G1 lagi na dobry sprzęcie o.O 3908 11

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 3.04.2015 roku

Wyświetleń 3908

Odpowiedzi 11

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Mam problem odnośnie Gothic`a 1. Postanowiłem sobie zagrać w g1 po raz kolejny na nowym sprzęcie, ale okazało się że NA TYM sprzęcie z Win7 (wcześniej nie miałem takich problemów ale to jak grałem na XP) mam lagi, a w takie gry jak S.T.A.L.K.E.R czy Sniper Elite V2 mogę pograć bez problemów. Próbowałem instalować FPS patcha ale to na nic, ustawienia bardziej postawione na wydajność niż na jakość też nic nie dają.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Spróbuj systempacka.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Próbowałem.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Tryb zgodności z xp i uruchom jako administrator? :D
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Lekko pomaga ale to jeszcze nie to, ogólnie to zapomniałem dodać że da się grać z tymi lekkimi lagami ale to jeszcze nie to, napisałem ten temat bo dziwi mnie to że w gry które mają większe wymagania mogę pograć bez lagów a w G1 nie xd Tak wiem że ta gra ma słabą optymalizację.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

G1 lagi na dobry sprzęcie o.O
#5 2015-04-03, 19:42(Ostatnia zmiana: 2015-04-03, 20:00)
http://themodders.org/index.php?topic=10558.0
sprawdzone?

i jeszcze jedno, gdzieś po necie krąży renderer dx11 do gothica 2. Może do jedynki też będzie pasował, powinien rozwiązać problem.


@downdown wiem że to nie znikające tekstury, ale to wciąż problem z renderingiem. Prawdopodobnie rozwiązywalny fixami na renderer.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Lekko pomaga ale to jeszcze nie to, ogólnie to zapomniałem dodać że da się grać z tymi lekkimi lagami ale to jeszcze nie to, napisałem ten temat bo dziwi mnie to że w gry które mają większe wymagania mogę pograć bez lagów a w G1 nie xd Tak wiem że ta gra ma słabą optymalizację.
To jest magia własnie starszych gier na nowe systemy i konfiguracje, niektore jak np. Kozacy w ogole nie dzialaja, inne jak Empire Earth mają problemy.

Spróbuj zaktualizować wszelkie możliwe sterowniki na komputerze, do tego przeinstaluj gre (mam nadzieje, ze masz oryginał?) i zainstaluj tego systempacka.

EDIT: Albo spróbuj najpierw to co podał Mea.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
@Zkirtaem 
Ja mam problem tylko z FPSami nie zanikają mi tekstury ani nic takiego.
@Werewolf
Stery najnowsze, tak mam oryginał, próbowałem przeinstalować, systempack mało daje.
No dobra chyba nie ma sensu dalej się nad tym głowić, można zamknąć na szczęście nie są to takie ciężkie lagi.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
@Zkirtaem 
Ja mam problem tylko z FPSami nie zanikają mi tekstury ani nic takiego.
@Werewolf
Stery najnowsze, tak mam oryginał, próbowałem przeinstalować, systempack mało daje.
No dobra chyba nie ma sensu dalej się nad tym głowić, można zamknąć na szczęście nie są to takie ciężkie lagi.
Ten patch co podal Mea nie jest na jakies tekstury, tylko ogolnie na Gothica na nowszych systemach i konfiguracjach. Zainstaluj.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Spróbuj z systempackiem. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Spróbuj z systempackiem.

Przecież napisał, że próbował.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Po pobraniu tego spojrzałem na ikonkę i przypomniało mi się że używałem czegoś takiego do G2nk (nie pamiętam czy pomogło). Zainstalowałem. Gdy chcę uruchomić grę (po zainstalowaniu tego) wyskakuje mi takie coś :
http://s2.ifotos.pl/img/Przechwyt_wenspnr.png
EDIT: Dobra nie ma co tego kontynuować, z edycją rozszerzoną nie mam spadków FPSów, systempack naprawia mi tylko (z modem) że widzę logo piranhi po uruchomieniu gry i nie mam problemów z wczytywaniem stanów gry.
Odinstalowałem to od Adanosa więc już tego błędu nie mam. Dzięki wszystkim :D
Da się grać. Do zamknięcia  :)
 }:>
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry