Ale kto was prosił o reklamowanie GO na The Modders? Już raz ktoś próbował to zrobić i nie obyło się bez hejtów... Mogliście chociaż wstrzymać się z tym do wydania pierwszej bety...
Wydaje mi się, że modyfikacja docelowo ma stać się alternatywą dla nierozwijającego się już GMP, jednak w obecnej chwili ma mniej do zaoferowania.
Nie powiedziałbym. Poza tym, że Gothic Online nie ma jeszcze do zaoferowania botów (których samo GMp nigdy nie posiadało, a GMpA) pod każdym innym względem przebija GMp (GO nie zmusza graczy do odwiedzania strony poprzez weblauncher, ma lepszą synchronizację, która cały czas jest coraz bardziej udoskonalana, launcher posiada w sobie downloader, czego również nie było ani w GMp ani GMpA no i oferuje funkcje zarówno po stronie klienta jak i servera, czego w GMp nie było).
Nie znam się, ale chyba język skryptowy umożliwia zmianę wyglądu postaci. Po prostu na żadnym serwerze nikt tego jeszcze nie zrobił.
Wygląd jak wszystko inne należy zsynchronizować, nie wiem czy nie zostało to już zrobione w 0.4a.
Bimbol kiedyś prowadził najlepszy polski serwer GothicMMORPG, zgaduję że ma jakieś plany w tym kierunku.
Po ostatniej edycji Mordanu Bimbol zrezygnował z trybu MMORPG na rzecz serverów rozrywkowych (po prostu MMORPG to zbyt duży projekt na jednego programistę/skryptera), ale czy ma zamiar kiedykolwiek takie servery prowadzić nie mam pojęcia, na razie jest zajęty GO i w drodze ma maturę.
Serwer Mordan MMORPG jego autorstwa owszem, kiedyś był dostępny na Gothic Multiplayer (GMP) w fazie beta
Mordan był w wersji Alpha, nigdy nie doszło do wersji Beta. Głównie przez bugi GMp i cheaterów.
Aczkolwiek co do wypowiedzi, że jest "zero graczy" to bym nie powiedział. Natrafiłem raz na testowy serwer V0ida aka Sative'a i grało na nim z ok. 10 osób. Generalnie wszystko było ok, jest ok, a będzie jeszcze lepiej. Dla zainteresowanych, warto śledzić news'y na gothic-online.com.pl
Może i by było więcej graczy, gdyby pojawiły się jakieś servery bo aktualnie jest tylko jeden, ale to można zrozumieć, wszyscy czekali na zmianę języka skryptowego. Zobaczymy czy w najbliższym czasie pojawią się jakieś ciekawe servery ;). Aczkolwiek trzeba poczekać na wersję 0.4.1a bo podczas testów synchronizacji drzwi zauważliśmy z Bimbolem, że gdy jeden gracz zachodzi w interakcję z drzwiami, drugi dostaje freeza gry i musi ją wyłączać poprzez menedżer zadań.
Nie myśleliście, żeby zrobić normalną kampanie gothica, tylko gracze by się widzieli między sobą?
Takie coś byłoby fajne.
Sam będziesz mógł to zrobić o ile ogarniasz Squirrel. Z resztą już jakiś rosjanin pracuje nad gamemodem kooperacji, jednak obawiam się, że trochę będzie musiał się z tym wstrzymać bo w Gothic Online nie ma jeszcze botów.
Osobiście nie znam się na tym, ale sądząc po nazwie, tzw. Virtual-World'y może pozwolą na przebywanie takich i takich graczach w takich i takich odstępach lvl'owych?
Wirtualne światy są dobre między innymi do serverów z gamemodem MMORPG bo pozwalają na grę nawet dla 1000 osób na jednej mapie (Ilość wirtualnych światów zależy od skryptera). Jest to tym bardziej idealne rozwiązanie biorąc pod uwagę ograniczenia silnika Gothica pierwszego pod względem siatki świata, o ile nie znajdzie się jakiś sposób na ich ominięcie i między innymi przeniesienie map z G2 do G1.
Czekać na pełną wersję nie polecam, bo GMP nawet reklamy nie zdążyło porządnej zrobić, a już się rozpadło
Nie miej Bimbola i V0ID'a za GMp Illuminati Team. GO doszło w pół roku do tego, co GMp zajęło 3 lata, a nawet 5 bo GMp było tworzone od 2009 roku. Mówię Ci to jako weteran sieciowego Gothica.
Tylko jak macie zamiar rozwiązać bicie niskich lvl przez wysokie?
To nie jest problem GO Team tylko skrypterów serverów. GO tylko udostępnia narzędzia do ich rozwijania.