Inicjowanie pakietów skryptowych 47119 24

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 13.03.2012 roku

Wyświetleń 47119

Odpowiedzi 24

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Inicjowanie pakietów skryptowych
2012-03-13, 21:14(Ostatnia zmiana: 2012-06-08, 22:12)
Więc tak aby skończyć z wiecznym spamem na gg napiszę to raz i więcej nie będę powtarzał :D
LeGo działa TYLKO PO G2 NK

Wymagana wersja gothica: 2.60 fix
Pach do pobrania

Więc tak zaczynamy od pobrania obu pakietów z niemieckiego forum World of Gothic (wog). Oto oba linki:
Ikarus Do działania najnowszej wersji lego wymagana jest wersja 1.2 alpha.
LeGo(najlepiej wersje 2.2.1 jak wyjdą nowsze stabilne to zmienie)
Po pobraniu rozpakowawszy oba archiwa wklejamy ich zawartość do odpowiednich folderów:
Ikarus:
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\_intern\Ikarus.d
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\_intern\EngineClasses_G2 (cały folder z zawartością)(bądź EngineClasses_G1 zależy od który gothic)
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\_intern\Ikarus_Const_G2.d (jak wyżej)
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\_intern\float.d
LeGo:
Zawartość folderu Resources do odpowiednich folderów (mają swoje nazwy wystarczy skopiować ich zawartość)
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\LeGO (cały folder wraz z zawartością)

Po prawidłowym przenoszeniu plików czas na najtrudniejsze czyli inicjowanie skryptów w gothic.scr.

Otwieramy plik gothic.scr notatnikiem (gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\gothic.scr) i pod tym:
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\CLASSES.D
AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
wklejamy to:
_INTERN\IKARUS_CONST_G2.D
_INTERN\ENGINECLASSES_G2\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\float.D
LeGo\Header.src

Parsujemy skrypty i jak nie wywala żadnego błędu to udało Ci się zainicjować LeGo i Ikarusa brawo. W razie problemów pisać w komentarzach.


Aby zobaczyć czy LeGo działa w pliku Startup.d w metodzie Init_Global dodajmy:
LeGo_Init (LeGo_All);W grze powinny zacząć pokazywać się plamy krwi podczas walki. Na stronie lego jest parę wzorcowych skryptów dzięki którym można zapoznać się z możliwościami pakietu.
Tu jest link do wiki lego z przykładami wykorzystania skryptów. Wiki

Zakazuje kopiowania tego tutka.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wywala mi błąd "Unknown idenfier: LeGo_Init (LeGo_All);", a skrypt wygląda tak:

func void INIT_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
Game_InitGerman();
LeGo_Init (LeGo_All);
};
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Więc tak aby skończyć z wiecznym spamem na gg napiszę to raz i więcej nie będę powtarzał :D
LeGo działa TYLKO PO G2 NK

Wymagana wersja gothica: 2.60 fix
Pach do pobrania

Więc tak zaczynamy od pobrania obu pakietów z niemieckiego forum World of Gothic (wog). Oto oba linki:
Ikarus
LeGo(najlepiej wersje 2.1 jak wyjdą nowsze stabilne to zmienie)
Po pobraniu rozpakowawszy oba archiwa wklejamy ich zawartość do odpowiednich folderów:
Ikarus:
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\_intern\Ikarus.d
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\_intern\EngineClasses_G2 (cały folder z zawartością)(bądź EngineClasses_G1 zależy od który gothic)
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\_intern\Ikarus_Const_G2.d (jak wyżej)
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\_intern\float.d
LeGo:
Zawartość folderu Resources do odpowiednich folderów (mają swoje nazwy wystarczy skopiować ich zawartość)
gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\LeGO (cały folder wraz z zawartością)

Po prawidłowym przenoszeniu plików czas na najtrudniejsze czyli inicjowanie skryptów w gothic.scr.

Otwieramy plik gothic.scr notatnikiem (gothic 2\_Work\data\Scripts\Content\gothic.scr) i pod tym:
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\CLASSES.D
AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
wklejamy to:
_INTERN\IKARUS_CONST_G2.D
_INTERN\ENGINECLASSES_G2\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\float.D
LeGo\Header.src

Parsujemy skrypty i jak nie wywala żadnego błędu to udało Ci się zainicjować LeGo i Ikarusa brawo. W razie problemów pisać w komentarzach.


Aby zobaczyć czy LeGo działa w pliku Startup.d w metodzie Init_Global dodajmy:
LeGo_Init (LeGo_All);W grze powinny zacząć pokazywać się plamy krwi podczas walki. Na stronie lego jest parę wzorcowych skryptów dzięki którym można zapoznać się z możliwościami pakietu.
Zakazuje kopiowania tego tutka.


Zrobiłem wszystko tak jak na poradniku, a wyskakuje mi "Unknown identfier line 23 LeGo_Init (LeGo_All);", a oto skrypt: func void INIT_GLOBAL()
{
   // wird fuer jede Welt aufgerufen (vor INIT_<LevelName>)
   Game_InitGerman();
   LeGo_Init (LeGo_All);
};
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wymagana wersja gothica: 2.60 fix
Pach do pobrania
Link nie działa, dostarczam swój z polską bitmapą. Link
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Pojawiła się kolejna w miarę stabilna wersja LeGo 2.2.1. Do działania tej wersji LeGo niezbędna jest wersja alpha ikarusa (1.2). Na nowym LeGo pewne skrypty mogą przestać działać przez zmianę funkcjonowania pewnych ważnych skryptów np. do list nie potrzebne są teraz uchwyty (handles). Zrezygnowali na razie także z tarcz i quiqslotów.
 

AnTrur123

AnTrur123

Użytkownicy
posty10
  • Użytkownicy
Coś nie działa  :facepalm:
 

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Działa, działa. Jak ma się wersje LeGo 2.2.1 i ikarusa tą aplhe 1.2 i wersje gothic;a 2.60 to działa normalnie :)
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

Rejmen

Rejmen

Użytkownicy
(Gordon)
posty66
Propsy16
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • (Gordon)
A co z
float_ohneIkarus.d
Też dodać do Intern i Gothic.src?
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Jakbyś się przyjrzał to widać że wywalił by ci błąd po dodaniu tego do Gothic.src  :F
float_ohneIkarus.d to plik który zawiera opis, changelog i przykłady.
 

Rejmen

Rejmen

Użytkownicy
(Gordon)
posty66
Propsy16
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • (Gordon)
Zauważyłem i wywaliłem, zapomniałem napisać.
 

Konradoro

Konradoro

Użytkownicy
posty22
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam mam pytanie jak zainicjować icariusa w Gothic 1 wystarczy dać pliki do odpowiednich folderów czy w gothic.src też coś trzeba robić ?
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Witam mam pytanie jak zainicjować icariusa w Gothic 1 wystarczy dać pliki do odpowiednich folderów czy w gothic.src też coś trzeba robić ?
Oczywiście, że trzeba, gra musi dostać wyraźne polecenie, że ma czytać te pliki.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Konradoro

Konradoro

Użytkownicy
posty22
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tak myślałem ale tylko co w sumie spróbuje sam się domyślić ale jakby ktoś mógł napisać był bym wdzięczny
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Po pierwszych dwóch linijkach, działa to właściwie tak samo jak w G2.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tendor

Tendor

Użytkownicy
Zenit Team
posty87
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Zenit Team
kto wie czemu w tych plikach do LeGo nie mam zawartości?
 
"Ścieżka przeznaczenia jest długa i kamienista"

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Dużo widać  :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Bo źle wypakowałeś i wszystkie pliki są w jednym folderze.
 

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Ten poradnik jest niekompletny - brak efektu przy plamach krwi.

Trzeba dodać to:
instance HERO_HURT(CFx_Base_Proto)
{
    visName_S = "screenblend.scx";
    userString[0] = "0.1";
    userString[1] = "128 0 0 64";
    userString[2] = "0.1";
    userString[3] = "";
    visAlphaBlendFunc_S = "ADD";
    emFXLifeSpan = 0.1;
};

Do tego pliku Gothic 2\_work\Data\Scripts\System\VisualFX\VisualFxInst.d

karaczanowy

karaczanowy

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zrobiłem wszystko tak jak zostało opisane, lecz przy nowej grze pojawia mi się taki błąd:
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
A fix 2.6 zainstalowany...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry