Yo! kilka osób ostatnio pyta mnie jak użyć tick_tocka Gdy pokaże im Frame Function to potem pytają jak użyć tego drugi raz, już tłumaczę:
POTRZEBNY IKARUS I LEGO !!!!!
Tutaj tutek:
http://themodders.org/index.php?topic=16580Masz? a ok jesteś pojętny, jazda!
Plik startup.d
szukamy:
func void INIT_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
Game_InitGerman();
LeGo_Init (LeGo_All);
};
I lekko modyfikujemy na:
func void INIT_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
Game_InitGerman();
LeGo_Init (LeGo_All);
if (!FF_Active (Funkcja)) //chyba jeśli funkcja jest aktywna
{
FF_Apply (Funkcja); // To ją zaaplikuj :D
};
if(!FF_Active (Funkcja2))
{
FF_Apply (Funkcja2);
};
};
I tak w kółko
Dla przejrzystości tworzymy sobie folder o nazwie _moje w scripts\content
otwieramy plik gothic.src i na samym dole przed:
Startup.d
wklejamy:
_moje*.d
Noo i w folderze moje tworzycie pliki w których będziecie tworzyć swoje funkcje np NowyPasek.d a w nim funkcje nowego paska itd
Edit:
A jak jest tak jak podałem to działa cały czas
Noo Bogdan wytłumaczył jaśniej
Edit2:
Od razu pozwolę sobię podpierdolić skrypt Splash'a z działu Problematyka jest jeszcze taka możliwość:
func void twoja_funkcja()
{
FF_ApplyOnce(Loop_1);
};