Dyskusja ogólna 449361 819

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 449361

Odpowiedzi 819

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sentarion musiałby zatrudnić kogoś do korekty na cały etat jeżeli Ty byś pisał fabułę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Albo tłumacza na język polski.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)

Glaca

Dyskusja ogólna
#202 2015-03-17, 19:21(Ostatnia zmiana: 2015-03-17, 19:31)
Np. Diego, Gorn, Milten i Lee. Nie muszą być...(lepiej jakby ich nie było, zostali w Jarkendarze..). Ale Np. Lares, Lester i Wilk(Bardzo polecam dodać :) ) mogą się pojawić w ZW: KE.

Post połączony: 2015-03-17, 19:23
Wystarczyły by te 3 postacie a resztę mogą być nowe :). (No i Meryl jeszcze ;p).

Post połączony: 2015-03-17, 19:31
Lester jako mentor nowego bohatera :D Jak Diego Bezia, to by było coś :*


Zgadzam się Lester nowym Mentorem :D.
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

KerehanPL

KerehanPL

Użytkownicy
Modder
posty5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Modder
Wiecie co ? Ja jestem ogromnie ciekaw jakby ten mod wyglądał z możliwością włączenia DX11 :)
 


Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wiecie co ? Ja jestem ogromnie ciekaw jakby ten mod wyglądał z możliwością włączenia DX11 :)

A ja nie.

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator

Dawipir

Dyskusja ogólna
#205 2015-03-23, 12:02(Ostatnia zmiana: 2015-03-23, 16:40)
Dałbym propsa ale nie ma takiej opcji (nie wiem czemu) ale kibicuję wam gdyż grałem w pierwszą część i było za*ebiście xD
Fajnie by było zrobić trochę więcej gildii  :ok:

Post połączony: 2015-03-23, 16:40
Spoko teraz mogę już dać propsa i mam nadzieję że dokończycie prace :bows:
 

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)

Glaca

Dyskusja ogólna
#206 2015-03-28, 17:41(Ostatnia zmiana: 2015-03-28, 19:08)
Sorry za offtop ale.
https://www.youtube.com/watch?v=6GYLmOFLjlw
    Wielki Fail w dubbingu xD. Zamiast "wziąć" to "wziąść" powiedział xD.

Post połączony: 2015-03-28, 18:09
Będzie można się spodziewać jakiegoś Trailera? Chociaż SPOT?

Post połączony: 2015-03-28, 19:07
Pewnie gra będzie, się zaczynać w obozie bandytów w Elei

Sentarion jakieś info dla nas? Chociaż SS. :3
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Niedługo pojawi się krótki materiał video, a zwiastun/spot to bliżej premiery.

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
A zrobiliście tekstury bohatera? Pokażecie go w całości? :3
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Tak, zaprezentujemy bohatera oraz ujawnimy jego imię :D

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
A dalej trzymacie się tego, że chcecie w tym roku wydać modyfikację, czy po 6 latach, tak jak 1 część? czas gry na ile będzie szacowany?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Tym razem wydamy po 10, czas gry 100 godzin.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
I takiej odpowiedzi oczekiwałem :cool:
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Jak tam postępy prac?
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ehh. Prace idą swoim dobrym tempem. Dużo jest zrobione, ale jeszcze więcej przed nami. Jak pisał Sentarion będzie niedługo wideo. 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ehh. Prace idą swoim dobrym tempem. Dużo jest zrobione, ale jeszcze więcej przed nami. Jak pisał Sentarion będzie niedługo wideo.
Z czym potrzebujecie najwięcej pomocy?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Wydaje mi się, że najgorszy jest brak animatorów. Na których ogłosiliśmy rekrutacje, ale nikt nie był chętny.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wydaje mi się, że najgorszy jest brak animatorów. Na których ogłosiliśmy rekrutacje, ale nikt nie był chętny.

Bo o animatorów to najgorzej. Może trzech będzie z tego forum, którzy pewnie i tak nie mają czasu, więc ja stawiałbym na skupienie się bardziej od strony graficznej (modelarstwo świata i upiększanie go + fabuła i tak dalej).

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja bym zaczął od przemyślenia czy te animacje naprawdę są Wam potrzebne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Wydaje mi się, że najgorszy jest brak animatorów. Na których ogłosiliśmy rekrutacje, ale nikt nie był chętny.
Skontaktujcie się z ruskami, o ile nie jesteście uprzedzeni. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry