Więc tak aby skończyć z wiecznym spamem na gg napiszę to raz i więcej nie będę powtarzał
LeGo działa TYLKO PO G2 NK
Wymagana wersja gothica: 2.60 fix
Pach do pobraniaWięc tak zaczynamy od pobrania obu pakietów z niemieckiego forum World of Gothic (wog). Oto oba linki:
Ikarus Do działania najnowszej wersji lego wymagana jest wersja 1.2 alpha.
LeGo(najlepiej wersje 2.2.1 jak wyjdą nowsze stabilne to zmienie)
Po pobraniu rozpakowawszy oba archiwa wklejamy ich zawartość do odpowiednich folderów:
Ikarus:
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\_intern\Ikarus.d
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\_intern\EngineClasses_G2 (cały folder z zawartością)(bądź EngineClasses_G1 zależy od który gothic)
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\_intern\Ikarus_Const_G2.d (jak wyżej)
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\_intern\float.d
LeGo:
Zawartość folderu Resources do odpowiednich folderów (mają swoje nazwy wystarczy skopiować ich zawartość)
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\LeGO (cały folder wraz z zawartością)
Po prawidłowym przenoszeniu plików czas na najtrudniejsze czyli inicjowanie skryptów w gothic.scr.
Otwieramy plik gothic.scr notatnikiem (gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\gothic.scr) i pod tym:
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\CLASSES.D
AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
wklejamy to:
_INTERN\IKARUS_CONST_G2.D
_INTERN\ENGINECLASSES_G2\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\float.D
LeGo\Header.src
Parsujemy skrypty i jak nie wywala żadnego błędu to udało Ci się zainicjować LeGo i Ikarusa brawo. W razie problemów pisać w komentarzach.
Aby zobaczyć czy LeGo działa w pliku Startup.d w metodzie Init_Global dodajmy:
LeGo_Init (LeGo_All);
W grze powinny zacząć pokazywać się plamy krwi podczas walki. Na stronie lego jest parę wzorcowych skryptów dzięki którym można zapoznać się z możliwościami pakietu.
Tu jest link do wiki lego z przykładami wykorzystania skryptów.
WikiZakazuje kopiowania tego tutka.