Anime 209283 762

O temacie

Autor Veto

Zaczęty 15.12.2009 roku

Wyświetleń 209283

Odpowiedzi 762

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Chaos Child i Stains Gate 0 anime potwierdzone, ale bez jakichkolwiek dat. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,17830430,Dragon_Ball_Super___nowa_seria_slawnego_anime_pojawi.html Nowa seria Dragon Ball Super ma być bezpośrednią kontynuacją "Z". Nigdy nie ciągnęło mnie do anime, ale do DB mam sentyment jak na pewno wielu innych użytkowników forum. 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,17830430,Dragon_Ball_Super___nowa_seria_slawnego_anime_pojawi.html Nowa seria Dragon Ball Super ma być bezpośrednią kontynuacją "Z". Nigdy nie ciągnęło mnie do anime, ale do DB mam sentyment jak na pewno wielu innych użytkowników forum.
Widziałem, w dodatku Toriyama macza paluchy w scenariuszu, ale pisanie o tym na tM jest bezsensu :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Widziałem, w dodatku Toriyama macza paluchy w scenariuszu, ale pisanie o tym na tM jest bezsensu :D
A dlaczegóż to?

Swoją drogą jest to trochę dziwny zabieg, gdyż DB:Z ma już kontynuację w postaci GT. Mam nadzieję, że tego nie spieprzą i będzie co oglądać. Jak tak sobie przypominam walkę Goku z Freezerem, która trwała kilkanaście(a może więcej xd) odcinków, to nie wiem czy dam radę oglądać to na bieżąco :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wiem o czym mówisz "pięć minut" :lol2:
Całe szczęście DB dostało reboota w postaci Kai gdzie faktycznie jest to pięć minut i nie licząc buu sagi zostało to skompresowane do bodajże 97 epizodów.  Nastała era DB bez fillerów, a tutaj nie będzie nawet takiej potrzeby bo manga im nigdzie nie ucieka - po prostu jej nie ma.
DB:GT nie jest kanoniczną kontynuacją, jedynie SSJ4 był zaprojektowany przez Akirę, oraz dawał parę wskazówek dotyczących fabuły.


A dlatego że tutaj fanów DB na palcach jednej ręki zliczysz i mało kto się do tego przyzna :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Z tego co mi się wydaje to był kanoniczną, do momentu ogłoszenia tego "Super" :P
Swoją drogą, Kai moim zdaniem zostało spieprzone. Bo zamiast narysować wszystkie postacie/sceny od nowa, jak to mają w openingach i wtedy otrzymalibyśmy niesamowitą jakość, to po prostu rozszerzyli obraz i poucinali fillery.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Swoją drogą, Kai moim zdaniem zostało spieprzone. Bo zamiast narysować wszystkie postacie/sceny od nowa, jak to mają w openingach i wtedy otrzymalibyśmy niesamowitą jakość, to po prostu rozszerzyli obraz i poucinali fillery.
Nie do końca to takie proste. Np. seria Saint Seiya eksperymentowała z kreską, co nie obyło się bez odzewu publiki. Najnowsze anime o tym tytule (soul of gold) wróciło do starego stylu graficznego, z DB mogłoby być podobnie, kreska GT też niekoniecznie przypadła fanom do gustu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
A tam kurwa jakieś wieśki czy gta... Wreszcie znalazłem najbardziej wyczekiwaną premierę :lol2:



Yandere kill mode on :lol2:

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dzięki aztek!!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie miałem z tym nic wspólnego. Wszyscy wiedzą, że nie oglądam chińskich bajek, a jaranie się japonią to pedalstwo c:
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Dopiero odpisuje, bo przegapiłem odpowiedź.
Teraz proszę byś przedstawił swój sposób oceny. Oceniając obiektywnie powinniśmy oceniać kategoriami takimi jak fabuła, oprawa dźwiękowa, kreska czy rozwój postaci. To jest jedyna sytuacja w której mogę zrozumieć stwierdzenie "to jest gówno, ale mi się podoba", w sensie "grafika do dupy, ale historia jest ciekawa" np. Serial Experiments Lain (wnioskując z opinii osób z tM które obejrzały, mnie odrzuciła kreska), lub na odwrót "historia do dupy, ale kreska przyjemna" tutaj nie chce mi się myśleć nad przykładem.
Ja widzę to tak:
-obiektywnie seria jest gównem,
-napierdalają się fajnie, oglądam dalej.
Czyli całkiem podobnie do tego co napisałeś, zauważam te błędy, ale oglądam dla jednej cechy, która mi się podoba.
Wystawiając ocenę uwzględniam te błędy, bo nie będę kłamał, że coś co jest słabo zrobione ma być niby majstersztykiem.

https://www.youtube.com/watch?v=mgrJAdfFu70

 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Cytat: gothicman w 2015-04-30, 17:11Swoją drogą, Kai moim zdaniem zostało spieprzone. Bo zamiast narysować wszystkie postacie/sceny od nowa, jak to mają w openingach i wtedy otrzymalibyśmy niesamowitą jakość, to po prostu rozszerzyli obraz i poucinali fillery.Nie do końca to takie proste. Np. seria Saint Seiya eksperymentowała z kreską, co nie obyło się bez odzewu publiki. Najnowsze anime o tym tytule (soul of gold) wróciło do starego stylu graficznego, z DB mogłoby być podobnie, kreska GT też niekoniecznie przypadła fanom do gustu.
Mimo wszystko dla mnie wygląda to jak skok na kasę i to na odpieprz.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
>hejtowania
Zdefiniuj.

Fakt, słaba pseudokrytyka, jednak z samym stwierdzeniem, że japonia jest krajem spierdolenia muszę się zgodzić.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
japonia jest krajem spierdolenia muszę się zgodzić.
Tok myślenia jak u amerykańców, które najeżdżają demokracją inne kraje zupełnie nie rozumiejąc ich kultury. To jest dopiero spierdolenie. 
https://www.youtube.com/watch?v=ntYrAQVQZKs


PS. nigdy nie oglądałem anime i nie słuchałem japońskiej muzyki ofc
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Ich tradycja jest spoko, mi chodzi o to co dzieje się obecnie z ich krajem, tego nie nazwałbym kulturą.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Cytuj
Ich tradycja jest spoko, mi chodzi o to co dzieje się obecnie z ich krajem, tego nie nazwałbym kulturą.

Czyli? Co tam się takiego dzieje? Rozwiń swą myśl.

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Można uznać to za "nietolerancyjne", ale te wszystkie dziwactwa robione przez mniejszości (tak, ja wiem, że to tylko mniejszości) i całkowita akceptacja tych zachowań przez społeczeństwo jest dla mnie co najmniej nienormalne.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Ale co masz konkretnie na myśli pod hasłem "dziwactwa"? Pytam nie ze złośliwością, ale może jednak mało wiem o Japonii. Wyłączając sceniczny visual kei i te coplayowe/anime/mangowe etc. konwenty(które praktycznie nijak mają się do ich codziennego życia) to poukładany, spokojny, zdyscyplinowany, kulturalny "zamknięty na samego siebie" naród, któremu właśnie przypięto łatkę "twórców dziwactw wszelakich", o których w większości nawet sami nie mają pojęcia :ok:

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Toć mówię, że o mniejszości mi chodzi, czyli o otaku, pedofilskie komiksy, komiksy o pederastach,  tworzenie "moe" popkultury i inne podobne spaczenia, które społeczeństwo po prostu akceptuje. Nie mówię, że oni to wszyscy robią, ale to niestety staje się towarem eksportowym i to właśnie jest spierdoleniem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry