[G½] Gothic DirectX 11 #1 607171 989

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 4.09.2014 roku

Wyświetleń 607171

Odpowiedzi 989

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytuj
Przejdź się do okulisty, ostatnio często na oczy narzekasz. Nie piszę tego złośliwie, po prostu faktycznie możesz mieć coś z oczami.

Jeśli moje dwa czy trzy posty w temacie uważasz za często to nie wiem jaką łomską logiką się posługujesz. Jeszcze z niczego mnie oczy nie bolały tylko od tego sweetfx.
Patrząc na ilość twoich postów w ostatnich dniach to często.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebogothic

Gothic DirectX 11
#781 2015-06-08, 07:51(Ostatnia zmiana: 2015-06-08, 08:30)
Bardzo ładnie ten SweetFX wygląda. Niebo jest jeszcze jaśniejsze i zachód słońca wygląda jak zachód. Zobaczę sobie i chyba go dodam.
EDIT. Zainstalowałem i całkiem fajnie to wygląda.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1102
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Cytuj
Przejdź się do okulisty, ostatnio często na oczy narzekasz. Nie piszę tego złośliwie, po prostu faktycznie możesz mieć coś z oczami.

Jeśli moje dwa czy trzy posty w temacie uważasz za często to nie wiem jaką łomską logiką się posługujesz. Jeszcze z niczego mnie oczy nie bolały tylko od tego sweetfx.
Patrząc na ilość twoich postów w ostatnich dniach to często.

Owijasz w gówienko. Piszę ostatnio częstko, nie często że mnie oczy jebią.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Na GitHubie jest wersja z deszczem. Jeśli ktoś chce wypróbować, może sobie pobrać. Jednak trzeba liczyć się z tym, że nie jest to oficjalna wersja, więc błędy będą pewnie od razu widoczne.
G1:
https://github.com/Degenerated1123/GD3D11/raw/master/PreviewBuilds/GD3D11_PreviewReleaseG1.zip
G2:
https://github.com/Degenerated1123/GD3D11/raw/master/PreviewBuilds/GD3D11_PreviewReleaseG2.zip
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Glaca

Glaca

Użytkownicy
TheRouke (Роук)
posty540
Propsy49
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • TheRouke (Роук)
Eee to sobie nie pogram D:. 
 
PL|RU|EN

Ukończone mody:

G1 Mroczne Tajemnice
G1 Edycja Rozszerzona
G1 Orcades
G2 Returning ReBalance 2.1
G2 Kyrus
G2 Podróżnik za Liniami Wroga
G2 Złote Wrota
G2 Dark Saga
G2 Z życia Złodzieja

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nawet, gdyby twoja karta obsługiwałaby DX11, to na zintegrowanej karcie możesz zapomnieć o jakiejkolwiek płynności.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Dawnwender

Dawnwender

Użytkownicy
Eksplorator Lochów
posty41
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Eksplorator Lochów
No i ja też sobie nie pogram... Spróbowałem zainstalować te SweetFX. L'hiver + DirectX chodzą mi normalnie bo wcześniej na nich grałem. Lecz ze SweetFX jest problem - jak zainstalowałem je to w menu wszystko jest niesamowicie jasne, aż do tego stopnia że napisów nie widać. Żadnych błędów przy instalacji nie miałem, a wszystkie dodatkowe komponenty są zainstalowane. No to mówię dobra i wczytuje save'a. No i tutaj crash gry i muszę reinstalować Gothica II NK.
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A hotfixa do SweetFX zainstalowałeś? Poprawia on rozmazany interfejs. Ja po krótkim zastanowieniu odinstalowałem SweetFX, ładnie się prezentuje, ale wolę bardziej naturalne kolory. Zostały tylko mi napisy w lewym górnym rogu ekranu z wersją modyfikacji, adresem strony. Ktoś wie jak je usunąć? Może jakiegoś pliku jeszcze nie usunąłem?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
A hotfixa do SweetFX zainstalowałeś? Poprawia on rozmazany interfejs. Ja po krótkim zastanowieniu odinstalowałem SweetFX, ładnie się prezentuje, ale wolę bardziej naturalne kolory. Zostały tylko mi napisy w lewym górnym rogu ekranu z wersją modyfikacji, adresem strony. Ktoś wie jak je usunąć? Może jakiegoś pliku jeszcze nie usunąłem?
Tak sie dzieje w każdej grze. ja juz tak gram jakiś czas w Wiedzmina 3 bo usunalem wszelkie pliki ale i tak niby gra wykrywa :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ludzie mam problem, zainstalowałem Te pliczki ( bez SweetFX) do L'Hiver Edition i nie wczytuje mi TxT dachów na farmach. Idzie to jakoś naprawić bo maglowałem tam plikami, ale niie pomaga :>
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebogothic

Gothic DirectX 11
#790 2015-06-13, 11:51(Ostatnia zmiana: 2015-06-13, 11:59)
Z tego co pamiętam u mnie na niektórych domach też nie ma dachu np. domu Akila, bo widać pajęczyny z zewnątrz. Poza tym jaskinie wyglądają tak:

 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Też tak kiedyś miałem. Ale to akurat nie jest wina dx czy tych śmiesznych modów :D Albo masz zainstalowene 2 stery różne do grafiki (tudzież jeżeli kiedyś zmieniałeś sterowniki, mogłeś niedokładnie odinstalować stary) i się gryzą, albo coś ci karta Nocy Kruka nie dźwiga XD
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nope. Akurat znikające tekstury na DX11 nie jest niczym dziwnym. Czasem się to zdarza.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty448
Propsy257
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Wam też nie działa Spacer po zainstalowaniu tego moda od DX11?
 

gothic1210
  • Gość
Działa ;p Nie odpalaj ze startera.
 

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nope. Akurat znikające tekstury na DX11 nie jest niczym dziwnym. Czasem się to zdarza.

Aha... szkoda troche psuje efekt.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty448
Propsy257
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Cytuj
Działa ;p Nie odpalaj ze startera.

To świetnie. Szkoda, że u mnie nie chce odpalić mimo, że wywołuję program po pliku exe z folderu System i z uprawnieniami administratora. Aha, zainstalowałem SweetFX, może to jest przyczyna?
 

okociskoko

okociskoko

Użytkownicy
Screenshooter Recovery Team
posty29
Propsy16
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Screenshooter Recovery Team

okociskoko

Gothic DirectX 11
#797 2015-06-13, 21:11(Ostatnia zmiana: 2015-06-15, 14:17)
Co do znikających dachów to został tu wstawiony link który mi pomógł, jest on do wersji X16 DX11, tylko, że jest nieaktywny więc prosimy o repuload.
 

Sennar

Sennar

Użytkownicy
posty41
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sennar

Gothic DirectX 11
#798 2015-06-14, 12:01(Ostatnia zmiana: 2015-06-14, 12:14)
Grafika cudowna, ale mam pytanie ;d

Napisy w grze są tak jakby nieostre, zarówno w menu jak i w dialogach. Jak to naprawić ? Gram na  dx 11 l'hiver bez sweetfx.

Co do procesora- gram narazie na pentium dual core e5200 2.50ghz i nawet jakoś to chodzi lekkie przycięcia były ale grać się dało, więc procesora mocnego mieć nie trzeba do gothica dx11 ;d
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
jakoś to chodzi lekkie przycięcia były ale grać się dało

Pomiędzy "da się grać", a komfortową grą jest 30 klatek różnicy.
 


0 użytkowników i 16 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry