G2NK - Zagadka Orków 166225 343

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 29.08.2015 roku

Wyświetleń 166225

Odpowiedzi 343

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Witam wszystkich po krótkiej przerwie. Już od dłuższego czasu nie publikował tutaj nic ale ten stan rzeczy szybko się zmieni. I choć trwała tutaj swoista stagnacja, nasz team dalej prężnie pracował, i dalej pracuje, nad graficzną stroną Zagadki Orków. Chce Wam teraz zaprezentować, w kilku punktach, rzeczy, które już zostały zrobione lub są dalej tworzone.

1. Thorgard jak nowy!

Thorgard został mocno zmodyfikowany i przerobiony. Stara wersja, zaprezentowana w Zagadka Orków Prolog było mocno kanciasta i źle zoptymalizowana. Ciągłe spadki FPS, które z pewnością pojawiały się na starszego typu komputerach, utrudniały rozgrywkę i zabierały czerpanie przyjemności z samej gry.

Aby temu zapobiec dodano portale w miejsca, w których najbardziej ich brakowało. Dzięki temu w samym zamku liczba wyświetlanych trisów mocno spadła w dół, co wyszło na plus dla samej optymalizacji tego miejsca. Została poprawiona także siatka modelu świata, usunięto zbędną nadwyżkę trójkątów (tris) oraz poprawiono rzeźbę terenu. Teraz Thorgard wygląda o wiele lepiej!

2. Nowy obóz w Górniczej Dolinie?

Nie, nie chodzi tutaj o ten, który z pewnością macie na myśli. Spieszę z wyjaśnieniem. W miejscu starego obozu Quentina, z Gothic I, pojawił się Obóz Łowców Orków. Pomysł ten został przeniesiony z jeszcze starszych założeń Zagadki Orków. Skoro w modyfikacji nie będzie nam dane zwiedzić Jarkendaru, łowcy zostali przeniesieni do starej kolonii, gdzie świetnie się zadomowili. Na chwilę obecną posiadamy tylko rendery tego miejsca, gdyż obóz nie został jeszcze ovobowany. Spójrzcie sami, tak oto prezentuje się nowa lokacja w Górniczej Dolinie.






3. Khorinis w stanie wojny!

Tak, nie przesłyszeliście się. Oblicze wyspy Khorinis ulegnie sporej zmianie. A raczej, już dawno uległo gdyż sama wyspa, jak i miasto, zostało jako pierwsze zmodyfikowane. Na wyspie zobaczymy nowy obóz, który mocno będzie związany z Gothic I. Pojawią się także orkowie, a pobliskie farmy obrócą się w niwecz. Wojenne klimaty udzielą się także samemu miastu, które postanowiło zaryglować zaryglować zachodnią bramę i zbroić się na wypadek niespodziewanej orkowej agresji.

Samo Khorinis wkrótce zostanie zaprezentowane.

4. Z kategorii “A co to za miejsce?”

Od kilku dni ciężko pracujemy nad nową lokacją, a raczej “addonową dolinką”, która zostanie włączona w obszar pewnego miejsca, które już z pewnością dobrze znacie. Nie będzie to zbyt obszerny teren ale za to mocno zróżnicowany. Na ten moment pragniemy Wam zaprezentować jej fragment. Sama “dolinka” jest już ukończona w 80% procentach i na dniach etap jej produkcji zostanie oficjalnie zakończony.




Tą niewielką wioseczkę gracz będzie mógł odwiedzić nie raz. W tej chwili myślimy nad jej nazwą. Zachęcamy Was do podawania swoich sugestii, co do nazwy. Każdy pomysł jest na wagę złota  :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty159
Propsy161
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tą niewielką wioseczkę gracz będzie mógł odwiedzić nie raz. (..) Zachęcamy Was do podawania swoich sugestii, co do nazwy. Każdy pomysł jest na wagę złota


WINOGRZMOTY!

:F  :lol2:
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Brzmi dość oryginalnie  :D Zawsze, to mógł być Wąchock  :lol2:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Starygrot
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Sosnowiec, opcjonalnie Radom. Białystok też ujdzie.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Sosnowiec, opcjonalnie Radom. Białystok też ujdzie.
Przygód na Szkolnej 17 nie zamierzamy robić  :D Dobra, starczy tych pomysłów, bo już się powoli patola robi xD
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Chamska reklama :F
Spoiler
Zapraszam na modding od kuchni - tam nasi specjaliści dobiorą ci odpowiednią nazwę :F :F
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A przy okazji zmienią motyw moda na otaku. Please don't.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Drathar

Drathar

Użytkownicy
Lore Vult
posty37
Propsy82
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Lore Vult
Popracujcie trochę nad tą wioską. Bardziej naturalnie by to wyglądało jakby chaty ustawione były w naprzeciw siebie wzdłuż drogi tworząc ulicę. I trochę bardziej urozmaicił bym na Waszym miejscu tekstury w samej wiosce, plac/ulica powinna być wydeptana, osrana owczym łajnem, brudna jak w wiosce z prawdziwego zdarzenia. Takie szczegóły rzucają się w oczy i tylko podbijają klimat. A co do nazwy, to może coś związanego z istniejących już w lore? Może Waldfried? Moglibyście przedstawić wioskę jako pozostałość po większym osiedlu, dawnym majątku szlacheckim, który został opuszczony przez właścicieli z powodu orków, zarazy czy czegoś innego, a niedawno ludzie znów zaczęli się osiedlać w tym miejscu. Moglibyście w takim wypadku blisko wioski wrzucić pozostałości po starym dworku. Fajnie, że mod wciąż się rozwija, życzę Wam powodzenia w dalszych pracach.
 


Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
@Drathar bardzo cenne uwagi, na które już zdążyliśmy wcześniej zareagować. Plac i kilka innych tekstur zostało już zmienionych. A co do nazwy wioski, to musze przyznać, że jest całkiem pasująca. Sam klimat tego miejsca będzie wpisany do lokacji, którą już wcześniej zwiedziliśmy. Więcej na tą chwile nie zdradze. Także, trzeba czekać :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Aktualizacja - marzec 2019

Nie dawaliśmy żadnych znaków życia przez pewien okres czasu ale to nie oznacza, że zaprzestaliśmy pracować nad naszą flagową modyfikacją.

A co przez ten czas robiliśmy? Już spieszę z wytłumaczeniem.

1. Gedir - nowa lokacja w Thorgardzie


Jak widać na zamieszczonym obrazku dokańczamy powoli nowe lokacje. Na chwilę obecną mocno skupiliśmy się na dopieszczeniu wioski, która pojawi się w pełnej wersji. Jak widać jest ona nie wielka ale staramy się wykończyć ją w klimatyczny sposób. Mamy nadzieję, że w finalnym wykonaniu będzie cieszyć oko graczy :)

2. Nowości

Przez ten czas staraliśmy się także dodać kilka innowacji a także nowych modeli interaktywnych. Do gry zostały dodane dwie umiejętności: łuczarstwo i garbarstwo. Nowe umiejętności będziemy mogli nabyć u mistrzów cechowych w Khorinis. Wraz z ich dodaniem pojawiły się także odpowiednie moby, które zaprezentujemy już niebawem.

Czekamy, jak zwykle, na wasze opinie oraz rady :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdybyś nie dawał przecieków na discordzie, to bym napisał tu coś nowego :F
Moje zdanie znasz. Wielkiego miasta z tej wiochy nie będzie, ale jest przyjemnie i przytulnie.

Ogólnie widzę, że coraz więcej osób bierze przykład z Ketraba, jeśli chodzi o raportowanie prac nad modem :F
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Parę uwag ode mnie:
- Patrząc na skromną budowę wioski, zdobione stoły z metalowymi zakończeniami nie pasują do takiego miejsca.
- Tekstury podłoża świata są bardzo rozciągnięte w niektórych miejscach.
- Nie znam się na portalach, ale mam wrażenie, że są one źle zrobione, ponieważ widać przez nie to, co jest za ścianą budynku.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
- Nie znam się na portalach, ale mam wrażenie, że są one źle zrobione, ponieważ widać przez nie to, co jest za ścianą budynku.

Te mankamenty odnośnie tekstur i portali wyłapałem dużo wcześniej i powiadomiłem o tym grafika. Teraz w sumie czekam na gotową wersje z poprawkami.
Dzięki za spostrzeżenia i rady, zastosuje się do nich w trakcie dalszego projektowania zena :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Ogólnie widzę, że coraz więcej osób bierze przykład z Ketraba, jeśli chodzi o raportowanie prac nad modem :F

A o cóż dokładnie chodzi ? :D o stosunkowo rzadkie pojawianie się newsów na tM? O nagłówki i wypunktowania ? A moze chodzi o innego Kebaba :)

Żeby nie było offtopu -> bardzo podoba mi się Gedir i tak jak Cruc napisał , prezentuje się przytulnie !! Trzymam kciuki za cały zespół.
 

lee27

lee27

Użytkownicy
posty85
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A tak zasadniczo to na jakim jesteście etapie tak w skali 1-10, bo to już kilka lat?
 

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam też chciałbym to wiedzieć czy owa modyfikacja ujawni  światło dzienne
 

Centuris

Centuris

Użytkownicy
Prokrastynator
posty26
Propsy66
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Prokrastynator
Witam też chciałbym to wiedzieć czy owa modyfikacja ujawni  światło dzienne

Słusznie, codzienne życie w tych wszechobecnych ciemnościach staje się niezwykle uciążliwe. Trzymam kciuki za ekipę
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Witam też chciałbym to wiedzieć czy owa modyfikacja ujawni  światło dzienne
Prace nad modyfikacją trwają nie przerwanie cały czas. Obecnie zakończyliśmy etap prac związanych z intrem. Przed nami jeszcze sporo roboty ale cały czas staramy się aby wszystko dopiąć na ostatni guzik.
Jeśli będziemy posiadali już coś godnego uwagi, to z pewnością zaprezentujemy to w tym temacie.

Słusznie, codzienne życie w tych wszechobecnych ciemnościach staje się niezwykle uciążliwe. Trzymam kciuki za ekipę
Dziękujemy za wsparcie  :ok:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Dziqu

Dziqu

Użytkownicy
posty36
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiecie na ten moment ile jest przewidzianych godzin rozgrywki?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry