Npc który nie reaguje na wrogów. 2670 8

O temacie

Autor Sili0n

Zaczęty 1.07.2015 roku

Wyświetleń 2670

Odpowiedzi 8

Sili0n

Sili0n

Użytkownicy
"Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
posty108
Propsy20
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
Yo! Ja z małym pytankiem i znikam. Wiec... Czy da rady tak pokombinować w skrypcie NPC'a aby ten siedział sobie na tyłku na ziemi i nie reagował na przebiegające obok niego potwory?
Jeśli da radę to pytanie drugie. Co konkretnie dopisać? Jakieś aivary czy inne dzikie fajne funkcje?
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sili0n

Sili0n

Użytkownicy
"Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
posty108
Propsy20
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
Sie jeszcze upewnie...

Czyli jesli te dwa: PERC_ASSESSENEMY i PERC_ASSESSFIGHTER dam na FALSE w skrypcie gostka (nie rutynie) to bedzie grzeczny?
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie, bo rutyna mu je włączy ponownie. Musisz zrobić nową rutynę.

Sili0n

Sili0n

Użytkownicy
"Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
posty108
Propsy20
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
Hmm... To sie da zrobic... Nic trudnego ale napewno negacja w skrypcje nie ma wyzszego priorytetu niz rutyna?

Mimo wszystko jutro sprawdze i powiem czy do zamkniecia :fuckyeah:
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
ale napewno negacja w skrypcje nie ma wyzszego priorytetu niz rutyna?
Na pewno. Rutyna opisuje stan postaci w chwili, w której jest ona wykonywana, czyli zostawienie perców włączonymi "nadpisywałoby" ich wyłączenie w skrypcie ze względu na zmianę stanu postaci.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Sili0n

Sili0n

Użytkownicy
"Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
posty108
Propsy20
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
Zrobiłem tak:

Część kodu:

func void ZS_Sit_Hurt()
{
Perception_Set_Normal();

Npc_PercDisable  (self, PERC_ASSESSENEMY);
Npc_PercDisable  (self, PERC_ASSESSTHREAT);
Npc_PercDisable (self,PERC_OBSERVEINTRUDER);
   Npc_PercDisable (self,PERC_ASSESSWARN);
   Npc_PercDisable (self,PERC_OBSERVESUSPECT);

B_ResetAll (self);

if (!C_BodyStateContains(self, BS_SIT))
{
AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK);

if (Npc_GetDistToWP (self,self.wp) > TA_DIST_SELFWP_MAX)
    {
AI_GotoWP (self, self.wp);
};
};
};

Niby okey, potworków nie atakuje samoistnie lecz walczy z nimi gdy one go zaatakują i tu kolejne pytanko, czy to też można mu zablokować czy za dużo roboty z tym?
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Patrz na skrypty ostatniego nieumarłego szamana z G1, tam było coś takiego że nie atakował przez pewien czas ork
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Sili0n

Sili0n

Użytkownicy
"Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
posty108
Propsy20
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • "Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone"
Dobra, osiagnalem co chcialem :P Po propsie i do zamkniecia :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry