Zrobiłem tak:
Część kodu:
func void ZS_Sit_Hurt()
{
Perception_Set_Normal();
Npc_PercDisable (self, PERC_ASSESSENEMY);
Npc_PercDisable (self, PERC_ASSESSTHREAT);
Npc_PercDisable (self,PERC_OBSERVEINTRUDER);
Npc_PercDisable (self,PERC_ASSESSWARN);
Npc_PercDisable (self,PERC_OBSERVESUSPECT);
B_ResetAll (self);
if (!C_BodyStateContains(self, BS_SIT))
{
AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK);
if (Npc_GetDistToWP (self,self.wp) > TA_DIST_SELFWP_MAX)
{
AI_GotoWP (self, self.wp);
};
};
};
Niby okey, potworków nie atakuje samoistnie lecz walczy z nimi gdy one go zaatakują i tu kolejne pytanko, czy to też można mu zablokować czy za dużo roboty z tym?