Możliwość grania dwoma postaciami 2637 10

O temacie

Autor Glaca

Zaczęty 6.05.2015 roku

Wyświetleń 2637

Odpowiedzi 10

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Czy jest możliwe żeby grać 2 postaciami w Gothic 1/2 NK. Jakoś zmodować? Synchronizacja na to pozwoli? Bo mod graniem 2 lub kilkoma postaciami były cool. Przełączanie coś ala GTA V.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Można zmienić wygląd postaci, jej animacje chodu, statystyki, eq i tak dalej, ale na przełączanie ala Gta V nie ma co zbytnio liczyć.

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Szkoda trochę ;/. Ale można np. 1 rozdział inny gościu, a 2 inny? Bo właśnie nikt o takowym modzie nie pomyślał. :P
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
ale na przełączanie ala Gta V nie ma co zbytnio liczyć.
Jak to nie?
MEM_KeyState(var int key)func void Npc_SetAsPlayer (var C_NPC slf)
{
    const int oCNpc__SetAsPlayer = 7612064;
    CALL__thiscall (MEM_InstToPtr (slf), oCNpc__SetAsPlayer);
};
Kombinuj :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
To może taki modzik by powstał? XD.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jak stworzysz to powstanie.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Jak stworzysz to powstanie.

To pomóż.  :trollface:
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak stworzysz to powstanie.

To pomóż.  :trollface:
To zacznij.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Możliwość grania dwoma postaciami
#9 2015-05-06, 21:42(Ostatnia zmiana: 2015-05-06, 22:50)
1. Sprawdzasz którą obecnie postacią grasz, by wybrać drugą postać.
2. Sprawdzasz czy klawisz od zmiany postaci został wciśnięty.
3. Jeśli klawisz został wciśnięty, wywołujesz tamtą funkcję.
4. Obie postacie muszą mieć ustawione rutyny, by zajęły się sobą, jeśli się nimi nie gra.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
1. Sprawdzasz którą obecnie postacią grasz, by wybrać drugą postać.
2. Sprawdzasz czy klawisz od zmiany postaci został wciśnięty.
3. Jeśli klawisz został wciśnięty, wywołujesz tamtą funkcję.
4. Obie postacie muszą mieć ustawione rutyny, by zajęły się sobą, jeśli się nimi nie gra.

xD
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry