[G1] Liberation 58238 135

O temacie

Autor GothicModer

Zaczęty 29.06.2014 roku

Wyświetleń 58238

Odpowiedzi 135

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Wyślij mi pliki na PW i ci naprawię paczkę.
 

szperekkuchar

szperekkuchar

Użytkownicy
posty65
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
kiedy zamierzacie skończyć tego moda?
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
kiedy zamierzacie skończyć tego moda?

Nigdy. Chciałem pomóc w powyższym poscie, ale autor nie odpisał.
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator

Dawipir

Gothic: Liberation
#83 2015-03-30, 19:38(Ostatnia zmiana: 2015-03-30, 19:44)
Kurwa,instaluję Gothica I tu i teraz bo mod wygląda zajebiście :D

Post połączony: 2015-03-30, 19:40
Nigdy. Chciałem pomóc w powyższym poscie, ale autor nie odpisał.


Hę?
Jak to nigdy  :hmmm:
Jak na pierwszej stronie link,opis i wszystko ładnie,pięknie  :D

EDIT:

A no faktycznie mod nie zrobiony  -_-
 

szperekkuchar

szperekkuchar

Użytkownicy
posty65
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Gdzie można pobrać starszą wersję bez błędów?
 

Recon

Recon

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kurcze, fajnie jak by ten mod wyszedł, bo zapowiada się zajebiście.
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
Przepraszam, za długą nieobecność, lecz był problem z komputerem i starałem się odzyskać pliki moda. Oczywiście z powodzeniem, więc teraz zajmuję się poprawkami, rozbudowaniem misji, dialogów itp. Przed zakończeniem roku szkolnego (tj. 27 czerwca) mod powinien się znaleźć na internecie wraz z nowymi screenami.
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

Marduk

Marduk

Użytkownicy
posty9
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Przepraszam, za długą nieobecność, lecz był problem z komputerem i starałem się odzyskać pliki moda. Oczywiście z powodzeniem, więc teraz zajmuję się poprawkami, rozbudowaniem misji, dialogów itp. Przed zakończeniem roku szkolnego (tj. 27 czerwca) mod powinien się znaleźć na internecie wraz z nowymi screenami.
To dodaj screeny w najbliższym czasie jak będziesz mógł z prac i nowe wiadomości na temat zmian.
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik

GothicModer

Gothic: Liberation
#88 2015-06-01, 10:34(Ostatnia zmiana: 2015-07-24, 20:33)
To dodaj screeny w najbliższym czasie jak będziesz mógł z prac i nowe wiadomości na temat zmian.

Dodałem listę zmian, a screeny postaram się zrobić i wstawić w tym tygodniu. kiedyś
24 lipca 2015
(może w następnym tygodniu)
Niestety problemy z internetem, więc do końca czerwca spróbuję to zrobić.
 Teraz niestety doszedł problem z komputerem. Staruszek ma już swoje lata, ale już wszystko będzie ok, więc jeżeli z internetem będę miał wszystko w porządku to w następnym tygodniu ukażą się screeny i prawdopodobnie link do wersji 1.0.1
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pierwszy post zaktualizowany na prośbę autora modyfikacji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Akuan

Akuan

Użytkownicy
posty31
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rozumiem, że ten download to download do działającej wersji, tak? Bo niestety nie obserwowałem tego tematu od początku i nie wiem co się zmieniło :/
 

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
No też bym sovbie to pobrał działa to ? bo pierwszy post zachęca do gry
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
Wszystko działa :) Mod ma wielkość ok. 350 MB, paczka działa (sprawdzone).
P. S. Dziękuję za zaktualizowanie :)
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ile nowych zadań mod oferuje? czy dalej zamierzasz rozwijać swoją modyfikacja? zacząłem grać i nawet mi się podoba. :)
 
= D

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
W zasadzie niewiele (zostać Guru można właściwie "od tak", jest napad na Stary Obóz, odnowienie działalności Starej Kopalni, zdobycie Ciężkiego Pancerza Strażnika i dostanie się w szeregi magnatów). Jak wspomniałem w pierwszym poście, dialogi są trochę drętwe. Muszę je trochę dopracować. Oczywiście nadal będę rozwijał moda :) Mam mnóstwo pomysłów i wiele zbroi już zrobionych, ale nie wykorzystanych :lol2:
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

szperekkuchar

szperekkuchar

Użytkownicy
posty65
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Oczywiście mam kilka bugów do omówienia:
1.Nie wiem czemu kowale nawalają w rozgrzany pręt na kowale yyy rozgrzanym prętem . Ja się od razu zdziwiłem jak zobaczyłem
2.Nie mogłem wziąść ekipy z tamy na napad bo nie było odpowiedniego dialogu
3.Nie mogę ukończyć zadania związanego z Nekiem bo nie wiem czy to dobrze robię bo znajduje tego zabójce , pytam go i zabijam , znajduje tę listy i od razu idę do złego i przyznaję się i ucieka i żadnego dialogu u Thorusa.
4.U Thorusa w oknie dialogowym występują dwa te same znalazłem Neka
5.Zadanie z zaginionym strażnikiem nie ma kolejnycfh wątków gdy szukamy zabójcy Neka w dzienniku
6. I te śmieszne postacie co rozsiane są po całej kolonii one mają jakieś znaczenie?
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
Dzięki za informację. W weekend poprawię wszystko. Jeśli przez śmieszne postacie rozumiesz mojego avatara i avatara TheModdera to... Nie, nie mają znaczenia ;) Są zawsze neutralne. Jak oceniasz moda na początek? Trudny/łatwy, brakuje czegoś, nowe umiejętności fajne/głupie itp.?
Edit: I z tego co zauważyłem na szybko w skryptach, to jest również problem z przyjęciem do Magnatów. Dzięki za info jeszcze raz.
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Pod względem wizualnym mod się prezentuje dobrze, fajnie by było jakbyś w przyszłości dodał jakieś głupie Questy do każdego obozu, żeby przedłużyć czas gry chociaż o pare godzin :) moja ocena po kilku godzinach gry 8/10
 
= D

szperekkuchar

szperekkuchar

Użytkownicy
posty65
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy

szperekkuchar

Gothic: Liberation
#98 2016-10-06, 14:15(Ostatnia zmiana: 2016-10-06, 14:22)
Zapomniałem wspomnieć o nietypowym problemie jakim jest że skrypty rozmowy które np podanie hasła strażnikom do magów wody nie są aktywowane .

Post połączony: 2016-10-06, 14:22
Zapomniałem wspomnieć o nietypowym problemie jakim jest że skrypty rozmowy które np podanie hasła strażnikom do magów wody nie  aktywują się .
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
+ postacie nie chcą nas "zaczepiać" do rozmowy. Zajmę się poprawkami dzisiaj :)
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry