Leinnan skin- SMF 2.0 104008 361

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 20.11.2015 roku

Wyświetleń 104008

Odpowiedzi 361

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
O, ja tez nie. Na tym takim niebieskim fajnym skinie, upodobnionym do poprzednich odslon tM.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Leinnan skin- SMF 2.0
#41 2015-12-21, 22:17(Ostatnia zmiana: 2015-12-21, 22:52)
Odnośnie nowego skina, to jakoś dziwnie mi wygląda jak działy są  obok siebie.  Nie lepiej byłoby aby każdy dział był pod spodem jak na inferno? To tylko taka sugestia.

EDIT: Ślepy  :facepalm: -__-
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Na samym dole masz wybór: Jedna kolumna | Dwie kolumny         
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wygląda to nieestetycznie:


Proponuję zrobić tak:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
proponuje aby defaultowo była jedna kolumna (większość się pewnie zgodzi - tak jest lepiej)

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
moja pierwsza myśl, przyciemnić ten kolor #373b41, nieraz gdy jest tekst normalny i bold obok siebie, mam wrażenie że przez to zbyt jasne tło trochę się zlewa.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ten sb jest zjebnay. Nie moge na tym skinie o ktorym pisalem wyslac wiadomosci, klikam enter nic, klikam save nic :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Leinnan skin- SMF 2.0
#47 2015-12-22, 09:02(Ostatnia zmiana: 2015-12-22, 09:21)
Nazwy kategorii mogłyby być na jakieś belce, chociażby takiej samej jak w "szybka odpowiedź", na moje za bardzo zlewają się z tłem. Zlewanie się i monotonność jest w sumie wszechobecna, rozumiem minimalizm jest w modzie i w ogóle, ale bez przesady.
Opisy działów (te takie małe literki pod nazwą działu) w których zawarty jest link (np. - Samouczki) źle się wyświetlają, sprawdzane na trybie jednej i dwóch kolumn.
Nie dałoby rady przywrócić wyświetlania działów podrzędnych tak jak było na wcześniejszym skinie? Poprzednia forma była o wiele wygodniejsza, chociażby dlatego że od razu było widać w których działach pojawiła się nowa zawartość.
EDIT: Tryb jednej kolumny nie działa poza stroną główną.
EDIT#2: Źle wyświetlają się nazwy użytkowników poza tematami. Np. dla Zkirtaem'a wyświetla się Meatrikz, a dla Ciebie Pagan. Patrząc po datach wydaje mi się że nazwa użytkownika jest brana z momentu wysłania wiadomości. Jednak nie, wczorajszy post Rybka jest podpisany "Pagan".
EDIT#3: "Ostatnie wiadomości" wyglądają nieestetycznie przez wspomniane wcześniej zlewanie się, co druga linia mogłaby mieć inny odcień, jeżeli nie chce Ci się lub byłoby to problematyczne zmniejszenie ilości wyświetlanych tam postów do pięciu powinno załagodzić sprawę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Po kolei:
proponuje aby defaultowo była jedna kolumna (większość się pewnie zgodzi - tak jest lepiej)
Na razie sprzeciw.

Ten sb jest zjebnay. Nie moge na tym skinie o ktorym pisalem wyslac wiadomosci, klikam enter nic, klikam save nic :D
Zrobione.

Nazwy kategorii mogłyby być na jakieś belce, chociażby takiej samej jak w "szybka odpowiedź", na moje za bardzo zlewają się z tłem. Zlewanie się i monotonność jest w sumie wszechobecna, rozumiem minimalizm jest w modzie i w ogóle, ale bez przesady.

Będę jeszcze testował różne rozwiązania.


Opisy działów (te takie małe literki pod nazwą działu) w których zawarty jest link (np. - Samouczki) źle się wyświetlają, sprawdzane na trybie jednej i dwóch kolumn.
To wina tego, że opis działu nie jest wykorzystywany do tego do czego został stworzony(opisywanie przeznaczenia działu) i faktu, że nie da się umieścić linka w linku.  Jestem za tym, żeby po prostu przenieść te dwa linki jako pseudo działy będące hiperłączami(jest to rozwiązanie wbudowane w SMF).

Cytuj
EDIT: Tryb jednej kolumny nie działa poza stroną główną.
Poszło do ToDo, ogarnę.

Cytuj
EDIT#2: Źle wyświetlają się nazwy użytkowników poza tematami. Np. dla Zkirtaem'a wyświetla się Meatrikz, a dla Ciebie Pagan. Patrząc po datach wydaje mi się że nazwa użytkownika jest brana z momentu wysłania wiadomości. Jednak nie, wczorajszy post Rybka jest podpisany "Pagan".
Wiem co jest przyczyną, wskaż mi jednak na GG o które miejsca konkretnie chodzi to poprawię.

Cytuj
EDIT#3: "Ostatnie wiadomości" wyglądają nieestetycznie przez wspomniane wcześniej zlewanie się, co druga linia mogłaby mieć inny odcień, jeżeli nie chce Ci się lub byłoby to problematyczne zmniejszenie ilości wyświetlanych tam postów do pięciu powinno załagodzić sprawę.
Mówisz o ?action=recent czy ?action=unread?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Leinnan skin- SMF 2.0
#49 2015-12-26, 17:51(Ostatnia zmiana: 2015-12-26, 18:03)
Czy daloby rade dodac w ostatnie wiadomosci, tez kto pisal posty?

EDIT: W sumie pomysl dobry.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jest, ale nie na mobilnych(oszczędność miejsca).
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po kolei:
proponuje aby defaultowo była jedna kolumna (większość się pewnie zgodzi - tak jest lepiej)
Na razie sprzeciw.
Ankieta?
Stary serio, zaczniemy tracić kolejnych użytkowników przez coś takiego. Chaos robi się niesamowity. Zresztą wszystkie największe fora - forum.invisionize.pl, the witcher, worldofplayers, czy gówna typu forumowisko mają po jednej kolumnie. Po co wymyślać koło na nowo?

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Bo jeśli widok jednokolumnowy ma być domyślny to chcę zrobić do niego sidebar(masz nawet na części wymienianych przez ciebie for), a to wymaga czasu. Dlatego na razie sprzeciw..
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
zepsułeś tryb jednej kolumny, po odświeżeniu wraca do dwóch.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Potwierdzam, praktycznie ciągle muszę zmieniać na jedną kolumnę. Jakby dało się jakoś zrobić, że zapisuje.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Działa z powrotem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zdecydowanie zbyt duże centrum informacji. Umieszczenie go pod SB uczyniłoby skin bardziej przejrzystym.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
To jest raczej niepotrzebne, skoro wyżej jest kolumna Ostatnie wiadomości:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Leinnan skin- SMF 2.0
#58 2016-01-02, 15:07(Ostatnia zmiana: 2016-01-02, 18:35)
-większość opcji dotyczących posta domyślnie ukryta w rozwijanym menu "Więcej"
-tam też przeniosłem przycisk szybkiej edycji i opcje moderatorów/adminów(dawanie warnów, IP posta, dzielenie wątków etc.)
-menu posta z racji zmniejszenia początkowo widocznych opcji nie jest już ukryte
-zawsze widoczna jest jedna opcja- szybka edycja jeśli jesteś autorem posta oraz cytuj jeśli nim nie jesteś.
-zmieniłem domyślny układ na jednokolumnowy bo poprawiłem trochę jego wygląd
-linki do zmiany domyślnego układu widać tylko na stronie z działami


@Splash zamierzam w pewnym stopniu jeszcze przebudować Centrum statystyk, a nawet dać możliwość schowania części informacji.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zepsuło się.

Na mozilli to samo. Relog nie pomaga.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry