[G1] Liberation 58246 135

O temacie

Autor GothicModer

Zaczęty 29.06.2014 roku

Wyświetleń 58246

Odpowiedzi 135

paulpolska

paulpolska

Użytkownicy
posty604
Propsy31
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Pograłem mam 4 rozdział i to co się najbardziej rzuca w oczy to ... fatalnie niski poziom trudności. Gra jest wręcz banalna a  o trudności walki z mobami na starcie nie ma mowy. Gra z modem jest łatwiejsza niż bez niego. Mam 18 lvl i mam 896 HP a Orkowi Żołnierze prawie nic mi nie biją a ja mam je na dwa-trzy hity (130 siły broń tylko 60 obr). Zmiany oczywiście na plus ale gra zdecydowanie za łatwa. Poziom banał niestety.

MINUSY:
- Im wyższy lvl tym więcej HP co poziom 896 HP na 18 lvl  absurd wtf ?
- Siła na wyższym lvl rośnie tak jak HP i rośnie sama o około 3-6 pkt co poziom wtf ?
- Moby mają mało HP i zadają małe obrażenia. Od 2 rozdziału nie ma wyzywania w grze
 
Pomogłem ? Daj tego PROPSa to nic nie kosztuje

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co jest ze stałymi miksturami ? Nie dają statów tylko wyświetla się +0 do atrybutu
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
Ło, ło, ło. OK, nie zwróciłem uwagi na takie rzeczy. Widocznie pozostałości po moim starym modzie.
Tutaj zamieszczam change log wersji 1.0.5, która wyjdzie na pewno w listopadzie:
- poprawiony poziom trudności (zwiększenie statystyk postaci),
- fix błędów z miksturami i statystykami,
- fix błędów z misją z Nekiem i Złym,
- fix błędu z ekipą z tamy,
- fix błędu z podawaniem hasła (zaczepianie bohatera przez postacie),
- usunięcie z paczki plików animacji odpowiedzialnych za kucie,
- dodanie pracy jako strażnik-gwardzista.
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
O! Dopiero teraz zauważyłem tego moda :D Świetnie to wygląda! Chyba sobie pogram, ode mnie propsik, jak potrzebujesz pomocy przy skryptach to mogę pomóc bo i tak nie mam co robić

Grings

Grings

Użytkownicy
posty8
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ktoś odświeży link do moda ?  czy raczej nie ma szans :D
 

55TIGER39

55TIGER39

Użytkownicy
posty60
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja też bym prosił o odświeżenie jeśli można.

 

Lobart

Lobart

Użytkownicy
Unlimited Team
posty17
Propsy7
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Unlimited Team
Ja również bym prośił
 
Zapraszam na oficjalną stronę Unlimited Team.
Znajdziecie tam informacje i screeny z naszych projektów m.in. Remake Mod.
http://unlimitedteam.y0.pl/

szperekkuchar

szperekkuchar

Użytkownicy
posty65
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
 

Efen

Efen

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć, wie ktoś może czy da się skończyć misję "Odnowa Starej Kopalni" oraz "Zarządzanie Starym Obozem" jeżeli tak tak to proszę o pomoc
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
Przepraszam za długą nieobecność (po raz kolejny) i z góry przepraszam za następną! Oto link do moda:
https://drive.google.com/open?id=0B-BlTukJPHl3dDNwQ3FHSFZ6Vkk
Szczerze powiem, że nie pamiętam co poprawiłem w wersji 1.0.2.

Wersja 1.0.2:
- zmieniony balans atrybutów postaci;
- fix błędów z miksturami i statystykami;
- dodanie Ikarusa 1.2 i LeGo do Gothic 1 (co to daje? Na przykład postaci pozytywnie nastawione do bohatera mają zieloną nazwę, zdobyte doświadczenie wyświetla się, gdy przeciwnik padnie oraz teksty nie nachodzą na siebie);
- zmienione animacje śmierci i powalenia bohatera (również utonięcia).

Post zostanie poprawiony, gdy tylko skontaktuję się z administracją/moderami, ponieważ niestety nie można edytować postów starszych niż rok.
Co do "Odnowa Starej Kopalni" to nie. Jeszcze nie jest ukończone. Muszę spędzić jakiś weekend nad tworzeniem nowych postaci i dialogów, aby wszystko wyglądało dobrze. Z tego co pamiętam, to misja powinna się ukończyć po 7 dniach (o ile się nie zawracało głowy budowniczym). Wtedy jest tekst typu "Skończyliśmy, ale lepiej niech szef nie wchodzi, bo to niebezpieczne".
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

Bajceps

Bajceps

Użytkownicy
posty15
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Po wciśnięciu Nowa Gra po załadowaniu filmiku wywala do pulpitu :)
 

patrxow

patrxow

Użytkownicy
posty45
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
potwierdzam mam to samo :)
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
W nowej wersji moda?
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

patrxow

patrxow

Użytkownicy
posty45
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
tak w nowej wersji
 

LittlePsycho

LittlePsycho

Użytkownicy
posty9
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam to samo.
 

GothicModer

GothicModer

Użytkownicy
Skrypter, grafik
posty105
Propsy23
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Skrypter, grafik
Hm... U mnie sprawdziłem to pod każdym względem. Jaką posiadacie kartę graficzną i procesor?
 
Szukam testerów do moda i ludzi chętnych do pomocy w nim. Szczegóły PW

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pierwszy post zaktualizowany na prośbę GothicModdera.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Mnie też wywala na pulpit po intrze
 

Domixson

Domixson

Użytkownicy
posty103
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mnie również wywala po intrze
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
@GothicModer
Będzie jakiś patch co to naprawia?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry