AC: Unity 38079 200

O temacie

Autor Werewolf

Zaczęty 11.06.2014 roku

Wyświetleń 38079

Odpowiedzi 200

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
To ze jak wchodzę na dach przy straży w bh to strażnicy tylko pierdolą no crazy dziwak itp spoko idzie to zrozumieć jak, chodzę po dachu to dachowcy się czepiają, ci na dole maja wyjebane dziwne.

Jeśli w unity koleś który robi nadnaturalne salta w powietrzu nie zwraca uwagi straży to są 2 opcje albo oni są ślepi albo popierają asasynów, druga opcja odpada bo straż to prawie zawsze przydupasy Templarów wiec wiedza o istnienia tych drugi i takie zachowanie, akrobacje w powietrzu jasno wskazują ze kolo jest z asasynów i trzeba mu wpierdolić

Mówiąc prościej jeśli ja zapierdalam z belki na belka robiąc przy okazji efektowne przeskoki to mogę się spodziewać ze  te głąby wyciągną spluwy i zaczną we mnie strzelać lub zwinni od razu na dach i walka.

Ogolnie to jedna z mankamentów serii kory ma być rzekomo poprawiony

W sumie racja, przekonales mnie :ok:

EDIT: Zeby tylko nie przedobrzyli w drugą strone, że kazdy ruch, bieg czy skok bedzie podejrzany i beda sie pruc.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Na YT juz jest part 2 Making Unity

https://www.youtube.com/watch?v=QGA0WZLp_08


Temat to nowe bajery jakie będą dzięki next genom i pc skok wymagań pewny na 100%, spierdolona optymalizacja pewnie jako dlc gratisowe tez dostaniemy.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Co było zawsze dziwne w AC grach (pomimo tego skakania z wysokości ), to szybkość umierania ludzi których "assasinujemy". Mogę się mylić ale wiekszosc  nawet po przebiciu była by zdolna coś zrobić np. krzyczeć. Najczęściej po prostu padli na ziemie co było strasznie głupie jak zamordowałem cały szereg tylko przebijając jednego za drugim. 
 


Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To jest ten ich system kiling spree, chociaż lepsza sytuacja jest w Ac4 robisz mieczami nożyce na strażniku a ten dalej żyje, bo animacja ma jeszcze opcje przebicia na wylot na kolanie, nigdy nie kumałem tego ze zabitego typa trzeba jeszcze zabić z 4 razy zanim będzie zabity
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Co było zawsze dziwne w AC grach (pomimo tego skakania z wysokości ), to szybkość umierania ludzi których "assasinujemy". Mogę się mylić ale wiekszosc  nawet po przebiciu była by zdolna coś zrobić np. krzyczeć. Najczęściej po prostu padli na ziemie co było strasznie głupie jak zamordowałem cały szereg tylko przebijając jednego za drugim. 

Na pewno jak mu przebijesz gardlo czy glowe to bedzie w stanie krzyczec :F
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Cytuj
glowe
1.nie widziałem tego w AC 
2. czaszka jest bardzo twarda
3. Krzyk to najnormalniejsza w świecie reakcja na ból nawet jak by mu do oka wbił nóż.
 


Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nie należy spodziewać się realizmu w grach UBI  :ok:  : /
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytujglowe1.nie widziałem tego w AC 
2. czaszka jest bardzo twarda
3. Krzyk to najnormalniejsza w świecie reakcja na ból nawet jak by mu do oka wbił nóż.

Nie wiem o czym Ty mowisz.

1. Naprawde? O prosze, a ja myslalem, ze 2/4 zabójstw jest wlasnie skierowana w glowe. Widac to zreszta chocby na roznego rodzaju highlightach.
2. Nie na tyle twarda, zeby zatrzymac pocisk broni palnej lub ukryte ostrze.
3. Raczej nie najnormalniejsza, o ile w chwili bolu ofiara juz nie zyje.

Ogolnie lacze sie w bulu i nadziei
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Bardzo się z tobą nie zgadzam .
Cytuj
1. Naprawde? O prosze, a ja myslalem, ze 2/4 zabójstw jest wlasnie skierowana w glowe. Widac to zreszta chocby na roznego rodzaju highlightach.
A mnie się wydaje ze ostrze cisnął albo do karku albo "prosto" do serca  (pod lewa rękę wbijał ale do serca chyba jeszcze daleko)
Mowie tu ale o tym ukrytym ostrzu a nie o mieczach i siekierach. Anyway mogę po prostu nie pamiętać

Cytuj
2. Nie na tyle twarda, zeby zatrzymac pocisk broni palnej lub ukryte ostrze.
pocisk ? ok  ale skryte ostrze ? przecież ono jest na jakiejś biednej sprężynie.
 
Cytuj
 Raczej nie najnormalniejsza, o ile w chwili bolu ofiara juz nie zyje.
Nie jestem specem od szybkości umierania ale jak mój dziadek zawsze hodował świnie i jak sie je zabijało kula prosto do głowy z  to wierz mi jeszcze parę minut  było trzeba trzymać ja sznurami i krzyk był nie do zniesienia (wiem ze to zwierze i ze u ludzi jest inaczej)

Spoiler
Most people have the Hollywood idea of people being shot in the chest or wherever and falling to the ground dead instantly and this is not the case, sometimes even with a headshot. The reality is that not all headshots are instantly fatal and depending on the gun uses the distance the bullet type and the angle of entry and path of travel will determine the quickness of death and ultimately the damage done. So if someone after being shot in the head were to scream it would probably be a response to pain or involuntary almost like twitching. People have been shot in the head and lived only to have paralysis or tremors on one or both sides of the body so the same can be said from a fatal shot. They are not dead yet. Its almost like putting a fork into a light socket with your brain being the socket and the bullet the fork. Now under almost every circumstance the person is immediately incapacitated but ill bet not always depending on what I said above. There are alot of variables but people do live through being shot in the head and some die slower than others afterward so the ability to cry out is not too far fetched.

Okej ja kończę z tym argumentowaniem bo i tak to nie ma większego znaczenia . Ludzie lubią jak w grze jest ten killing spree.
 


Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ogolnie lacze sie w bulu i nadziei

bulu  :lol2:

A co do tych animacji to faktycznie to akurat jest dziwnie parę razy wbijesz ostrze i i tak nie zabija jak pisali poprzednio (z 4 razy) :D

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Ważne, że jest widowiskowo i grywalnie, ja tam nie oczekuję realizmu, bo wtedy do kosza skok wiary, do kosza wygrywanie starć 2vs1 (no, może 3vs1), pojawiające się konie bo gwizdnięciu (nie wiem czy wróci w Unity) i połowa innych rzeczy. Gra to jednak gra i na razie niech tak zostanie :)
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch

Tizgar

AC: Unity
#51 2014-07-22, 23:35(Ostatnia zmiana: 2014-07-22, 23:44)
mylisz realizm z trudnością :P

https://www.youtube.com/watch?v=ICNcQeCtHbU

PL napisy
Exp trailer prezentujący (in game) możliwość Silnika Unity czyli AGE
Potwierdza tylko jedno, wymagania skocza i to ostro, optymalizacja pewnie bez zmian, chujowa jak zawsze
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Nie, chodzi mi o to że nawet jak jesteś jakimś wojownikiem dobrym, to za cholere byś nie wygral starcia z kikoma przeciwnikami
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
dlatego niema już ks oraz ma być rzekomo trudniejsza walka która na to nie pozwala, oby bo serio 7 części ac trzeba żeby do tego dojść dziwne
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
do kosza wygrywanie starć 2vs1 (no, może 3vs1)
ale to jest to, na co wszyscy czekają, aż w końcu pojawi się w serii.
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Cytuj
do kosza wygrywanie starć 2vs1 (no, może 3vs1)
ale to jest to, na co wszyscy czekają, aż w końcu pojawi się w serii.
Byłoby ciekawie, nie powiem ;)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

AC: Unity
#56 2014-07-23, 10:17(Ostatnia zmiana: 2014-07-23, 11:52)
Tak jak w poprzednich czesciach obiecywali, a nadal zabija sie miliony straznikow. Obietnice UBI mozna wlozyc miedzy bajki.

E: @DOWN Nie chodzilo mi o realizm tylko o trudnosc gry  :F
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cóż, to tylko gra one wymagają tego upiększenia. Tak samo jak w Gothicu, Bezi rozwala każdego potwora na drodze, każdego typa, Śniącego , orków czy smoki zostaję królem. Też takie bardzo sztuczne. Ale wiadomo to tylko gra zwłaszcza taka jak AC. Gdyby miało pójść to na całkowity realizm to nie byłoby czegoś takiego jak Skok wiary czy skok z wysokiego budynku na gościa bez utraty życia. Chodzi o to, że jak jesteś na jakimś budynku i zeskoczysz na ziemie to stracisz bardzo dużo HP bądź zginiesz (mówię o dużym) a jak z takiej samej wysokości skoczysz na gościa zabijając go to nic ci się nie stanie, też taka logika trochę dziwna.

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Ale przecież teraz będzie 4 asasynów, więc te potyczki ze strażnikami też będą inaczej wyglądać?
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Dalej będzie jeden nie 4 to co  widać to techniczne złudzenie w praktyce dalej mamy jednego w co-op każdy to arno tyle ze no muszą się jakoś różnic.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry