Refleksje Rapiszona 18719 23

O temacie

Autor RaPIsZoN

Zaczęty 13.02.2015 roku

Wyświetleń 18719

Odpowiedzi 23

RaPIsZoN

RaPIsZoN

Użytkownicy
Pan Mrozu
posty32
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Pan Mrozu

RaPIsZoN

Refleksje Rapiszona
2015-02-13, 21:30(Ostatnia zmiana: 2015-02-15, 23:27)
Czasami siedzę sobie w domu i zastanawiam się nad rzeczywistością. I tak o to właśnie powstają takie refleksje...


Człowiek który był człowiekiem.

"Być człowiekiem" Co to oznacza? Czytasz to, więc jesteś człowiekiem. Ale czy jesteś PRAWDZIWYM człowiekiem? Bycie człowiekiem to czyn, wartość i charakter. Człowiek prawdziwy to człowiek z wartościami. Wartość określenie wszelako pojmowane, prawdziwymi wartościami dla prawdziwych ludzi są: Honor, Godność, Odwaga, Patriotyzm, Odpowiedzialność Do wartości nie trzeba się zmuszać, bycie sobą daje odpowiedź na pytanie "Czy jestem człowiekiem?" Bądź sobą, nie udawaj nikogo, a zajdziesz daleko. Są jeszcze na świecie ludzie którzy doceniają szczerość i prawdziwość, idź przed siebie i się nie zatrzymuj, spraw, aby twoje życie, twoja droga była jak najmniej kręta i kamienista. Droga na szczyt jest długa. Chwytaj życie jak najmocniej, bądź kowalem swego losu, bądź rozsądny i podejmuj odpowiedzialne decyzje, a dasz radę przeżyć wśród tego chaosu. Powodzenia.

Dobro i zło jest jednością.

Dostał człowiek rękę wolną, jedno życzenie. Zażyczył sobie aby wszelkie zło znikło ze świata. Tak też się stało, na świecie zapanował pokój. Czy wybrał mądrze ? Zło znikło, tylko dobro... Słowo "dobro" straciło sens i znaczenie... Nie ma zła więc nie ma dobra. Dobro powstaje ze zła... nigdy samoistnie... Dobro i Zło Jest Jednością... Nie ma zła bez dobra, nie ma dobra bez zła, nie ma zła, nie ma cierpienia, nie ma cierpienia, nie ma śmierci, wieczne życie bez dobra ni zła, życie straci sens. Zło było i będzie zawsze... Im większe zło tym lepsze dobro... Pogódźmy się z tym...

Wartości.

Co to oznacza "mieć wartości"? Czy wystarczy dobrym być? Patriotyzm, honor, odwaga... Mieć wartości to nie słowo tylko, mieć wartości to czyn. Kto słowo ma, ten nie ma nic. Kto czyn ma, ten nie ma nic. Kto słowo mówiąc, czyni również, ten posiada bez zwątpienia. Spójrz na siebie. Tyś patriota ? A gdy bieda, ojczyzna woła? Ty  nie pójdziesz, żeś jest tchórz! Ty żeś kłamał, prawdziwy nie jesteś, łamiąc jedno łamiesz drugie. Łamiesz jeden, łamiąc wszystkie...
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To "rpk jp" ekipa umie pisać wiersze? Myślałem, że specjalizujecie się w spuszczaniu wpierdolu :F Całe życie w błędzie.
 

RaPIsZoN

RaPIsZoN

Użytkownicy
Pan Mrozu
posty32
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Pan Mrozu
Na pewno bez powodu nie dają heh... Ja osobiście uważam go [Dudka] za jednego z najlepszych współczesnych poetów. Mimo, że brzmi to groźnie itp. [Ich Rap] to jakby... te piosenki mają drugie dno. To, że nienawidzą policji to ich sprawa. Ja ich nie słucham ich dla tego, że również ich nienawidzę [Jp na 100% itp.]. Skoro tak o nich śpiewają to mieli pewnie z nimi na pieńku. Jak oni sądzą z błahego powodu się ich czepiali. Z jakiego? Poczytaj sobie. Osobiście policja nic mi nie zrobiła. Ich piosenki po prostu podtrzymują na duchu [Bynajmniej mnie]. Nie wspominając oczywiście o tym, że przekazują prawdziwe wartości, które jak najbardziej cenię.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
No dobra, a gdzie te wiersze? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Mi się wydaję, że wiersz ma inną formę i jakiś rym by mu się przydał... Bo takie ciągłe zdania, to raczej z wierszem ma mało, co wspólnego.
 

RaPIsZoN

RaPIsZoN

Użytkownicy
Pan Mrozu
posty32
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Pan Mrozu
Wiersze nie muszą posiadać rymów. Możesz to również potraktować jako refleksję.
 

Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
To ja mam takie pytanie do ciebie, poeto. Czym właściwie jest wiersz, jak powinien wyglądać i co jest tak naprawdę WIERSZEM? Bo co bym nie napisał, to wierszem nie jest, a tak bardzo bym wiersz napisać, chciał.
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Na poważnie? Wrzucasz wiersze na stronę o modowaniu? Jeśli chodzi o RPK to jest banda debili. Ja też uważam, że policja to instytucja, która powinna się zmienić, miałem kilka razy kontakt z policją i faktycznie nie łatwo jest ich lubić, ale czepianie się ich o to, że egzekwują prawo jest niepoważne i świadczy właśnie o tym, że to banda grubianów.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
Na poważnie? Wrzucasz wiersze na stronę o modowaniu?
Zważając na fakt, że jest tu dział "Pisarstwo" w którym zamieszcza się takie rzeczy jak wiersze czy opowiadania, to nie wiem w czym jest problem.
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Ja z tym problemu nie mam, ale są specjalne strony od wierszy. Jeśli pisałbym coś, traktowałbym to bardzo osobiście i jeśli miałbym to gdzieś dać, to tam gdzie ludzie się tym interesują.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Te wszystkie strony dla młodych poetów i "pisarzów" to jakaś bujda. Tam są sami napinacze i ludzie-frustraci, którzy właśnie ciągle jeżdżą po użytkownikach i dają same niskie oceny. Znawcy pierdoleni... Tfu!
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
W takim wypadku lepiej tego nigdzie nie wstawiać.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dlatego właśnie ja przestałem.
 

Evgarr

Evgarr

Użytkownicy
posty62
Propsy36
Profesjabrak
  • Zbanowany
Te wszystkie strony dla młodych poetów i "pisarzów" to jakaś bujda. Tam są sami napinacze i ludzie-frustraci, którzy właśnie ciągle jeżdżą po użytkownikach i dają same niskie oceny. Znawcy pierdoleni... Tfu!
Bardzo to ogólne stwierdzenie i zapewne niepełne. Wszędzie trafisz na takie osoby, nic nie można z tym zrobić, ale są też wartościowi użytkownicy, którzy nie dość, że znają się na tym, co robią, to  przekazują bardzo szczegółowo to, co im się nie podobało, bez zbędnego obrażania. Ludzi, o których mówisz nie powinno brać się pod uwagę, no chyba że mają rację i, mimo argumentacji, ktoś nie może uwierzyć, iż jego wypociny są do niczego.

Pewien pisarz mówił o tym, jak niektórzy przychodzili do niego, by uczyć się pisać. Zwykle odpowiadał: to trudny zawód – pełen wyrzeczeń, frustracji, itp. Przemyśl to, a potem wróć. Z tymi, co wrócili dopiero zaczynał prawdziwą naukę.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Te wszystkie strony dla młodych poetów i "pisarzów" to jakaś bujda. Tam są sami napinacze i ludzie-frustraci, którzy właśnie ciągle jeżdżą po użytkownikach i dają same niskie oceny. Znawcy pierdoleni... Tfu!
I dlatego przyszedłeś na tM? Musisz się jeszcze wiele nauczyć :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy

Gracz

Moje wiersze.
#15 2015-02-15, 11:41(Ostatnia zmiana: 2015-02-15, 11:47)
I z czego się śmiejesz Sawik? Przecież polski internet to głównie banda napinaczy i co by nie było wstawione to i tak nigdy nikt nie wyrazi swojego zdania, tylko napisze: "gówno", "do dupy", albo jak ktoś bardziej rozgarnięty: "nie podoba mi się", ale nie powie, co dokładnie się nie podoba, a powie tak dla samego mówienia. Więc nie gadaj mi tutaj głupot. Ciekawe czy sam umiałbyś coś napisać w miarę dobrego i wykazać się minimalną pomysłowością...
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wiesz, wkleiłeś jakieś COŚ i spodziewasz się że ocenimy to jak wiersz, to nie tak działa. 
Wiersz powinien mieć jakiś rytm, cechę stałą (lub więcej jeśli to wiersz systemowy), nie stosujesz się ogólnie to żadnych zasad pisania wierszy, więc odebrałem to jako iż ty jesteś tym napinaczem.

 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
To się nie nazywa wiersz tylko refleksja, o ile się nie mylę.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Koleś to nie mój temat, ani moje wiersze. Tylko Rapiszona.  :facepalm:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dla mnie i tak oboje jesteście nołnejmami :lol2: 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry