MT 3.0 117863 467

Ankieta

Dać buffa mieczykowi uriziela (pożeracz dusz) czy zamienić go na inny - lepszy ale nie runiczny

Tak daj buffa
51 (64.6%)
Nie, nic nie rób
17 (21.5%)
Zamień ten miecz na inny
11 (13.9%)

Głosów w sumie: 79

O temacie

Autor Lukizzz

Zaczęty 20.06.2014 roku

Wyświetleń 117863

Odpowiedzi 467

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
chyba model



Taaa, pojebalo mi się
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Przecinek przed spójnikiem łącznym? Załatw kogoś od korekty :| 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przecinek przed spójnikiem łącznym? Załatw kogoś od korekty :|

Już mam.
 

adrirolnik

adrirolnik

Użytkownicy
posty166
Propsy5
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy

adrirolnik

MT 3.0
#423 2014-09-18, 18:19(Ostatnia zmiana: 2014-09-18, 18:47)
 ale bedą tam jakieś zadania


Może jakaś interpunkcja? Tego się czytać nie da.
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Lukizzz

MT 3.0
#424 2014-09-18, 18:53(Ostatnia zmiana: 2014-09-18, 19:25)
Tak, BĘDĄ nowe zadania    
   


Kilka ssów może nie najładniejszych ale lepszych od tamtych i bardziej pokazujących jak wygląda obóz.
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ostatni screen wygląda trochę dziwnie. Jego pierwszego zobaczyłem, i myślałem że Bezi głowy nie ma ;/
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Serio, nowy obóz? To jest kolonia karna czy przedmieścia Paryża?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Pagan, nie przesadzaj. Przecież mały obóz to nic złego.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak by the way jeśli ktoś chce pomóc przy tworzeniu moda niech pisze do mnie na PW lub w tym temacie
 

Martell

Martell

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co do samego obozu... Jak zobaczyłem ubite zwierzaczki w okolicy to pomyślałem, czy nie dałoby rady zrobić rutyny, gdzie jeden z mieszkańców oprawiałby takiego truchła? Dajmy na to leżący na boku martwy wilk i gość który nożem rozcina futro. dodałoby to sporo klimatu i życia :)

Co prawda jestem tylko graczem i nie znam się na możliwościach samego silnika/modowania, ale to tak ode mnie pomysł mały :)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
pomyślałem, czy nie dałoby rady zrobić rutyny, gdzie jeden z mieszkańców oprawiałby takiego truchła? Dajmy na to leżący na boku martwy wilk i
gość który nożem rozcina futro. dodałoby to sporo klimatu i życia
Dać się da. Trudniej jest zrobić do tego animację.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Trudniej jest zrobić do tego animację.
Lol, nope. Co za problem? Gdybym rozkminił jeszcze łączenie kości z modelem to sam bym to zrobił
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
A po co Ci podpinanie do kości? Przy tworzeniu animacji raczej operujesz na samym szkielecie.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie było czegoś takiego w DarkSadze?
Prosty obiekt użytkowy? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

sebinho

sebinho

Użytkownicy
posty339
Propsy44
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Moglibyście rozbudować obóz sekty. Zawsze miałem wrażenie, że jest tam za mało zadań i czegoś temu miejscu brakuje.
 

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
https://www.youtube.com/watch?v=aJ3chpg85CM
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Woah, niezła ta cutscenka :ok: Przydałoby się zasypać jeszcze wejście do kopalni kamieniami po jej zawaleniu.

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Woah, niezła ta cutscenka :ok: Przydałoby się zasypać jeszcze wejście do kopalni kamieniami po jej zawaleniu.


Ta, po IV rozdziale nie można tam wejść - są kamienie
 

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Dla mnie ta cutscenka byłaby b. dobra, gdyby nie ta dziwna woda :/
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

adrirolnik

adrirolnik

Użytkownicy
posty166
Propsy5
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
 cutscenka zajebista idealnie pasuje do klimatu gothicka było czuć tam emocje
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry