[G1] Liberation 58234 135

O temacie

Autor GothicModer

Zaczęty 29.06.2014 roku

Wyświetleń 58234

Odpowiedzi 135

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik

GothicModer

[G1] Liberation
2014-06-29, 16:14(Ostatnia zmiana: 2018-07-22, 23:30)
    Spoiler
      Spoiler
      Aktualna wersja i nazwa moda: Gothic Liberation v. 0.9.8.2

      Mod dodaje:


      • zbroje z Gothic II + NK do Gothic I
      • NOWE zbroje
      • zbroje z innych modyfikacji (m. in. Mroczne Tajemnice)
      • kilku nowych NPC
      • nowe dialogi, misje
      • nowe bronie
      • możliwość zostania Magnatem
      • możliwość zostania Guru
      • możliwość zostania Przywódcą Starego Obozu
      • możliwość zmiany wyglądu postaci (prawdopodobnie zostanie usunięta z powodu błędów takich jak bezgłowie postaci)
      • golenie się za pomocą brzytwy
      • nowe tekstury (m.in. z Gothic Reloaded Mod)
      • uwidocznienie kolorów pancerzy (tj. Stary Obóz - czerwony, Nowy Obóz - niebieski, Obóz na bagnie - zielony)
      • z postaciami (z pozytywnym nastawieniem do bohatera) witamy się raz dziennie
      • trwają pracę nad umiejętnością postaci - aurą, która będzie zwiększać czasowo jej statystyki
      • większa ilość tekstur tego samego pancerza (np. lekki pancerz strażnika ma 4 inne tekstury)
      • postacie mają statystyki zależne od poziomu
      • liczba punktów nauki za kolejny poziom = poziom postaci*2 (z wyjątkiem poziomów 0-4, gdzie lp = 10)
      • dodano losowość doświadczenie zdobywanego za pokonanie NPC, potwora

      Jeżeli ktoś zauważy jakieś bugi/błędy to zgłaszać w tym temacie.

      Chętnie przyjmę pomysły na nowe misje, zbroje, bronie itp. Pisać PW.


      http://www.fotosik.pl/u/DevilMayCry33/album/1648580 oto album z 25 SSami (nieaktualne)

      Chętni do pomocy w modzie - pisać na PW.

      Dziękuję za pomoc przy modzie:
      Spoiler
      TheModderowi - za testy, pomysły na misje, tekstury;
      Zespół TheModders, a w szczególności Avallachowi za cierpliwość nade mną.
      Oraz innym moderom za udzielanie odpowiedzi na pytania.


      Oto lista rzeczy (nie wszystkich):
      Spoiler
      W modzie by GM jest mnóstwo nowych rzeczy. Tu jest lista tych co sobie przypomniałem:



      1. Itemy z Gothic MT (np. diamenty, zbroje, bronie)
      2. Itemy z Gothic 2 NK (bronie, zbroje, artefakty, inne)
      3. Itemy z WoG-a
      4. Własne itemy (zbroje, bronie, amulety, pierścienie, artefakty itp.)

      Bronie:

      INSTANCJA - NAZWA (ZDOBYCIE, KOSZT/WARTOŚĆ, OBRAŻENIA/PANCERZ, WYMAGANIA)

      ItMw_Sword2h_Mein - Mój miecz dwuręczny (kupujemy od Stone'a gdy jesteśmy strażnikiem, koszt 500 bryłek, 65, siła -)
      ItMw_2h_Sword_Bastard_03 - Miecz mistrza broni ( -----, -----, 290)
      ItMw_2h_Sword_Master_03 - Mistrz miecza ( -----, -----, 450)
      ItMw_2h_Sword_Master_04 - SwordMaster ( -----, -----, 650)
      ItMw_2h_Sword_Master_05 - SwordMaster II ( -----, -----, 550)
      ItMw_DrachenSchwert - Miecz Smoka (Stone, 5000, 117)
      Innos_Rage - Zemsta Innosa ( topór Gorna, połączony z Gniewem Innosa :-) ) ( -----, 4700, 220, siła - 100)
      Dragomirs_Schwert - Moc Beliara ( -----, 4200, 105, siła - 90)
      DarkTornado - Gniew Beliara (nie da się zdobyć, pół miliona bryłek - koszt, milion obrażeń, siła - 600)
      New_Axt - Topór (Stone, 5000, 110, siła - 75)
      NoName_Sword2h - Mój miecz ( -----, 5200, 130, siła - 110)
      NoName_Sword1h - Mój miecz ( -----, 5200, 110, siła - 110)
      NoName_Sword2h - Miecz Bezimiennego ( -----, 7500, 350, siła - 150)
      AvatarSword - Ostatni Bastion Beliara (Stone może wykuć, 15000 (ale można mniej po uwolnieniu Stone'a), 250 - ogień; 50 - odrzucające, siła - 290)
      katana1h - Katana (Stone, 4500, 100, zręczność - 120)
      Zemsta_Gorna - Zemsta Gorna [WOW xD] (Gorn, -----, 250, siła - 190)
      Diego_Sword - Kradnący Życie (Diego, -----, 110, max PŻ - 90000 (tylko DIEGO))
      Lester_Schwimmer - Wpływ Lestera (Lester, -----, 170, zręczność - 801 (tylko LESTER))
      Milten_Rechts - Nakaz Ognia (Milten, -----, 90, mana max -1001 (tylko MILTEN))
      Killer_Sword - Dwuręczny miecz Rhobara III ( -----, -----, 500, -----)
      Killer_Sword2 - Mój miecz magnacki ( otrzymujemy od Stone'a po zostaniu Magnatem, -----, 140, siła - 120)
      Sword_Killer - Ogromny miecz Rhobara III ( -----, -----, 500, -----)
      Hearth_Thorus - Źródło Thorusa (Thorus, 5000, 290, siła - 75)
      Miazdzyciel - Miażdżyciel (Stone, 9000, 150, siła - 200)
      Arab_Sword - Miecz (Stone, 3000, 90, zręczność - 75)
      Arab_Sword2 - Miecz (Stone, 3000, 90, zręczność - 75)
      Arab_Sword3 - Miecz (Stone, 3000, 90, zręczność - 75)
      ItRw_Muskete - Muszkiet (można kupić od Stone'a, 7000, 200)
      ItRw_Patrone - Pocisk (nabój do muszkietu) (Stone, 2, -)
      ItRw_Patrones - Pociski (paczka pocisków tworząca 500 pocisków w ekwipuku)


      Pierścienie i amulety:
      ItRi_Mov_Militia - Styl chodzenia strażnika
      ItRi_Mov_Mage - Styl chodzenia maga
      ItRi_Mov_Arrogance - Styl chodzenia magnata
      ItRi_Mov_Relaxed - Styl chodzenia szkodnika
      ItRi_Mov_Tired - Styl chodzenia kopacza
      ItRi_Sprint - sprint
      ItRi_Mov_Flee - ucieczka
      ItRi_Move_Fly - Latanie (Szkielet Mag)
      ItRi_Mov_Skeleton - Bieganie jak szkielet
      Unfall_Amulet - Amulet Üpadłego (Nieśmiertelność)

      Inne:

      ItMiBigNugget - duża bryłka rudy
      ItMiHead - głowa
      ItMiHead2 - głowa
      ItMi_Feder - Pióro

      Mikstury:

      DragonBlood_Mixture - Mikstura ze smoczej krwii (obrona +)
      ItFo_Potion_Unfall - Napój Upadłego (nieśmiertelność, ale tylko raz!)

      Zbroje (nie napiszę zbroji z G1, G2 NK i G1 MT):

      Armor_Thorus - Zbroja Gwardzisty
      Ebr_Armor_M2 - Zniszczona szata
      YBerion_Armor - Ciężka Szata Guru
      DMB_Armor_H - Ciężka Szata Mrocznych Sztuk
      DMB_Armor_H2 - Ciężka Szata Mrocznego Ognia
      DMB_Armor_H3 - Ciężka Szata Ciemności
      ORE_Armor_H2 - Zbroja z magicznego Żelaza
      ItAr_BDementor - Szata poszukiwacza (bez maski)
      ItAr_BKdf_L - Zakapturzona Szata Ognia
      ItAr_BKdf_H - Zakapturzona Zdobiona Szata
      ItAr_BKdf_H2 - Zakapturzona Zdobiona Szata
      ItAr_BKdW_L - Zakapturzona Szata Wody
      ItAr_BKDR - Zakapturzona Szata z Rudy
      Grd_Armor_L1 - Lekka Zbroja Strażnika w terenie
      Grd_Armor_M1 - Zbroja Strażnika w terenie
      Grd_Armor_H2 - Ciężka Zbroja Strażnika w terenie
      ItAr_Black_Leather - Pancerz ze skóry
      ItAr_Lester_H - Ciężka Szata Lestera
      ItAr_Diego_H - Ciężka Zbroja Diego
      ItAr_Diego_L - Zbroja Diego
      ItAr_CorAngar - Zbroja Cor Angara
      EBR_Armor_S - Ciężka Zbroja Łowcy
      EBR_Armor_S2 - Zbroja Magnata
      ItAr_Pal_L - Zbroja Rycerza
      ItAr_Assasin - Szata Asasyna
      ItAr_ZamAssasin - Zamaskowana Szata Asasyna
      Ore_Armor_L - Spodnie z Rudy
      DJV_Armor_L - Spodnie Łowcy Smoków
      ItAr_DJG_B - Zbroja Łowcy Smoków
      J_Armor - Szata
      J_Armor_L - Lekka Szata
      J_Armor_M - Szata
      J_Armor_H - Ciężka Szata
      J_Armor_S - Zdobiona Szata
      ErzBaronArmor - Królewska Zbroja
      SLD_Armor_O - Ozdobny pancerz najemnika
      SLD_Armor_S - Mosiężny pancerz najemnika
      ORE_Armor_A - Nowoczesna zbroja
      ItAr_Pal_Holy - Święta Zbroja Paladyna
      PalArmorHoly - Święta Zbroja Rycerza
      KDFH2_* - Szata Maga (* od 0 do 4)
      ItAr_Ako_L - Lekka Szata Zabójcy
      ItAr_Ako_M - Szata Zabójcy
      ItAr_Pri_L - Lekka Szata Akolity
      ItAr_Pri_M - Szata Akolity
      ItAr_KDFPAL_L - Ognista Toga Zabójcy
      ItAr_KDFPAL_M - Ognista Szaty Zabójcy
      ItAr_KIL_L - Toga Wybrańca Ognia
      ItAr_Kil_M - Szata Wybrańca Ognia
      ItAr_Warrior_Innos - Ciężka Zbroja Maga Innosa
      STT_Armor_S - Ciężka Zbroja Cienia
      ItAr_STT - Zbroja
      ItAr_Stone_* - Kamienna Zbroja (* - L, M i H)
      ItAr_Milten - Szata Ognia
      ItAr_CorAngar_H - Zbroja Cor Angara
      ItAr_Dante - Strój Dantego
      Armor_KDF_* - Szata Ognia (* od 1 do 6)
      ItAr_King_* - Pancerz Króla (* - L, M, H i H2)
      ItAr_GRD_* - Pancerz Ochrony Króla (* - L, M i H)
      ItAr_King - Ciężki Pancerz Gomeza
      ItAr_Arto - Pancerz Ochrony Gomeza
      ItAr_GRD - Pancerz Ochrony Króla
      ItAr_KDF_Naked_* - Szata Maga Ognia (* - L, M, M2, H i H2)
      ItAr_KDW_Naked_* - Szata Maga Wody (* - L i H)
      ItAr_DMB_Naked - Szata Mrocznej Magii
      ItAr_DMC_Naked - Mroczny Płaszcz
      ItAr_DMC - Mroczny Płaszcz
      ItAr_OldArmor - Stara Zbroja
      ItAr_Orc - Zbroja Najemnika Orków
      ItAr_Scatty - Zbroja Scatty'ego
      ItAr_Scot - Zbroja Scota
      TDW_Armor_* - Pancerz Wody (* - L, M i H)
      NDW_Armor_* - Szata Nowicjusza Wody (* - L, M i H)
      NDW_Armor - Przepaska Nowicjusza Wody
      EBR_Armor - Pancerz Magnata
      Ebr_Armor_Dark - Mroczny Pancerz Magnata
      Ebr_Armor_L_Dark - Mroczna Szata Magnata
      Ebr_Armor_L_Leather - Pancerz Magnata - Myśliwego
      Ebr_Armor_Leather - Pancerz Magnata - Wojownika
      Ebr_Armor_H_Leather - Pancerz Magnata - Wojownika
      Ebr_Armor_M_Dark - Ciemny Pancerz Magnata
      Ebr_Armor_Gold - Złoty Pancerz Magnata
      Ebr_Armor_White - Biały Pancerz Magnata
      Ebr_Armor_NO - Pancerz Magnata z Nowego Obozu
      Grd_Armor_Hard - Ciężka Zbroja Myśliwego
      Grd_Armor_Medium - Ciężka Zbroja Buntownika
      Grd_Armor_H5 - Ciężka Zbroja Strażnka NO
      Grd_Armor_Dark - Ciemna Zbroja Strażnika
      Stt_Armor_Napad - Zbroja Diego
      Ebr_Armor_Black - Ciemna Zbroja Magnata
      KDI_Armor_L - Lekka Toga Maga Lodu
      KDI_Armor_M - Toga Maga Lodu
      ItAr_Ezio - Szata Asasyna
      ItAr_Ezio2 - Szata Asasyna z kapturem
      ItAr_Ezio3 - Zdobiona Szata Asasyna z kapturem
      ItAr_Ezio3_H - Zdobiona Zbroja Asasyna z kapturem
      ItAr_Ezio_H - Zbroja Asasyna
      ItAr_Ezio2_H - Zbroja Asasyna z kapturem
      ItAr_VHU_* - Zbroja Łowcy Wampirów (* - L, M i H)

      Zmienione (po zdobyciu Starego Obozu):

      Stt_Armor_M_NO - Niebieski Strój Cienia
      Stt_Armor_H_NO - Niebieska Zbroja Cienia
      ItAr_Diego_NO - Niebieska Zbroja Diego
      Grd_Armor_L_NO - Niebieski Strój Strażnika
      Grd_Armor_M_NO - Niebieska Zbroja Strażnika
      Grd_Armor_H_NO - Niebieski Pancerz Strażnika

      Hełmy:

      Helm_Beliara - Hełm Beliara
      ItAr_ORK_Helm - Hełm
      ItAr_FootMan - Hełm
      ItAr_Greek - Hełm Greka
      ItAr_Logiker - Kapelusz
      ItAr_Schatten - Hełm

      Stare download linki (pobieranie na własne ryzyko!):
      Spoiler
      Jeżeli ktoś jest zainteresowany wersją preAlpha to proszę:
      http://speedy.sh/ppr3e/Gothic-by-GM.rar  to do folderu system
      http://Speedy.sh/TTF8G/MOD.rar   a to do Data/ModVdf
      stara wersja

      http://speedy.sh/VE4XW/MOD.rar Nowa wersja 0.9.5.1 zajmująca 281 MB. Jest problem z paczką

      http://97185.file4u.pl/download/5431493/G1_by_GM_www.file4u.pl.rar Poprawka do wersji 0.9.5.1 (do folderu Data/ModVDF)
      http://97185.file4u.pl/download/5431497/System_www.file4u.pl.rar
      http://97185.file4u.pl/download/5443135/System_www.file4u.pl.rar Do folderu System



      Zapomniałbym! Gdzieś na forum jest mój temat o napoju i amulecie nieśmiertelności. Ta nieśmiertelność jest dzięki temu, że dodałem regenerację many/HP. Można zmienić to w statystykach (6 i 7 atrybut). Amulet dodaje +50 regeneracji co 2 sek. + odżywanie za każdym razem, gdy nas zabiją.
      Ma ktoś pomysł jak dodać amulet/napój do fabuły?
      Aktualna wersja i nazwa moda: Gothic: Liberation v. 1.0.0

      Po co ten mod? Ogólnie rzecz biorąc: dla urozmaicenia rozgrywki. Każdy na pewno marzył, aby zostać Guru czy Magnatem. Albo o zajęciu miejsca Gomeza, albo o zbrojach z Gothic II, albo o założeniu kaptura w szacie arcymaga, lub goleniu się. Ten mod właśnie to zapewnia. Dodaje też ilość zdobywanych LP, ale nie powiedziałbym, żeby było to pomocne, ponieważ jest na co wydawać:

      • nowy atrybut - regeneracja many
      • nowy atrybut - regeneracja życia
      • 5 poziomów walki jednoręcznym orężem (z coraz większym kosztem LP)
      • 5 poziomów walki jednoręcznym orężem
      [/color]
      Oczywiście style walki są zaczerpnięte z MT.
      [/list]

      Co zmienia mod?
      • na początkowych poziomach walka z potworami jest koszmarem
      • walka z ludźmi jest trudniejsza tzn. mają więcej HP i siły
      • szansa na krytyczne uderzenie wzrasta o 20% przy każdym nowym poziomie walki
      • zmieniono ilość zdobywanych punktów nauki po 20 poziomie tj. poziom/2 (czyli poziom 21 = 11 LP, 22 = 11 LP, 23 = 12 LP, 30 = 15 LP)
      • losowość doświadczenie zdobywanego za pokonanie NPC, potwora
      • zmieniono wymagane doświadczenie do następnego poziomu (do poziomu 1 wymagane jest 100 doświadczenia, a zaczynamy z losową liczbą 1-100)
      • siła i zręczność na początku mają losową wartość
      • możliwość tzw. szybkiej nauki, czyli zamiast 5 razy szkolić się w broni jednoręcznej, to wybieramy tę opcję u odpowiedniego trenera. Takie szkolenie kosztuje mniej LP, lecz więcej bryłek rudy.

      Mod dodaje:
      • bronie i zbroje z Gothic II NK
      • NOWE zbroje (trochę nowych modeli, ale większość to zupełnie nowa tekstura)
      • zbroje z innych modyfikacji (m. in. Mroczne Tajemnice)
      • kilku nowych NPC
      • nowe dialogi, misje (zdobywanie Ciężkiego Pancerza Strażnika)
      • nowe bronie (m. in. muszkiet, szable)
      • nowe przedmioty (m. in. wódka, amunicja do muszkietu)
      • możliwość zostania Magnatem
      • możliwość zostania Guru
      • możliwość zostania Przywódcą Starego Obozu
      • możliwość zmiany wyglądu postaci
      • golenie się za pomocą brzytwy
      • nowe tekstury (m.in. z Gothic Reloaded Mod)
      • nowe modele przedmiotów codziennego użytku i pożywienia z moda Gothic Carnage Patch (tj. ławka, ognisko)
      • uwidocznienie kolorów pancerzy (tj. Stary Obóz - czerwony, Nowy Obóz - niebieski, Obóz na bagnie - zielony) 
      • z postaciami witamy się raz dziennie ( i może to być typu Ja:"Za Gomeza!" Cień:"Za Gomeza!", bądź gdy będziemy przechodzić obok postaci to ona nagle powie "Za Gomeza!") 
      • postacie mają statystyki zależne od poziomu
      • strażnicy bram mają specjalną broń i odpowiedni do niej styl "stania" ;)
      • po zdobyciu Starego Obozu zmieniają się barwy pancerzy na niebieskie

      Jeżeli ktoś zauważy jakieś bugi/błędy to zgłaszać w tym temacie
      Potrzebuję pomocy od ludzi, którzy mają pomysły na dialogi. Powiem szczerze, że moje są... drętwe. Utworzę odpowiedni temat, a chętnych zapraszam na PW :)

      https://imageshack.com/a/zT4M/1 screeny z moda przedstawiające co poniektóre zmiany

      Kilka screenów:
      Spoiler









      Download:
      https://drive.google.com/file/d/0B-BlTukJPHl3N0lzdUFzLVJoNGs/view?usp=sharing

      Dziękuję za pomoc przy modzie:

      Spoiler
      TheModderowi - za testy oraz pomysły na misje i tekstury;
      Zespół TheModders, a w szczególności Avallachowi za cierpliwość nade mną  :lol2:
      Oczywiście twórcom modów, które zawarłem lub wykorzystałem w mojej modyfikacji: MT, Budzis Skrypt Mod, Reloaded Mod i wielu innym.
      Oraz innym moderom za udzielanie odpowiedzi na pytania.

      Pytania, problemy, błędy, zażalenia zgłaszać tutaj.  :)
      Chciałem też się przyznać, że większość zmian jest bardziej widoczna, gdy gramy jako Strażnik.

      Info: To nie jest ostateczna wersja moda.


      Aktualna wersja i nazwa moda: Gothic: Liberation v. 1.0.2

      Po co ten mod? Ogólnie rzecz biorąc: dla urozmaicenia rozgrywki. Każdy na pewno marzył, aby zostać Guru czy Magnatem. Albo o zajęciu miejsca Gomeza, albo o zbrojach z Gothic II, albo o założeniu kaptura w szacie arcymaga, lub goleniu się. Ten mod właśnie to zapewnia. Dodaje też ilość zdobywanych LP, ale nie powiedziałbym, żeby było to pomocne, ponieważ jest na co wydawać:
       
      • nowy atrybut - regeneracja many
      • nowy atrybut - regeneracja życia
      • 5 poziomów walki jednoręcznym orężem (z coraz większym kosztem LP)
      • 5 poziomów walki dwuręcznym orężem
      Oczywiście style walki są zaczerpnięte z MT.


      Co zmienia mod?
      • na początkowych poziomach walka z potworami jest koszmarem
      • walka z ludźmi jest trudniejsza tzn. mają więcej HP i siły
      • szansa na krytyczne uderzenie wzrasta o 20% przy każdym nowym poziomie walki
      • zmieniono ilość zdobywanych punktów nauki po 20 poziomie tj. poziom/2 (czyli poziom 21 = 11 LP, 22 = 11 LP, 23 = 12 LP, 30 = 15 LP)
      • losowość doświadczenie zdobywanego za pokonanie NPC, potwora
      • zmieniono wymagane doświadczenie do następnego poziomu (do poziomu 1 wymagane jest 100 doświadczenia, a zaczynamy z losową liczbą 1-100)
      • siła i zręczność na początku mają losową wartość
      • możliwość tzw. szybkiej nauki, czyli zamiast 5 razy szkolić się w broni jednoręcznej, to wybieramy tę opcję u odpowiedniego trenera. Takie szkolenie kosztuje mniej LP, lecz więcej bryłek rudy.
      Wersja 1.0.2:
      • zmieniony balans atrybutów postaci;
      • fix błędów z miksturami i statystykami;
      • dodanie Ikarusa 1.2 i LeGo do Gothic 1 (co to daje? Na przykład postaci pozytywnie nastawione do bohatera mają zieloną
      nazwę, zdobyte doświadczenie wyświetla się, gdy przeciwnik padnie oraz teksty nie nachodzą na siebie);[/li]
      [li] zmienione animacje śmierci i powalenia bohatera (również utonięcia).[/li]
      [/list]

      Mod dodaje:
       
      • bronie i zbroje z Gothic II NK
      • NOWE zbroje (trochę nowych modeli, ale większość to zupełnie nowa tekstura)
      • zbroje z innych modyfikacji (m. in. Mroczne Tajemnice)
      • kilku nowych NPC
      • nowe dialogi, misje (zdobywanie Ciężkiego Pancerza Strażnika)
      • nowe bronie (m. in. muszkiet, szable)
      • nowe przedmioty (m. in. wódka, amunicja do muszkietu)
      • możliwość zostania Magnatem
      • możliwość zostania Guru
      • możliwość zostania Przywódcą Starego Obozu
      • możliwość zmiany wyglądu postaci
      • golenie się za pomocą brzytwy
      • nowe tekstury (m.in. z Gothic Reloaded Mod)
      • nowe modele przedmiotów codziennego użytku i pożywienia z moda Gothic Carnage Patch (tj. ławka, ognisko)
      • uwidocznienie kolorów pancerzy (tj. Stary Obóz - czerwony, Nowy Obóz - niebieski, Obóz na bagnie - zielony)
      • z postaciami witamy się raz dziennie ( i może to być typu Ja:"Za Gomeza!" Cień:"Za Gomeza!", bądź gdy będziemy przechodzić obok postaci to ona nagle powie "Za Gomeza!")
      • postacie mają statystyki zależne od poziomu
      • strażnicy bram mają specjalną broń i odpowiedni do niej styl "stania" ;)
      • po zdobyciu Starego Obozu zmieniają się barwy pancerzy na niebieskie

      Jeżeli ktoś zauważy jakieś bugi/błędy to zgłaszać w tym temacie
      Potrzebuję pomocy od ludzi, którzy mają pomysły na dialogi. Powiem szczerze, że moje są... drętwe. Utworzę odpowiedni temat, a chętnych zapraszam na PW  :)

      https://imageshack.com/a/zT4M/1 screeny z moda przedstawiające co poniektóre zmiany

      Kilka screenów:
      Spoiler






      Download (wersja 1.0.2):
      https://drive.google.com/open?id=0B-BlTukJPHl3dDNwQ3FHSFZ6Vkk

      Dziękuję za pomoc przy modzie:

      Spoiler
      TheModderowi - za testy oraz pomysły na misje i tekstury;
      Zespół TheModders, a w szczególności Avallachowi za cierpliwość nade mną  :lol2:
      Oczywiście twórcom modów, które zawarłem lub wykorzystałem w mojej modyfikacji: MT, Budzis Skrypt Mod, Reloaded Mod i wielu innym.
      Oraz innym moderom za udzielanie odpowiedzi na pytania.

      Pytania, problemy, błędy, zażalenia zgłaszać tutaj.  :)
      Chciałem też się przyznać, że większość zmian jest bardziej widoczna, gdy gramy jako Strażnik.

      Info: To nie jest ostateczna wersja moda. A jeśli dopatrujesz w modzie coś ze swojego moda bądź masz pomysł na rozwinięcie fabuły - napisz do mnie na PW.
       
      Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

      Maciej

      Maciej

      Użytkownicy
      posty3689
      Propsy1006
      ProfesjaGracz
      • Zbanowany
      Zrobilbys dokladna liste co dodaje?
      I jakies SS moze? :F
       

      GothicModer

      GothicModer

      Użytkownicy
      Skrypter, grafik
      posty105
      Propsy23
      ProfesjaSkrypter
      • Użytkownicy
      • Skrypter, grafik
      Napiszę poradnik niedługo. Opiszę wszystko co dodałem (chociaż trochę tego jest). Jak ktoś chce wiedzieć to niech sobie skrypty przejrzy. Plik Scripts_GM.mod
       
      Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

      gothic1210
      • Gość
      Sądzisz, że ktoś pobierze 1 GB w ciemno? Ja na pewno nie. Powinieneś przygotować coś co zachęciłoby do gry. Śmiem też twierdzić, że źle zrobiłeś paczkę. 
       

      Simon Said

      Simon Said

      Moderator
      Nilfgaard
      posty6476
      Propsy3037
      ProfesjaTester
      • Moderator
      • Nilfgaard
      "Bo są tam dialogi" xDDDDDDD Toś stary dojebał. Dialogi co najwyżej będą ważyć parę MB. Ty po prostu źle zrobiłeś paczkę :DDDDDD
       
      http://chomikuj.pl/gothicwarrior

      https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



      Zucklov

      Zucklov

      Quest Pack Team
      Sztywniutko
      posty1220
      Propsy1241
      ProfesjaSkrypter
      • Quest Pack Team
      • Sztywniutko
      A ja śmiem twierdzić że GothicModer należy do grona osób, które aktualizują dialogi świetnym do tego programem jakim jest Spacer i do tego robią to dość często, średnio po dodaniu 1-2 opcji dialogowych. To się robi Redefixem.
       
      Lieb Vaterland magst ruhig sein

      GothicModer

      GothicModer

      Użytkownicy
      Skrypter, grafik
      posty105
      Propsy23
      ProfesjaSkrypter
      • Użytkownicy
      • Skrypter, grafik
      Zawartość paczki:
      Worlds_GM.mod
      Textures_Startscreen_ohne_logo.vdf
      Textures_patch_freddy.vdf

      Speech_GM.mod

      Textures_GM.mod
      Scripts_OU_GM.mod
      Scripts_Sys_GM.mod
      Scripts_Comp_GM.mod

      Scripts_GM.mod
      Meshes_GM.mod
      Anims_GM.mod


      Sory jeżeli spieprzyłem, ale to mój pierwszy mod.  :redface:
       
      Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

      MajkeI

      MajkeI

      Użytkownicy
      Front End Developer
      posty698
      Propsy169
      Profesjabrak
      • Użytkownicy
      • Front End Developer
      Pliki:
      Worlds_GM.mod
      Textures_Startscreen_ohne_logo.vdf
      Textures_patch_freddy.vdf
      Speech_GM.mod (bez spakowania speech zajmuje 565 MB)
      Textures_GM.mod (a to bez spakowania 724 MB)
      Scripts_OU_GM.mod
      Scripts_Sys_GM.mod
      Scripts_Comp_GM.mod
      Scripts_GM.mod (to dla tych co chcą to wykorzystać do swoich modów)
      Meshes_GM.mod
      Anims_GM.mod

      Sory jeżeli spieprzyłem, ale to mój pierwszy mod

      No spoko, ale co to jest? Co mod  dodaje, zmienia, o czym jest? Napisz coś o nim :D
       

      Sawik

      Sawik

      Moderator działu
      Rebel
      posty4772
      Propsy3197
      ProfesjaNierób
      • Moderator działu
      • Rebel
      Paczki z teksturami i dźwiękami, oraz ogólnie z czymkolwiek robisz tylko z dodanymi przez siebie, reszta już jest w Gothic. 
       
      Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
      Dropbox +500 mb na start
      LowPoly
      Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

      Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

      Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

      Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
      Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

      MajkeI

      MajkeI

      Użytkownicy
      Front End Developer
      posty698
      Propsy169
      Profesjabrak
      • Użytkownicy
      • Front End Developer
      No wiem, że to są paczki ale co to za mod??
       

      GothicModer

      GothicModer

      Użytkownicy
      Skrypter, grafik
      posty105
      Propsy23
      ProfesjaSkrypter
      • Użytkownicy
      • Skrypter, grafik
      Ruffin8 zajrzyj do działu zapowiedzi modyfikacji.
       
      Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

      Simon Said

      Simon Said

      Moderator
      Nilfgaard
      posty6476
      Propsy3037
      ProfesjaTester
      • Moderator
      • Nilfgaard
      To, ze se zrobiles jakis smieszny opis moda w zapowiedziach, nie znaczy ze nie musisz tutaj nic dodawac. Zrob opis i dodaj zdjecia!
       
      http://chomikuj.pl/gothicwarrior

      https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



      pawbuj

      pawbuj

      Użytkownicy
      posty1622
      Propsy135
      ProfesjaSkrypter
      • Użytkownicy
      Ruffin8 zajrzyj do działu zapowiedzi modyfikacji.
      napiszesz nam co dodaje, czyli mamy zgadywac?
       

      gothic1210
      • Gość
      Temat z zapowiedzi zamknąłem. 
      Zedytowałem też pierwszy post. Dziwne, że musiałem to zrobić za ciebie skoro tylko osób już ci zwracało o to uwagę : | 
      Dołączanie tekstur Freedyego to bezsensowne zmuszanie nas do pobierania dodatkowych plików. Większość ludzi na forum ma już tę modyfikację, a pobranie jej nie jest jakimś problemem dla osób, które by jednak jej nie miały. 
       

      GothicModer

      GothicModer

      Użytkownicy
      Skrypter, grafik
      posty105
      Propsy23
      ProfesjaSkrypter
      • Użytkownicy
      • Skrypter, grafik
      Postaram się ogarnąć tą paczkę. Na razie jest to wersja testowa. Właśnie będę się brał za opis moda, usunięcie niepotrzebnych rzeczy itp.

      Post połączony: 2014-06-30, 11:58
      PS Dzięki Outlander
       
      Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

      Remix

      Remix

      Użytkownicy
      Murzyn Internetów :O
      posty291
      Propsy41
      ProfesjaProgramista
      • Użytkownicy
      • Murzyn Internetów :O
      Ale te zbroje są ohydne :/
       
      https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

      Werewolf

      Werewolf

      Użytkownicy
      Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
      posty6345
      Propsy2478
      ProfesjaGracz
      • Użytkownicy
      • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
      Mnie sie podbaja, przynajmniej ta paladyno-maga ognia. Zawsze w Gothicu brakowalo mi klasy maga bitewnego/zbrojego oraz dla niego ekwipunku. Poza tym te zbroje z tego co wiem nie są jego, a z WoG'a wziete? Wiec nie ma co oceniac zbroi :P
       
      http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

      KOMPUTER:
      Spoiler
      Windows 7 Professional 64-bit SP1
      -Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
      -8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
      Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
      -X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
      -4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
      -931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
      -ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
      -Realtek High Definition Audio

      batu222

      batu222

      Użytkownicy
      "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
      posty135
      Propsy32
      ProfesjaGracz
      • Użytkownicy
      • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
      Mnie sie podbaja, przynajmniej ta paladyno-maga ognia. Zawsze w Gothicu brakowalo mi klasy maga bitewnego/zbrojego oraz dla niego ekwipunku. Poza tym te zbroje z tego co wiem nie są jego, a z WoG'a wziete? Wiec nie ma co oceniac zbroi :P

      Ja tam nie wiem.. Gdyby istnieli magowie bitewni to po kiego wszyscy paladyni, koczownicy i asasyni? Wszyscy straciliby robotę, bo magowie byliby samowystarczalni (czyt. sami polują, budują, prowadzą wojny, chronią się itp.).
       

      Sawik

      Sawik

      Moderator działu
      Rebel
      posty4772
      Propsy3197
      ProfesjaNierób
      • Moderator działu
      • Rebel
      Paladyn to wojownik Innosa, to jest wlasnie taki "mag wojownik" dzieku runom paladynów. 
      Mag - kaplan, pelni bardziej role spoleczna, powinien byc przykladem do nasladowania i nauczac o swoim Bogu. 
       
      Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
      Dropbox +500 mb na start
      LowPoly
      Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

      Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

      Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

      Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
      Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

      GothicModer

      GothicModer

      Użytkownicy
      Skrypter, grafik
      posty105
      Propsy23
      ProfesjaSkrypter
      • Użytkownicy
      • Skrypter, grafik
      Już zmniejszyłem rozmiar paczki, będzie 2x mniejsza. Ale mam problem. Otóż przerobiłem teksturę głównego menu i napis ,,Gothic" jest na czarnym tle zamiast przeźroczystego. Jak zrobić, aby był przeźroczysty? To samo do paska HP/Mana i polami ekwipunku.
       
      Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW


      0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
      0 użytkowników
      Do góry