Scenarzysta/Lektor - (prawie) zawsze mam czas na robotę! 4438 10

O temacie

Autor DarkKnight09

Zaczęty 20.10.2014 roku

Wyświetleń 4438

Odpowiedzi 10

DarkKnight09

DarkKnight09

Użytkownicy
posty15
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Witam po raz... trzeci  :trollface:


Jestem dość doświadczonym scenarzystą, o czym świadczy m.in. mój udział w projekcie modderskim do H5 pt. "Chaos Theory", gdzie służę za speca od fabuły i "wylęgarnię" różnych pomysłów na miasta, jednostki i bohaterów. Jestem również testerem gry MMORPG, do której dostęp zyskałem dzięki konkursowi na napisanie relacji z bitwy. Moja bogata wyobraźnia i kreatywność pozwalają mi na tworzenie od kilku do kilkudziesięciu pomysłów na daną rzecz/bohatera.


Zatem - jeśli brakuje ci fabuły, nie wiesz, jakiego bohatera stworzyć lub dowolny przedmiot w grze, proszę się do mnie zgłosić. Ja przejrzę dany projekt modderski i podam kilka pomysłów.


A jeśli chodzi o dubbing.. Na razie muszę zaopatrzyć się w lepszy mikrofon :hmmm:. Ale jeśli dam radę, to będę miał też możliwość dubbingować kogokolwiek.


W razie czego - pisać, a ja zobaczę, co się da zrobić!
 
Samotność bywa zabójcza. Tylko niektórzy dzięki sile swej woli potrafią ją przezwyciężyć.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3474
Propsy2156
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Jesteś testerem do gry MMORPG.. jakiej? (podaj tytuł). Taka rada: Zamieść jakieś przykładowe teksty twoich opowiadań,tekstów,misji,dialogów czy czegokolwiek co posiadasz, żeby osoba, która będzie poszukiwała scenarzysty wiedziała, z kim ma do czynienia. Co do dubbingu.. tutaj tez daj jakąś próbkę, jakąkolwiek..

DarkKnight09

DarkKnight09

Użytkownicy
posty15
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Co do gry MMORPG - jej tytuł brzmi "Gloria Victis" i od razu mówię, iż to jest gra polskiej produkcji.

Jeśli chodzi o moje próbki odnośnie pracy Scenarzysty, zapraszam na stronę główną Megapocalypse  - tamtejszy dział odnośnie Legionu, jak i całej frakcji nieumarłych jest mój. Ja dałem: fabułę, bohaterów, jednostki, opisy standardowego bohatera tej frakcji itp.

Natomiast gdy biega o pracę Lektora... Tak jak napisałem, potrzebuję na chwilę obecną lepszego mikrofonu, bo tamten jest troszkę kiepski, a mój głos przy nim brzmi co najmniej śmiesznie/niewyraźnie :D                         
 
Samotność bywa zabójcza. Tylko niektórzy dzięki sile swej woli potrafią ją przezwyciężyć.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3474
Propsy2156
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Gloria Victis, kojarzę. Ciekawie się prezentuję, chociaż zwolennikiem takiego typu gier nie jestem (mmo), ale samo to, że wychodzi to na silniku Unity sprawiło, że jakoś zapamiętałem tytuł.

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Kogoś takiego w zasadzie poszukujemy do projektu, jakbyś znalazł chwilę czasu, to odezwij się do mnie na PW

Pozdrawiam, Draco
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Wiedziałem, że kojarzę to megapocalypse... Khorne xD
 

DarkKnight09

DarkKnight09

Użytkownicy
posty15
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Widać, że chyba już ktoś zna ten projekt, tyle że tam występuję pod nickiem "Nekross".
 
Samotność bywa zabójcza. Tylko niektórzy dzięki sile swej woli potrafią ją przezwyciężyć.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Widać, że chyba już ktoś zna ten projekt
Starzy userzy z dobrą pamięcią, tak.
Link
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DarkKnight09

DarkKnight09

Użytkownicy
posty15
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dobra.. Ogłaszam, iż na razie jestem już "zajęty", ale jakieś pojedyncze prace też mogę wziąć. Oczywiście tylko pojedyncze - po ich wykonaniu wracam do swoich projektów.
 
Samotność bywa zabójcza. Tylko niektórzy dzięki sile swej woli potrafią ją przezwyciężyć.

DarkKnight09

DarkKnight09

Użytkownicy
posty15
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Niniejszym ogłaszam, że jestem ponownie "do zatrudnienia"! Aktualnie zakończyłem prace nad jednym projektem (Mordan), z drugim musiałem się pożegnać (Gothic: Potępienie; mam nadzieję, że Zawisza szału nie dostanie :D).

Także.. Jak ktoś potrzebuje pomocy, to zgłaszać się. :)
 
Samotność bywa zabójcza. Tylko niektórzy dzięki sile swej woli potrafią ją przezwyciężyć.

Gracz

Gracz

Użytkownicy
posty105
Propsy10
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ja miałbym dla ciebie robótkę, ale dość nietypową. Ale moje postawowoe pytanie: Czy pracujesz za darmo? Odpowiedz mi proszę na PW.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry