G2NK Zapomniana Droga 11856 22

O temacie

Autor Sier4a

Zaczęty 13.03.2015 roku

Wyświetleń 11856

Odpowiedzi 22

Sier4a

Sier4a

Użytkownicy
posty34
Propsy36
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy

Sier4a

G2NK Zapomniana Droga
2015-03-13, 18:59(Ostatnia zmiana: 2015-03-20, 21:33)

Witam wszystkich forumowiczów :) Chce dziś podzielić się z wami zapowiedzią mojej modyfikacji pt. Gothic II: Zapomniana Droga. Tworze ją sam od 2014 roku. I myślę że można już to i owo zaprezentować. Zapraszam na oficjalną stronę modyfikacji: http://zapomnianadroga.cba.pl/
Modyfikacja przeznaczona do Gothic II: Nocy Kruka.

Fabuła:
Toczy się zaraz po zniszczeniu bariery przez Bezimiennego. Skazaniec z Kolonia Karnej gdy tylko bariera upadła postanowił tym szybciej wydostać się z Górniczej Doliny. Wyruszył najkrótszą mu znaną drogą. Starym szybem górniczym ponieważ myślał że prowadził on ku upragnionej wolności, tam gdzie dotychczas nie było możliwe przejść. Po kilkunastu metrach błąkając się w ciemnym i wilgotnym pełnym pajęczyn szybie zaczął dostrzegać wyłaniające się z mroków światło. Gdy w tej samej chwili wszystko zaczęło się walić była to jedyna droga ucieczki...

Co wprowadza modyfikacja:
Zupełnie nowe światy stworzone od podstaw!
Nowa fabuła oraz zadania poboczne
Nowa gildia: Bractwo Wojowników Białego Niedźwiedzia
Nowego bohatera
Nowi NPC
Nowi bossowie
Nowi przeciwnicy
Nowa animacja wody
Nowe modele 3D
Nowe przedmioty
Nowe bronie
Nowe zbroje
Nowe textury
Nowa grafika menu i ekwipunku
Nowe oświetlenie pomieszczeń, jaskiń i tp
Planowany Polski dubbing PL
(myślę że nabór ogłoszę w swoim czasie)

Screenshoty:







Alternatywny link jak by screeny na górze wygasły:
http://zapomnianadroga.cba.pl/galeria.php
 
Zapomniana Droga - Oficjalna strona modyfikacji
http://zapomnianadroga.cba.pl/

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy436
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Fajne logo moda. CBA.PL NAJLEPSZY HOSTING.

Post połączony: 2015-03-13, 19:03
+ daj screeny do tematu.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Screeny wyglądają obiecująco :) Powodzenia. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jeśli świat nie jest z woga  :lol:, to gratuluje, wygląda wporzo  :ok:
 

gothic1210
  • Gość
Minus za prezentację. Opis zawiera błędy. Screeny są w png i na zewnętrznej stronie. "Polski Dubbing PL" brzmi dziwnie. "Dubbing" i "Polski" powinno być z małej, za to "bezimienny" w opisie fabuły już wypadałoby z dużej. Tyle z rzeczy do korekty. Screenów jest mało, ale wydaje się, że masz ciekawe pomysły jak wypełnić świat, więc to na plus. 
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Witaj.

Na plus to to, że tworzysz jakąś tam modyfikację do Gothiczka i świat jest robiony od podstaw a nie z woga czy Gothica. Natomiast jeśli chodzi o zaprezentowanie całości: Zmień hosting, bo jedynie co widzimy to "cba.pl najlepszy darmowyhosting". Polecam ifotos.pl . To samo tyczy się screenów, a ten hosting, który podałeś jest... chujowy.  No i ssy dodaj tutaj, żeby nie czepiali się.

Co do prezentowanego świata: Na jednym ze zdjęć widać jeziorko i wodospad. Mają fatalne tekstury, zmień je.

Sier4a

Sier4a

Użytkownicy
posty34
Propsy36
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Z góry dziękuje za cenne uwagi z waszej strony :) Już zmieniłem hosting loga :D
Taki hosting strony że strona się przeciążyła hehehe
 
Zapomniana Droga - Oficjalna strona modyfikacji
http://zapomnianadroga.cba.pl/

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Z góry dziękuje za cenne uwagi z waszej strony :) Już zmieniłem hosting loga :D
Taki hosting strony że strona się przeciążyła hehehe


Jakos dalej jest to samo. Opisz troche o czym bedzie mod (jakies podstawy fabuly), i jak dluga ona bedzie.
 

Sier4a

Sier4a

Użytkownicy
posty34
Propsy36
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Już wszystko poprawiłem :) Pisze dopiero skrypty więc nie potrafię powiedzieć na tą chwile ile będzie trwała modyfikacja.
 
Zapomniana Droga - Oficjalna strona modyfikacji
http://zapomnianadroga.cba.pl/

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Już wszystko poprawiłem :) Pisze dopiero skrypty więc nie potrafię powiedzieć na tą chwile ile będzie trwała modyfikacja.
I nie rób tego, bo zazwyczaj w praniu wychodzi, że trwa zupełnie inną liczbę godzin i podana liczba może wprowadzać czytelników tematu w błąd.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Bożeeee, jak Ty piszesz dialogi to powodzenia. Popatrz się na opis swojej modyfikacji i sam dojdź do wniosków. Poza tym, wygląda dość obiecująco, więc życzę powodzenia. Nawet dam propsa.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sier4a

Sier4a

Użytkownicy
posty34
Propsy36
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Bożeeee, jak Ty piszesz dialogi to powodzenia. Popatrz się na opis swojej modyfikacji i sam dojdź do wniosków. Poza tym, wygląda dość obiecująco, więc życzę powodzenia. Nawet dam propsa.
No może ekspert ze mnie żaden z prezentowania modyfikacji robię to pierwszy raz. Nie wiem jakiś błąd czy coś wystarczy napisać?
 
Zapomniana Droga - Oficjalna strona modyfikacji
http://zapomnianadroga.cba.pl/

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Lektura obowiązkowa 
Osobiście nie lubię gdy modyfikacje dodają kolejne "nieznane części wyspy", po prostu uważam to za zbyt wygodne, jednak oczywiście droga wolna. 

Świat wydaje mi się miejscami zbyt płaski, zwróć na to uwagę zawczasu ponieważ już tu taki jeden był który potem musiał modelować świat jeszcze raz ponieważ było zbyt płasko, jego dział obecnie znajduje się w "Projekty zawieszone i porzucone". 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Już wszystko poprawiłem :) Pisze dopiero skrypty więc nie potrafię powiedzieć na tą chwile ile będzie trwała modyfikacja.
I nie rób tego, bo zazwyczaj w praniu wychodzi, że trwa zupełnie inną liczbę godzin i podana liczba może wprowadzać czytelników tematu w błąd.

Jednak moglby podac przyblizony czas. Bo czym innym jest mod na 1h, czym innym na 10, a czym innym na 50h i wiecej.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Już wszystko poprawiłem :) Pisze dopiero skrypty więc nie potrafię powiedzieć na tą chwile ile będzie trwała modyfikacja.
I nie rób tego, bo zazwyczaj w praniu wychodzi, że trwa zupełnie inną liczbę godzin i podana liczba może wprowadzać czytelników tematu w błąd.

Jednak moglby podac przyblizony czas. Bo czym innym jest mod na 1h, czym innym na 10, a czym innym na 50h i wiecej.
Na chwilę obecną sam autor nie jest w stanie tego określić, co Ci napisał, spokojnie. Wyjdzie to na testach.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Dwa screeny się rzucają w oczy; ten z wodospadem i wodą, tekstury wołają o pomstę do nieba, i ten z czaszką, moim zdaniem wygląda tandetnie i lepiej ją usunąć, sama krata starczy.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Cytat: gothicman w Wczoraj o 22:41Bożeeee, jak Ty piszesz dialogi to powodzenia. Popatrz się na opis swojej modyfikacji i sam dojdź do wniosków. Poza tym, wygląda dość obiecująco, więc życzę powodzenia. Nawet dam propsa.No może ekspert ze mnie żaden z prezentowania modyfikacji robię to pierwszy raz. Nie wiem jakiś błąd czy coś wystarczy napisać?
Składnia zdań i interpunkcja momentami kompletnie leży. Ja Ci tego nie poprawię, bo to Ty robisz moda, a ja do teamu nie należę. Już nie wspomnę o tym, że to Ty nam coś prezentujesz ;)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Gepsiu

Gepsiu

Użytkownicy
chicken <3
posty233
Propsy51
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • chicken <3
Proszę Cię tylko, aby ten świat nie był nudny/monotonny, tak jak w przypadku G2NK Laer Gjoll - Horror na cmentarzu PL ( według mnie ).
Tam chociaż nadrabiały questy, nwm jak w Twoim przypadku.
Pamiętaj o różnorodności :)- po screenach widzę ciemne wioski  i lasy.
( To jest moja opinia, a nie hejt. Podziwiam zapał )
 
cip cip cip Kukuryku cip cip cip

Sier4a

Sier4a

Użytkownicy
posty34
Propsy36
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Modyfikacja NIE została porzucona lube też zawieszona...
Oto dowód Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=E64IQ2R8uCg


Zapraszam do śledzenia fanpage modyfikacji : https://www.facebook.com/GIINK-Zapomniana-Droga-Mod-841469229318511/
 
Zapomniana Droga - Oficjalna strona modyfikacji
http://zapomnianadroga.cba.pl/

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak dla mnie prezentuje się fajnie- ŻYCZĘ WYTRWAŁOŚCI
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry