Ilość kiczu w CoDzie - dyskusja 16912 51

O temacie

Autor Werewolf

Zaczęty 24.04.2015 roku

Wyświetleń 16912

Odpowiedzi 51

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
bitch please
ja swego czasu kupiłem Team Fortress 2
 
makin' bacon

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Oceny, opinie w internecie i calkiem spora ilosc recenzji (bo wiadomo, że 100% to nie jest) jest jednak za AW o.O
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Prince of Persia, ile to części ma ta trylogia
Trylogia ma 3 części, całość (fabuły) 4, +1 wydana pod marką, niekoniecznie mocno z nią związana, przy czym mówię o nowych częściach, licząc od piasków czasu.
Tyle że pasowałoby cię uświadomić że PoP nie było robione pod kase, ograj sobie trylogia, żadna część nie jest gorsza od wcześniejszej, tym bardziej że ostatnia część ukazała się 2010 roku, a wcześniejsza 2005, nie jak w przypadku AC i CoD, gdzie gry z pod marki wychodzą mniej więcej co rok.

Spoiler
Puenta jest taka że nie będziesz obrażał mojej jedynejsłusznejgry :I
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Trylogia ma 3 części, całość (fabuły) 4, +1 wydana pod marką, niekoniecznie mocno z nią związana, przy czym mówię o nowych częściach, licząc od piasków czasu.
Czemu liczysz od piasków czasu? Przed tym była oryginalna trylogia! Sprawa wyglądała tak: Trylogia, Trylogia II, Prince of Persia 2008, Zaróbmy szybko kolejnym Księciem aka Zapomniane Piaski.
Dodajmy do tego fakt że w 2007, 2008 i 2013 wyszły edycje odświeżone oryginalnej trylogii. No i od razu zaznaczę że nie wliczyłem gry Battles of Prince of Persia (2005), z Nintendo DS, oraz postanowiłem nie wymieniać portów (chociaż porty na PSP zmieniały rozgrywkę, w szczególności PoP:ZP, ale to fail na którego aż żałowałem wydania pieniędzy).
Napisałeś że PoP nie był robiony na kasę, był (oczywiście pomijając fakt że wszystkie gry są robione pod kasę), ale nie od początku. Typowe "dajcie nam wasz hajs bo to PoPek" zaczęło się od The Two Thrones (włącznie).

Na upartego licząc wszystkie części mógłbym jeszcze wrzucić Karatekę, który jest ojcem serii Prince of Persia, ale z drugiej strony - to samo mówi(ło) się o PoP i AC.
Spoiler
Puenta jest taka że nie będziesz obrażał mojej jedynejsłusznejgry :I
Nie zrozum mnie źle, też uwielbiam tę serię, Warrior Within (tą część uważam za najlepszą) przeszedłem niezliczoną ilość razy - na obu zakończeniach, walka z Kaileeną to po dziś dzień moja ulubiona. Jedyne gry z Księciem w które nie grałem to 2008 oraz Battles of PoP.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czemu liczysz od piasków czasu? Przed tym była oryginalna trylogia! Sprawa wyglądała tak: Trylogia, Trylogia II, Prince of Persia 2008, Zaróbmy szybko kolejnym Księciem aka Zapomniane Piaski.
Bo stara trylogia prince of persia to jest zupełnie inna seria niż piaski czasu, dusza wojownika, dwa trony.

Nie bez powodu AC i CoD nazywany jest odgrzewanym kotletem, bo twórcy serwują ciągle to samo, co AC i CoD idealnie to pokazują. PoP za to zmieniał się diametralnie, i nie powinieneś patrzeć Sawik na tą serię. (Takie jest moje zdanie)



P.S Czemu Two Thrones zalicza się do ,,dajcie nam wasz hajs bo to PoPek jak ta seria trzymała poziom?  :|

Twórcy nawet zrobili nowy system walki specjalnie dla tej części, i w duszy wojownika nawet zapowiedziana była 3 część  :hmmm:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zalicza się bo to najbardziej hujowa część, głównym atutem sprzedaży był Książę w nazwie. Nowy system walki? Gdzie? QTE mocno ssały pałę, zniósłbym je gdyby nie były obowiązkowe. 

BTW, odnośnie ilości kiczu w CoDzie - Black Ops III zapowiedziany i dostępny w przedsprzedaży. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nowy system walki? Gdzie? QTE mocno ssały pałę, zniósłbym je gdyby nie były obowiązkowe.
QTE? A co to? o_O  O system walki chodził mi walkę mrocznym księciem.  :)

Cóż dla mnie Piaski czasu=Dwa trony. Głównie ze względu na słaby system walki w piaskach  :/
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nowy system walki? Gdzie? QTE mocno ssały pałę, zniósłbym je gdyby nie były obowiązkowe.
QTE? A co to? o_O  O system walki chodził mi walkę mrocznym księciem.  :)
QTE - Quick Time Events, wiem że to pytanie jest często ci zadawane, ale... grałeś w ogóle? QTE jest bolączką T2T o czym wie chyba każdy kto w nie grał.
System walki nie jest nowy, to są tylko nowe animacje.


Piaski miały dobry system walki, a jedyna bolączka (dobijanie sztyletem) było uzasadnione fabularnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tak, grałem nawet kilka razy :F

Z tym cichym zabijaniem sztyletem zupełnie zapomniałem  :lol2:

No i zgadzam się, bo przeciwnicy byli bardziej opancerzeni i bardziej w sumie opłacało się po cichu zabijać.

Zabicie całego garnizonu strażników, jak wezwano posiłki było bardzo trudne  :wstyd:
W sumie i tak nie mam pomysłu co mogliby poprawić prócz fabuły, i walki w T2T.  :|

Najgorsza bolączka systemu piasków, to zbyt mało ruchów po prostu.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Tak, grałem nawet kilka razy :F

Z tym cichym zabijaniem sztyletem zupełnie zapomniałem  :lol2:

No i zgadzam się, bo przeciwnicy byli bardziej opancerzeni i bardziej w sumie opłacało się po cichu zabijać.

Zabicie całego garnizonu strażników, jak wezwano posiłki było bardzo trudne  :wstyd:
W sumie i tak nie mam pomysłu co mogliby poprawić prócz fabuły, i walki w T2T.  :|

Najgorsza bolączka systemu piasków, to zbyt mało ruchów po prostu.

PoP nigdy nie był trudny i zabicie garnizonu strażników to pestka.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Jedyne gry z Księciem w które nie grałem to 2008
Gorąco polecam - moja ulubiona część (tak, nawet lepsza niż WW) Albo w sumie nie, ale są na równi :D Koncepcja jest mega, ale... to Ubi. Spaprano parę rzeczy, w tym zbyt łatwą walkę (sama walka jest super - postawiono na pojedynki 1v1) oraz rutynę - wszędzie robi się to samo. No i piękna Elika :3 
PS Naprawdę grałeś w mitycznego Prince of Persia 3D? :lol2:

Co do serii - trochę byłem wybity jak zacząłem T2T... przecież zakończenie WW było zupełnie inne, niż wskazywałby na to prolog. Dopiero później przy okazji zagrałem x raz w WW - udało mi się zebrać wszystkie hp bonusy i... "oh, wow" :D Trochę mnie zasmuciło, że ugrzecznili grę - wrogowie nie rozpadali się na kawałki i w ogóle - co miało imo duży potencjał z wykorzystaniem mrocznego księcia i jego łańcucha - tak swoją drogą jego fryz był dla mnie największym letdownem :lol2:
Co do PoP:SoT to popieram McDuna - system walki był już wtedy świetny, ale było zbyt mało ruchów - co na szczęście naprawili już w WW. 

No i w WW gra Godsmack :lol: (ogółem OST świetny).
https://www.youtube.com/watch?v=z9FmOc0ofGc

 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Klimat PoP 3D był zajebisty, ten arabsko-perski klimat <3  Nawet przebijał ten z piasków.

Niestety sterowanie i toporność sprawiły że gra była nie grywalna (cud że doszedłem do 10 poziomu :F)

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry