Teksturowanie terenu 3880 13

O temacie

Autor MajkeI

Zaczęty 23.07.2014 roku

Wyświetleń 3880

Odpowiedzi 13

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Mam świat zen (oldworld w tym przypadku) i chciałbym zmienić np teksturę trawy.
Czyli najpierw muszę skompilować z funkcją Editormode, tak? Potem robię zmiany, ale zapisać mogę tylko jako mesh (3ds)
Może mi ktoś krok po kroku wytłumaczyć jak to zrobić? Oczywiście nie chciałbym stracić vobów w swoim świecie :P
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Chcesz zmienić oryginalną teksturę trawy czy nałożyć całkowicie nową?  :)

Jeśli całkowicie nową to robisz tak:
Otwierasz zena, kompilujesz świat z editormode, teksturujesz sobie w spacerze (chyba, że chcesz np. w blenderze to już inna sprawa  :)), zapisujesz .3ds (nadpisujesz go w Data/meshes/level/oldworld) Potem otwierasz zena (w twoim przypadku oldworld),  kompilujesz świat i światło (bez editormode), zapisujesz zena i już masz. :P Vobów ani nic nie stracisz  :)
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Gdzie mam zapisać .3ds i jaką nazwę dać? Ma to znaczenie?
Cytuj
Potem otwierasz zena (w twoim przypadku oldworld)
Mam jeszcze raz otworzyć oldworld, który zostawiłem bez zmian?
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Gdzie mam zapisać .3ds i jaką nazwę dać? Ma to znaczenie?
Cytuj
Potem otwierasz zena (w twoim przypadku oldworld)
Mam jeszcze raz otworzyć oldworld, który zostawiłem bez zmian?
Tak jak napisałem, musisz nadpisać oryginalny 3ds.
I tak musisz potem otworzyc oldworld i skompilować go na nowo.

Tylko nie wiem czy jednak nie będziesz musiał edytować bezpośrednio 3ds bo zeny składają się z parę części 3ds  :hmmm:

Nic trudnego  :)
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Niby tak, z tym że nigdzie nie mogę znaleźć OLDWORLD.3ds :S
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Niby tak, z tym że nigdzie nie mogę znaleźć OLDWORLD.3ds :S
Sorki, wprowadziłem w błąd.
Poprawka:
Jeśli chcesz przerobić oldworld to otwierasz w spacerze surface.3ds, oldcamp.3ds lub demontower.3ds (w zależności jaką cześć chcesz edytować) :)
I wtedy jak już go przerobisz (3dsa) to go nadpisujesz z oryginalnym (np. Surface.3ds), otwierasz zena (oldworld), kompilujesz świat i światło bez editor mode i zapisujesz zena.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Edytuję sobie ten 3ds, nadpisuję plik i kompiluję zen? Tak ma być? o_0
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Edytuję sobie ten 3ds, nadpisuję plik i kompiluję zen? Tak ma być? o_0
Dokładnie tak  :)
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Super, działa - dzięki wielkie. Zgaduję, że tak samo mam robić jeśli wykonuję operacje w programie 3D?
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Super, działa - dzięki wielkie. Zgaduję, że tak samo mam robić jeśli wykonuję operacje w programie 3D?
Tak samo - importujesz plik 3ds kerrax importerem, edytujesz świat, exportujesz i nadpisujesz oryginalny. A potem wiesz co. :P
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Muszę Kerraxem? Nie mogę normalnie 3ds importować?
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Muszę Kerraxem? Nie mogę normalnie 3ds importować?
Tak, musisz Kerraxem   :)
Inaczej będzie lipa  ^^
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Ok, podziękował raz jeszcze :ok:
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ok, podziękował raz jeszcze :ok:
Nie ma sprawy, jak jeszcze masz jakiś problem to pytaj  ^^
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry