Refleksje Rapiszona 18727 23

O temacie

Autor RaPIsZoN

Zaczęty 13.02.2015 roku

Wyświetleń 18727

Odpowiedzi 23

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
Wtf, co za bajzel. Widzę, że Walentynkowe okazywanie sobie miłości trwa w najlepsze. 
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
okej, naprawiam za Rapiszona żeby sawikowe OCD się uspokoiło

"Być człowiekiem"
Co to oznacza?
 Czytasz to, więc jesteś człowiekiem.
Ale czy jesteś
PRAWDZIWYM
człowiekiem?
Bycie człowiekiem to czyn,
wartość
i charakter.
Człowiek prawdziwy to człowiek z
w a r t o ś c i a m i.
Wartość
określenie wszelako pojmowane
prawdziwymi wartościami dla
p r a w d z i w y c h
 ludzi są:
Honor,
Godność,
Odwaga,
Patriotyzm,
Odpowiedzialność

...

Do wartości nie trzeba się zmuszać,
bycie sobą daje
odpowiedź
na pytanie
"Czy jestem człowiekiem?"
Bądź
 sobą, nie udawaj
nikogo
a zajdziesz daleko.
Są jeszcze na świecie ludzie którzy
doceniają
szczerość i prawdziwość
idź przed siebie i się nie zatrzymuj,
 spraw, aby twoje życie,
twoja droga
była jak najmniej kręta i
kamienista.
Droga na szczyt jest długa.
Chwytaj życie jak najmocniej,
bądź kowalem swego losu,
bądź rozsądny
i podejmuj odpowiedzialne decyzje
 a dasz radę przeżyć wśród tego
chaosu.

P o w o d z e n i a.





Lepiej?
 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Lepiej?
Gówno owinięte nawet w złoty papierek to nadal gówno. © Mea
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Mnie to trochę pachnie tymi karteczkami z chińskich ciasteczek.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry