Pomoc ze spowolnieniem/przyspieszeniem animacji 3972 6

O temacie

Autor Boyle

Zaczęty 16.05.2015 roku

Wyświetleń 3972

Odpowiedzi 6

Boyle

Boyle

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam wszystkich serdecznie, otóż boryka mnie jeden problem, z którym nie mogę sobie poradzić (w jakimkolwiek moddingu Gothica nigdy nie maczałem palców, więc prosiłbym o tłumaczenie dla zielonych). Otóż chciałbym spowolnić animację ładowania bełtów oraz przyspieszyć ciosy mieczem dwuręcznym. Kompletnie nie wiem jak się za to zabrać, jedynie coś tam próbowałem się bawić Gothic Sourcer'erem + G2MDK, lecz miałem problemy z kompilacją i tak dalej. Jak można to prosiłbym o jakieś wytłumaczenie, jak wygląda edycja animacji (konkretnie ich przyspieszanie/spowalnianie), bym mógł w razie czego popracować nad balansem szybkości także w innych broniach.
 

Myrron

Myrron

Użytkownicy
posty34
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Z tego co się orientuję, ale mogę się mylić, jedyny program, w którym możesz edytować pliki asc to 3ds Max(Blender wczytuje sam model bez animacji albo to błąd u mnie), ale kosztuje sporo złociszy. No i najpierw powinieneś poznać podstawy animowania, jak to działa, z czym to się je. Co prawda nie zajmuję się animacją, ale przekazałem chyba istotne dwie informacje.
 

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!

carelion
RaveN Studio

Pomoc ze spowolnieniem/przyspieszeniem animacji
#2 2015-05-16, 16:48(Ostatnia zmiana: 2015-05-16, 16:56)
 

Boyle

Boyle

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Właśnie w tym problem, że w pliku HumanS.mds dodałem SPD:100 i nic in-game się nie stało, zero efektu dosłownie.
Dokładniej wyglądało to tak:
ani            ("t_CBowReload"                1    "s_CBowAim"        0.0 0.0 M.    "Hum_CBowAimT2.asc"        F    6    29    SPD:100)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
A usunąłeś z folderu _compiled pliki humans.mdh i humans.msb, by humans.mds mógł się skompilować na nowo?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Boyle

Boyle

Użytkownicy
posty3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
usunąłem te dwa pliki, po czym skompilowałem HumanS.mds ze zmienionymi wartościami (tzn. spróbowałem skompilować) i dostałem taki error: http://prntscr.com/760zay
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Google translate pomoże ci w tej sytuacji i podpowie ci ze ten error mówi coś takiego : ni ma Hum_Body_Naked0.asc . 
Wystarczy dodać ten plik to folderu anims
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry