Witam. Już dzisiaj po raz drugi.

Chciałbym się zapytać czy da się w Gothicu 2 NK zrobić, aby jedzenie i mikstury odnawiały życie w procentach? Tak jak było to w Gothic 3. Wiem że są to różne silniki, ale w modyfikacji Global mod(nie jestem pewny na 100%) mikstury odnawiały życie w procentach.
Udało mi się stworzyć taki skrypt.
Spoiler
FUNC VOID UseItem_potion()
{
if hero.attribute[ATR_HITPOINTS] >= ((hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])/2)
{
self.attribute[ATR_HITPOINTS] = self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX];
}
else
{
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = ((hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])/2);
};
};
Niestety jest to to bardzo prymitywne, ponieważ jak się domyślacie jeżeli mam 5% Hp, czy 45% Hp uleczy mi do połowy, więc nie jest to zamierzany efekt.
Dodam też, że próbowałem coś takiego:
Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, 50%);
Ale jak to bywa taki sposób był by za prosty i oczywiście musiało wywalić błąd.

I jeszcze pytanie czy da radę to zrobić bez Ikarusa?