[G2NK] Z życia złodzieja/Aus dem Leben eines Diebes PL 147266 346

O temacie

Autor Fabio

Zaczęty 17.08.2014 roku

Wyświetleń 147266

Odpowiedzi 346

Dota

Dota

Użytkownicy
Pinkie Pie
posty68
Propsy84
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Pinkie Pie
Dota, Mahridspoland - Jakie macie systemy? Odpalaliście z pulpitu czy poprzez Gothicstarter?

Mniej więcej to samo co kolega powyżej, tyle, że mi np. wywalało grę podczas walki. A raz jak zabiłem Hectora to mi wywaliło przy chowaniu łuku, tak więc chyba nie ma w tym jakiejkolwiek logiki.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Przyznam, że dziwny błąd. Sam modyfikacje przeszedłem dwa razy (Windows XP) i kilka innych osób również i nikomu nie wywaliło podobnego problemu. Jednak czym odpalacie moda, z gothicstartera czy pulpitu?

Dota

Dota

Użytkownicy
Pinkie Pie
posty68
Propsy84
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Pinkie Pie
Z ikonki na pulpicie. Ale w sumie whatever, bo tak jak mówię modyfikację ukończyłem.
 

Dying

Dying

Użytkownicy
posty21
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Gdzie jest szarotka? Szukałem już wszędzie - po drodze do latarni morskiej, obok maga i na wzgórzu gdzie byli pierwsi bandyci.

To widocznie słabo szukałeś, w sumie dziwnie w solucji powinno być.

Ale tu odpowiedź dla Ciebie:

Spoiler
Szarotkę można znaleźć na wzgórzu gdzie stacjonują bandyci. Jest to na tym wzgórzu gdzie jest kamienny krąg i biegają wokół te zombie. Szarotka jest konkretniej tam gdzie byli bandyci, poszukaj a znajdziesz :)

Dzięki, nie pomyślałem żeby tam zajrzeć - modyfikację już skończyłem, zajęło mi to ponad 7 godzin.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty447
Propsy255
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Przede wszystkim dziękuję ekipie za przetłumaczenie tej ciekawej modyfikacji. Naprawdę dobrze się przy niej bawiłem choć po przeczytaniu całego postu mogłoby się komuś zdać, że było inaczej.

Ktoś napisał, że świat moda jest wielkości Górniczej Doliny. Nie wiem o co mu chodziło. Mnie przyszło się poruszać na mikroskopijnej wręcz mapce. Poza rozmiarami i trochę zbyt dziwnymi jak na mój gust skałami to zastrzeżeń wcale nie mam. Ba, nawet spodobał mi się ten świat, który co się dziwić, ładny jest. No ale spójrzcie.
Wszędzie blisko, lokacja jedna na drugiej, ludzie i potwory gnieżdżą się jak karaluchy. Typowe dla gier, no nie? Tyle, że tu jest jeszcze lepiej. Tu lokacje nie są oddalone o rzut kamieniem. Tu... Rolnik i straż stoją w bramie. Rolnik nie pracuje w polu (na poletku, przepraszam), bo na nim harcują bestie. I on nie śmie prosić o pomoc, bo wiadomo, że straż niedobra i leniwa jest. Tylko, że te bestie są tak blisko bramy, że stanowią potencjalne zagrożenie dla porządku miasta. Nie trzeba nawet wychodzić z bramy, kuszą na spokojnie się dosięgnie. Albo ten gość, który dawno temu postanowił opuścić cywilizację i zaszyć się w górach. Ten, gdzie na drodze do jego domu stoi golem. Kurczę, prawie jak wyprawa do wieży Xardasa. Daleko do niego, co? Jeszcze drogowskazy dodali jajcarze.

Miasto to jakiś absurd. Takie osiedle na końcu świata, dosłownie parę domów na krzyż, które utrzymuje się z ryb i myśliwstwa ma budynki jak z górnego miasta Khorinis, rynek niewiele mniejszy i brukowany, mury do nieba... I straż mają! A dokładnie to umundurowana, wyszkolona i opłacana część zbrojna miasta stanowi jakąś 1/3 jego ludności. Pomijam oczywiście Bronora. Mieszkańcy jego domu składający się jedynie z uzbrojonych po zęby najemników liczniejsi są chyba od strażników. Jakie znaczenie strategiczne ma ten obszar, co? Jakby to było coś wielkości Khorinis to bym się tak bardzo nie czepiał, ale w tym przypadku powinno być tak: drewniane, kryte strzechą chaty, ostrokół i kilku wieśków z widłami.

Widzicie, napisałem tego posta by wyrazić swoją opinię o rzeczy jak dla mnie wyjątkowo (i zapewne niezamierzenie) złośliwej. O wielkości mapy (pardon, mapki) to chciałem wspomnieć tak przy okazji. Specjalnie mi nie przeszkadzała, ale uważam, że jest to powszechna wada wielu fajnych modów. Dobra, do rzeczy.

Oto nasz protagonista, złodziej wszechstronnie wyszkolony, lecz ogołocony ze sprzętu i za burtę wyrzucony. Ma on za questa wykraść skarb z pobliskiego miasta. Tyle wie. Szybko daje się ustalić, że skarb to klejnot należący do wpływowego bogacza. Trzeba się dostać do jego dobrze strzeżonej willi. Na początku  bohater przeprowadza rekonesans, dowiaduje się kto i co może mu pomóc, wchodzi w układy, szuka słabych punktów strzeżonej posiadłości. Jest fajnie, i nawet, że się tak wyrażę - klimatycznie. Do czasu. Najpierw wygrałem większość walk na "arenie", potem zdobyłem wspaniały pancerz, wpadłem na trop potężnego prastarego artefaktu. W międzyczasie zdobyłem trudno dostępne składniki aby przeprowadzić rytuał, który przywróci moc mojemu magicznemu ostrzu, a wtedy bez trudu zgładzę bestię. Zresztą niewielu mi podskoczy. Ileż to potworów już ubiłem? A, tyle setek. Rozumiecie? Ja mam zdobyć drogą błyskotkę, nie Oko Innosa. Nie jestem wybrańcem bogów, który ma wysiekać orków, uziemić smoki czy uwolnić świat od arcydemona. Jestem złodziejem, więc nie pchać mi questów dla herosów.

No, ale stało się. Mianowicie ja się stałem najpotężniejszą istotą na wyspie. To źle? Mogę wbić bogaczowi na chałupy. Jak będzie robił kłopoty to wszystkich pozabijam. Mało to głów uciąłem? No i mam miecz co zamraża. Ale figę! Chytrzy autorzy schowali skarb. Ten zmaterializuje się dopiero gdy wejdę do willi ich przeklętym sposobem. A sposób przeklęty, bo nie tyle jedynie słuszny, a zwyczajnie głupi. I teraz będą spojlery. Uwaga! Żeby dostać się do willi trzeba zeskoczyć na jej dach ze skał. Trzeba szukać nauczyciela akrobatyki, a to implikuje questa, w którym trzeba przejść questa, aby dostać questa kierującego do osoby zlecającej swojego prywatnego questa... Rękopis znaleziony w Saragossie to przy tym pikuś he he. A poważnie to autorzy sami najwyraźniej zauważyli, że trochę przekombinowali. Mieli z pewnością dość roboty przy skryptach, a i żal było wyrzucać czy zmieniać to co już w miarę działało, tak więc żartobliwie zadrwili z siebie dając Hektorowi jego głowę. Nie prościej było umocować linę?
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
Ktoś napisał, że świat moda jest wielkości Górniczej Doliny.
napisałem to ja i AhnBael ale odnośnie moda Inwazja
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty447
Propsy255
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
 

deckdogz123

deckdogz123

Labirynt
posty162
Propsy10
ProfesjaLvl designer
  • Labirynt
Szczerze przejście na łatwym zajęło mi prawie 5h i nawet zabawne to było, lecz dla mnie to za mało. No szkoda, że tak krótko. Zabrakło mi w nim takiej typowej tułaczki złodzieja, napady, włamy itp. Jedynie na koniec było bardzo ciekawie i pociągające. Może ktoś zrobi moda o złodziejach lecz bardziej obszerny :D Ale i tak props za przetłumaczenie i szkoda, że dubingu polskiego nie ma.
 
Są to moje niektóre prace ! ! !

Nie zajmuje już się modingiem tak jak kiedyś. Od czasu do czasu LvL Designer. Chętnie pomagam.

http://ariathan.wrzuta.pl/wrzucone/obrazy

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Szczerze przejście na łatwym zajęło mi prawie 5h i nawet zabawne to było, lecz dla mnie to za mało. No szkoda, że tak krótko. Zabrakło mi w nim takiej typowej tułaczki złodzieja, napady, włamy itp. Jedynie na koniec było bardzo ciekawie i pociągające. Może ktoś zrobi moda o złodziejach lecz bardziej obszerny :D Ale i tak props za przetłumaczenie i szkoda, że dubingu polskiego nie ma.

Ż życia złodzieja 2 - Coming soon... :D

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Teraz wszyscy mody robią i spolszaczaja i to mi się podoba :) Cza napier* jak tylko można by grać :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Teraz wszyscy mody robią i spolszaczaja i to mi się podoba :) Cza napier* jak tylko można by grać :)

Ano trzeba, trzeba :D Bo niedługo koniec wakacji  :/

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Tia...ale kicha....Mogli by tak dać 5 miechów wakacji to by było :)

EDiT: Ludzie mam problem jak zabijam Hektora to mnie wywala :>
 

Dying

Dying

Użytkownicy
posty21
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Wyciągnij go z lasu - zabij go jakoś za mostem, w moim przypadku pomogło.
 

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zobacze czy sie uda.

EdiT: W moim przypadku będzie trudniej nie moge nawet wyjsc z lasu bo mnie wywala.
Ma ktoś Sava po zabiciu Hektora? Jak tak to podeślij ktoś.
 

SparrowJacek

SparrowJacek

Użytkownicy
Why is the rum gone?
posty368
Propsy78
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Why is the rum gone?
Ja zrobiłem to tak: na szybkości(mikstura) naparzałem leśne trupki, potem golema i Hektora, po zabiciu go miałem jakieś 5 do 10 sekund zanim wywaliło, więc zebrałem itemy z truchła i ajda teleportem... a jeśli w momencie zabicia wywala... to nie mam pojecia, nie pomogę :(
 
Zapamiętajcie dzień, w którym nie schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Macie Windows 7 pewnie :D Ja miałem testowane na XPu grę z 3 razy przeszedłem, tfu moda. I nie wywaliło ani razu :D

JanekSport

JanekSport

Użytkownicy
posty34
Propsy7
  • Użytkownicy
Hej też macie taki kłopot że gdy macie w ekwipunku jakiś złoty pierścień czy też złoty naszyjnik, zapiszecie grę i później ją wczytacie to już nie macie tych kosztowności w ekwipunku? Nie wiecie z czego to może wynikać?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Fabio, kiedy ruszasz z polskim dubbem? Bo nie wiem jak się streszczać z zakupem nowego micro. 

Side question, czy ja Ci nie nagrywałem jakiejś postaci do któregoś z modów? Gdzie to? :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Sawik, do tego raczej nie planuję w najbliższym czasie :D, bo nie wiem, o którym polskim dubbie masz na myśli (do jakiego moda). Tak nagrywałeś jedną, małą postać do The Vulcano Quest (Enrico), który pojawił się pod koniec gry. Miał bodajże 3 kwestie :D

Hevk

Hevk

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten mod to niezbalansowany syf. Namęczyłem się grając w to a potem wywaliłem do śmieci.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry