mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałem.
Co do zasad głosowania. Nie wiem co tam kaczor ustalił. Organizacja siadła więc upraszczam i robimy po mojemu. Mianowicie, każdy wybiera screen, który wywarł u niego największe wrażenie (czy to przez kompozycję, czy grę świateł, a może po prostu przez ciekawy pomysł).
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Z tych wszystkich glosuje na Złote Wrota. Wystarczy spojrzec na ssy i chyba nie musze mowic dlaczego. Ogolnie jest fajnie, ale Zlote Wrota z tego zestawu najlepsze.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Teraz głosowanie nie ma sensu. Ja to radzę tak, pomysł Outlandera i po prostu każda osoba będzie wrzucała swoje najlepsze SS. I jak dany ss tego moda wrzuci większość to będzie w głosowaniu uczestniczył. Może być?
 

dada354d

dada354d

Użytkownicy
posty90
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
złote wrota. Senatrion wejdź na gg bo mam problem
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
To napisz do niego, on zawsze ma "Niedostępne" :P
 

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oczywiście , że złote wrota bo wdlg mnie, widać najwięcej pracy i nowości, nowe lokacje , tekstury i do tego bardzo ładna grafika, screeny z innych modów pokazują bardzo mało : jakiś las i właściwie tyle.ZW wypadają najlepiej.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Z tych wszystkich glosuje na Złote Wrota. Wystarczy spojrzec na ssy i chyba nie musze mowic dlaczego. Ogolnie jest fajnie, ale Zlote Wrota z tego zestawu najlepsze.
Nie idzie sie nie zgodzić ; )
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Oczywiście , że złote wrota bo wdlg mnie, widać najwięcej pracy i nowości, nowe lokacje , tekstury i do tego bardzo ładna grafika, screeny z innych modów pokazują bardzo mało : jakiś las i właściwie tyle.ZW wypadają najlepiej.
Oczywiście, modyfikacja stoi obok dwóch niezależnych gier, gdzie wszystko co oko widzi jest nowe - ale nie, "ZW najwięcej pracy i nowości", theModders 2015 ritam konsumenta.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Zagłosowałbym na catch a box gdyby nie nieobcięte paznokcie
 
makin' bacon

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty813
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu
Oczywiście , że złote wrota bo wdlg mnie, widać najwięcej pracy i nowości, nowe lokacje , tekstury i do tego bardzo ładna grafika, screeny z innych modów pokazują bardzo mało : jakiś las i właściwie tyle.ZW wypadają najlepiej.
Oczywiście, modyfikacja stoi obok dwóch niezależnych gier, gdzie wszystko co oko widzi jest nowe - ale nie, "ZW najwięcej pracy i nowości", theModders 2015 ritam konsumenta.
Może na tych screenach tego nie widać, ale w ZW2 będzie mnóstwo nowości i innowacji, więc te oceny nie są takie całkiem nieuzasadnione.

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Obiektywnie oceniając wybieram ZW2.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Oczywiście , że złote wrota bo wdlg mnie, widać najwięcej pracy i nowości, nowe lokacje , tekstury i do tego bardzo ładna grafika, screeny z innych modów pokazują bardzo mało : jakiś las i właściwie tyle.ZW wypadają najlepiej.
Oczywiście, modyfikacja stoi obok dwóch niezależnych gier, gdzie wszystko co oko widzi jest nowe - ale nie, "ZW najwięcej pracy i nowości", theModders 2015 ritam konsumenta.
Może na tych screenach tego nie widać, ale w ZW2 będzie mnóstwo nowości i innowacji, więc te oceny nie są takie całkiem nieuzasadnione.
Wiedziałem że ktoś się przyczepi o to, ale że to będziesz akurat Ty to bym się nigdy nie spodziewał. Oczywiście rozumiem nakład pracy nad modyfikacją takiego rozmiaru, po prostu uważam że formułowanie tego w ten sposób jest bardzo krzywdzące dla projektów które według mnie stoją przynajmniej poziom wyżej w skali trudności wykonania. Uderzyło mnie "widać najwięcej pracy i nowości" gdzie Wy jednak mieliście bazę, pozostałe projekty zaczynały z pustą sceną bez jakichkolwiek skryptów, tekstur czy dźwięków.
No i przede wszystkim, sam stwierdziłeś "może na tych screenach tego nie widać", a to właśnie te screeny mają być oceniane.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No i? Twój ból dupy nie zmienia faktu, że screen Zlotych Wrot wsrod zaprezentowanych jest najlepszy.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Własna gra a i owszem ( nie sposób się nie zgodzić) zazwyczaj wymaga znacznie większego wkładu pracy. W przypadku modyfikacji 80% rzeczy jest już zrobionych. Mimo wszystko tutaj oceniamy SCREEN. Organizatorzy wrzucili to do jednej kategorii. Jeśli screen moda jest lepszy od gry to on wygra, bo jest lepszy. 
A odnośnie prac, rzeczy które dodano do ZW2, nie jestem taki pewien czy te gry co tutaj są ( nie krytykuje tutaj nic) były stworzone większym nakładem pracy. Ale za pewne się mylę. Mimo to oceniamy tutaj screen. 
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Poza tym co z tym konsumentem sawik? Jako konsument, jasno moge stwierdzić, co mi sie podoba w dwóch przedstawionych zdjeciach - to, co lepiej wyglada. Inna sprawa, jeśli chodzi juz o samą ocene gry - wtedy musialbym zagrać w obydwie (Złote Wrota i w tą nową gre Angel) i dopiero wtedy moge śmialo stwierdzić, która z nich mi bardziej umilila czas, w która gralo mi sie lepiej. Ale teraz? Co mnie obchodzi, że ktoś mial trudniej a ktoś lzej? Co mnie to obchodzi, że w jedną rzecz ktos wlozyl o wiele wiecej trudu a w inną mniej? Jako konsumenta NIC MNIE TO NIE OBCHODZI, OBCHODZI MNIE EFEKT a efekt zdjęcia ze Złotych Wrót bije wszystko na głowe.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Werek, wyjebane mam w twoje wykłady skoro nie czytasz ze zrozumieniem moich postów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Czytam. Przypierdoliles sie do tego, że skomentowalem to, iż najbardziej podoba mi sie Zlote Wrota. Argumentacją Twoją było to, że nie patrze na to, ile ktoś włożył pracy, że przecież Angels Downfall i Catch a Box były robione od zera a Złote Wrota juz mialy skrypty gothicowe, modele, animacje i ogolnie silnik. A ja odpowiadam - nie obchodzi mnie to, jako konsumenta, którego tak ritałeś tradycyjnym słówkiem forumowym.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ja pierdolę, to nie jest żaden ból dupy tylko fakt.
Podbijam Sawika:
Cytuj
Uderzyło mnie "widać najwięcej pracy i nowości" gdzie Wy jednak mieliście bazę, pozostałe projekty zaczynały z pustą sceną bez jakichkolwiek skryptów, tekstur czy dźwięków.
Mając gotową bazę(w tym przypadku CAŁĄ GRĘ) można się skupić na innych elementach.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czemu ankieta nie działa :|
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
Czytam. Przypierdoliles sie do tego, że skomentowalem to, iż najbardziej podoba mi sie Zlote Wrota. Argumentacją Twoją było to, że nie patrze na to, ile ktoś włożył pracy
No ja nie mam zamiaru się angażować w jakieś żale, ale to jest już zbyt śmieszne :lol2: To czytasz ze zrozumieniem czy nie? zdecyduj się zią
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Werewolf, ty zadufany w sobie egocentryku :lol2:
Spójrz jeszcze raz na pierwszy mój post w tym temacie - kogo cytuję i co przede wszystkim co cytuję. 
Podpowiem żeby zbytnio nie przeciągać, cytowałem Hardoma który napisał że głosuje na ZW ze względu na największą ilość pracy i innowacji. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jeśli Werewolf nadal nie zrozumie o co Sawikowi chodzi, to tak, jak Outlander też poproszę o perm bana.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Czemu ankieta nie działa :|
Ktoś zamknął ankietę.
Otworzyłem, możliwe że przypadkiem ja zamknąłem, za wszelkie niedogodności przepraszam :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Organizacja dała dupy jak siemano.

A ZW wygrywa bo dali reklame na swoim facebookowym fanpage'u :lol2:
 

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałem napisać małe sprostowanie , bo widzę , że niektórzy maja straszny ból dupy o jedno słówko napisałem , że w Złotych Wrotach widać najwięcej pracy i nadaj utrzymuję to stanowisko tyle , że w stosunku do innych modów. Są tu jeszcze 2 samodzielne gry , jednak zdecydowana większość to mody bo aż 7. Przykro mi jeśli moją wypowiedzią kogoś uraziłem jednak jestem fanem Gothica i grałem w trochę modów i po tych sceenach pod względem nowych elementów ZW wyglądają mi najlepiej , tymi 2 grami w ogólę się nie interesowałem bo mnie akurat takie gatunki nie bawią , wiec nie wiem ile pracy w nie włożono- może więcej. Nie wiem. Tak czy siak ze wszystkich screnów najbardziej podobają mi się ZW2 i tyle proszę się tak nie czepiać o jedno słówko.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Konkurs - Najlepszy Screen
#27 2015-12-12, 19:03(Ostatnia zmiana: 2015-12-12, 19:57)
A ZW wygrywa bo dali reklame na swoim facebookowym fanpage'u :lol2:
Może po prostu zasłużyli? Niezły z ciebie zawistny polaczek  :ok:

EDIT: W takim razie był to chujowy żart.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
A ZW wygrywa bo dali reklame na swoim facebookowym fanpage'u :lol2:
Może po prostu zasłużyli? Niezły z ciebie zawistny polaczek  :ok:
Już tyle razy powtarzam że to zwykły pajac.
 

chesterking

chesterking

Użytkownicy
posty60
Propsy31
  • Użytkownicy
Jak dla mnie to "Złote Wrota" rozjechali konkurencję.  Chociaż miałem przez chwilę myśl, aby głosować na "Reloaded Mod".
Co do pozostałych screenów to nie zauważyłem niczego szczególnego, co mogłoby przyciągnąć moją uwagę.
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A ty nadal jestes debilem bo nie umiesz wyczuc żartu. Nie mam nic do zlotych wrot ale to czy zasluzyli to nie tobie oceniac fanboyu 
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Oczywiście, modyfikacja stoi obok dwóch niezależnych gier, gdzie wszystko co oko widzi jest nowe - ale nie, "ZW najwięcej pracy i nowości", theModders 2015 ritam konsumenta.
To jest to, co rozpierdala mnie w "subiektywnych" opiniach konsumentów niepełnoletnich podejrzewam xD Goticzek i chuj. Im bardziej im świeci i błyszczy tym lepiej  :lol2:
 

drago7777777

drago7777777

Użytkownicy
posty18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Złote Wrota mają najlepsze sceny!  :D
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Stawiam na Złote Wrota. Robią największe wrażenie, przedstawiają coś konkretnego i na podstawie tych screenów można śmiało stwierdzić, że twórcy spisują się jak na razie nienagannie.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Dałem głos na Dziewictwo, ale tak naprawdę wszystkim wam należą się głosy, za męczenie się z jakże wygodnym w modowaniu Gothiczkiem xd Gdzie na końcu i tak ludzie przejdą to na kodach i stwierdzą że chujowa modyfikacja, za dużo bugów i że tak powiem lata pracy w pizdu xD
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Tak, to chyba najlepsza opcja, aby ustalić jeden termin od razu. Wtedy nie byloby pieprzenia, że ktoś nie zdążył nadeslać screenow, ze organizatorzy mieliby mało czasu.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Słabo w tym roku strasznie. Jakiś tam poziom prezentują Złote Wrota (pokazują coś ciekawszego niż inne) ale okrutnie statyczny i nie przemyślany screen. No cóż konkurencja prawie żadna to to też nie ma co się dziwić dlaczego taka przewaga...
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 
Słabo w tym roku strasznie. Jakiś tam poziom prezentują Złote Wrota (pokazują coś ciekawszego niż inne) ale okrutnie statyczny i nie przemyślany screen. No cóż konkurencja prawie żadna to to też nie ma co się dziwić dlaczego taka przewaga...
:facepalm: wyjdź...

edit. @down za twój też  :lol2:
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Co ten post niby ma znaczyć? Powinien za to być warn.
 

goodram

goodram

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Złote wrota są najlepsze!
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Obawiam się że dopóki nie będzie w goticzku tytanów, to nikogo z kilkuletnim stażem na forum, żaden screen z goiczka nie zaskoczy.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty351
Propsy292
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Ja najbardziej czekam na ER

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ja na Rzekę, ale ktoś się nie zgłosił :D
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Konkurs - Najlepszy Screen
#43 2015-12-22, 13:14(Ostatnia zmiana: 2015-12-22, 13:30)
Kolejna edycja Dnia Screena dobiegła końca. W tym roku wystartowało 9 drużyn. W konkursie na najlepszy screen głosowały 64 osoby a zdecydowaną większością waszych głosów na takowy wybrany został ss z modyfikacji do Gothic II - Złote Wrota tworzonej przez Złote Wrota Team (38 głosów)


Miejsce drugie zajął screen przedstawiający modyfikację do pierwszej części Gothic o nazwie Gothic - Reloaded Mod , tworzonej przez Reloaded Mod Team (11 głosów)


Trzecie miejsce klasuje się dla projektu do drugiej części Gothic o nazwie Gothic II - Dziedzictwo , tworzonej przez RaveN Studio (5 głosów)


Miejsce 4 - (4 punkty)
Sclavinia

Miejsce 5 - (2 punkty)
Potępieni
Zapomniana Krucjata
 
Miejsce 6 - (1 punkt)
Angels Downfall
Catch a Box

Miejsce 7 - (0 punktów)
Edycja Rozszerzona


Pozostałym ekipom biorącym udział w tegorocznej edycji, również gratulujemy i życzymy powodzenia w przyszłej edycji DS, w konkursie na najlepszy Screen. Zwycięzcy Złote Wrota Team otrzymują pucharki zwycięzców  :lol: :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry