Potrzebny skrypter (proste questy, dialogi) 14136 34

O temacie

Autor redfessor

Zaczęty 20.12.2014 roku

Wyświetleń 14136

Odpowiedzi 34

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Witam, poszukuje kogoś, kto pomógłby mi w modyfikacji, chodzi generalnie o dialogi. Niekoniecznie jakieś złożone. np. kupiec, podążanie za NPC, prowadzenie NPC do jakiegoś celu itd.
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Fajnie to wygląda ziommm
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Mam jeszcze trochę innych screenów, te wyżej są sprzed 2 tygodni.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Wygląda dobrze, tylko gdyby to jeszcze nie były zbity vobów :| Ale grunt, że masz wyobraźnię przestrzenną :ok: props
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
zbity vobów? rozwiń to ;) napisałem, aby znaleźć kogoś do pomocy, bo nie wiem jak zrobić, żeby npc jadł i palił.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
bo nie wiem jak zrobić, żeby npc jadł i palił.
Kwestia rutyny.
G1:
TA_Smoke - pali
TA_StandAround - wcina, żłopie browca

G2:
TA_Smoke_Joint - pali
TA_Stand_Eating - wcina, chyba pije, nie pamiętam

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
zbity vobów? rozwiń to ;)
Co tu rozwijać? Słyszałeś kiedyś o grafice trójwymiarowej?
Zbity vobów tj. imo płotki, domki, cokolwiek przypominającego konstrukcję budowlaną, stworzone w spacerze z vobów a mogłoby być zrobione podobnie, ale poprzez program do 3d (blender, max, wings, whatever) i wmontowane w mesh świata.
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
no widzisz, ja mam taki problem, że 1. źle konwenteruje zen do 3dsa 2. czegoś jeszcze nie mam w blenderze oprócz karrexa . No i tez jest to, że nie znam sie zbytnio na 3d. Tylko spacer i npc, jakieś proste.
@chicken 
widzisz, dałem im taką rutynę, ale może mam złego freepointa? teraz mam FP_STAND, może potrzebna jest jakaś inna nazwa?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Zbity vobów tj. imo płotki, domki, cokolwiek przypominającego konstrukcję budowlaną, stworzone w spacerze z vobów a mogłoby być zrobione podobnie, ale poprzez program do 3d (blender, max, wings, whatever) i wmontowane w mesh świata.

Ale czy wizualnie nie wyglądałoby tak samo?  :|
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
@chicken 
widzisz, dałem im taką rutynę, ale może mam złego freepointa? teraz mam FP_STAND, może potrzebna jest jakaś inna nazwa?
Zmień FREEPOINTA na waypointa

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
hm, no coś zrobiłem i działa ;d no dobrze, a czy ktoś sie zna na skryptach?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ale czy wizualnie nie wyglądałoby tak samo?  :|
No właśnie niekoniecznie. Tworzenie "obozów" w programach do 3d a w spacerze różni się m.in tym, że w spacku masz jedynie narzucone elementy (voby) z gry, które tworzyli twórcy goticzka, or te z woga/innych stron, gdzie udostępniają to ścierwo, a najmniejsza szpara przykładowo w jakimś moście z takich zbitków, musi być, albo i nie, zalepiana kolejnym zbitkiem, a wtedy wygląda to ohydnie.
W maxie ruszenie nawet jednego wierzchołka może uratować ci skórę bez wstawiania miliarda vobów. Przykładowo, zamiast nakurwiać jakieś schody na wysoką półkę skalną, można ją zwyczajnie opuścić w maxie niżej ku ziemi, ew jakoś rozciągnąć, żeby zrobić z niej taką naturalną drogę.

hm, no coś zrobiłem i działa ;d no dobrze, a czy ktoś sie zna na skryptach?
Chyba wszyscy, którzy tu pisali, ale w ciemno raczej nikt nie porwie się z motyką na słońce. Jakaś fabuła, chociaż lekki zarys o czym dokładniej to ma być by się przydał.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kaczka, dissujesz nawet nie wiesz czemu :F
Są problemy z wykrywaniem kolizji przez voby. No i deszcz "przecieka".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Okej, dałem lekki zalążek historii + nowe screeny.
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Zawszę możesz wyciągnąć z innych gier Voby :F
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Zawszę możesz wyciągnąć z innych gier Voby :F

Nie radź mu źle, niech nie schodzi na ścieżkę mdragothica. Poza tym jak nie masz nic sensownego do dodania to nie pisz. Co do opisu jest lepiej, podaj też może jakieś informacje na temat głownego bohatera, kim jest, jaki ma cel w modzie etc.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
A ty co dalej Cię dupa boli bo sam nie umiesz przenieś do Gothica? jak koleś będzie chciał sobie dodać coś z GTA 4 to se doda, ciebie to powinno tyle obchodzić co zeszło roczny śnieg, Jeśli chodzi o voby z innych gier, to mase ludzi korzysta z innych gier.
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Zawszę możesz wyciągnąć z innych gier Voby :F

Nie radź mu źle, niech nie schodzi na ścieżkę mdragothica. Poza tym jak nie masz nic sensownego do dodania to nie pisz. Co do opisu jest lepiej, podaj też może jakieś informacje na temat głownego bohatera, kim jest, jaki ma cel w modzie etc.


Nie podporządkowuj sobie mnie okej ! Twoja opina mnie nie obchodzi zresztą redfessor sam sobie kretuje świat i to ona będzie decydował co robić... Tak jak już mój przedmówca wyżej mówił niech robi co chce ja porostu dałem mu alternatywę...
 

redfessor

redfessor

Użytkownicy
posty129
Propsy82
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
jak macie się kłócić to nie tutaj, idźcie na czat, czy coś. Ja rozumiem o co wam chodzi, o te zlepki vobów itd. Problem w tym, że nie mogę otworzyć mesha świata w blenderze, i dlatego daje voby. Tak to bym tam sam sobie jakoś poradził. Możliwe, że brakuje mi czegoś w blenderze lub źle zapisuje świat.

@EDIT i co do tych vobów jeszcze... też trzeba mieć wyobraźnie zwykła jak i przestrzenną, żeby z byle czego zrobić coś, co nie tylko jest, ale i dobrze wygląda. Tacy jesteście mądrzy? to mi pomóżcie, bo krytykować jest najłatwiej.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A ty co dalej Cię dupa boli bo sam nie umiesz przenieś do Gothica? jak koleś będzie chciał sobie dodać coś z GTA 4 to se doda, ciebie to powinno tyle obchodzić co zeszło roczny śnieg, Jeśli chodzi o voby z innych gier, to masę ludzi korzysta z innych gier.

W porównaniu do takich osób jak Mark czy Halk jesteś nikim. I tak, wyciąganie modeli z innych gier jest banalne, bo wystarczy znaleźć odpowiedni program i samouczek,jedyna trudność to znalezienie odpowiedniego programu który exportuje modele z gry, i katalog gdzie są modele, ale co może wiedzieć o tym taki dzieciak jak ty. Tym bardziej, że wyciąganie z innych gier to zwykłe złodziejstwo.

Pewnie jak zwykle walniesz suchą odpowiedź, że inni nie potrafią wyciągać z gier w porównaniu do ciebie więc powinni być cicho  :ok:
W dodatku rzeczy z innych gier w ogóle nie pasują do klimatu gothica, co dowodem są zbroje z TES w gothicu.

____________________________________________

@redfessor  Nie da się zmienić .zen w .3ds bez utraty vobów ;d  Ale możesz w spacerze gdy masz otwarty świat po prostu zmienić .3ds  zena.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry