Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 498316 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 498316

Odpowiedzi 1517

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Warstwy tekstury (Nie znam się zbytnio na grafice 2d), tak to się przynajmniej nazywa w GIMPie .
Konkretnie  mi chodzi: :D
Spoiler


Edit:
W takim razie, prawie na pewno chodzi ustawienia materiału, pokaż jak to u Ciebie wygląda.
Właśnie co próbowałem z nazwą warstwy i ustawiłem tak samo ale dalej nie działa... :|

Zaraz pokażę ustawienia materiału

EDIT:
Originalny
Spoiler
Spoiler

Nowy:
Spoiler
Spoiler
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Wszystko w porządku...
W jakiej zakładce masz ten materiał? Może to jednak skutki rozdzielczości 2k w gothicu. Jeśli możesz, daj jakąś teksturę. Sprawdzę u siebie, jeśli nie masz nic przeciwko.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Wszystko w porządku...
W jakiej zakładce masz ten materiał? Może to jednak skutki rozdzielczości 2k w gothicu. Jeśli możesz, daj jakąś teksturę. Sprawdzę u siebie, jeśli nie masz nic przeciwko.
W NewWorld, jeszcze zobaczyłem, że jeśli w oryginalnym materiale zmienię teksturę na inną (całkowicie nową) to również kamera przenika przez mesha a jeśli zamienię na jakąś oryginalną teksturę to jest wtedy ok... :hmmm:

Teksturkę już daję.

EDIT:
Tekstura: http://www.sendspace.pl/file/ae08d2e32906d974d17d1e7

A i jeszcze jedno - w nowym materiale zmieniłem swoją teksturę na byle jaką oryginalną i też działa, kamera nie przenika... :ayfkm:

Szczerze mówiąc to gothic i jego zjebany, stary silnik zaczyna mnie już wkurwiać i tak myślę, czy nie porzucić tego w pizdu... i przesiąść się na coś innego. :pokerface:

Jeśli tej przenikającej kamery nie naprawimy to będzie klapa i nie będzie sensu czegoś robić, bo tak nie da się grać...

Post połączony: 2014-07-17, 23:55
Xardas47 i jak, sprawdziłeś o chuj z tym chodzi?
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ja bym pomogl, ale z telefonu spacera nie otworze.
I jak? Kompilowales swiatlo na low/normal? Ewentualnie kompiluj miejscowo na ciemniej/jasniej.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ja bym pomogl, ale z telefonu spacera nie otworze.
I jak? Kompilowales swiatlo na low/normal? Ewentualnie kompiluj miejscowo na ciemniej/jasniej.
No to szkoda :(
Na razie nic nie kompiluję, muszę naprawić te jebane tekstury :pokerface:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Otwórz spacera >> włącz editmode >> zaznacz swoją texture >> w okienku objects zobacz, czy noCollDet jest na FALSE, jeśli nie to ustaw. Sprawdzałem u siebie i po zmienieniu na true, kamera mogła przenikać, czyli tak jak myślałem ^^

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Otwórz spacera >> włącz editmode >> zaznacz swoją texture >> w okienku objects zobacz, czy noCollDet jest na FALSE, jeśli nie to ustaw. Sprawdzałem u siebie i po zmienieniu na true, kamera mogła przenikać, czyli tak jak myślałem ^^
Przecież pokazywałem na screenach, że jest na false  :)
Jeśli ustawimy to na true to wtedy cała tekstura jest przenikalna (mają tak krzaki, drzewa itp)
Tak myślę, że to nie jest wina materiału jakby bo jak zmienię w oryginalnym materiale teksturę na swoją to już kamera przenika i jest zjebane. :pokerface:

Naprawdę zaczyna mnie to już wkurwiać  :fuckyeah:
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
Naprawdę zaczyna mnie to już wkurwiać  
Spokojnie :D, zaraz coś wykombinuje.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Cytuj
Naprawdę zaczyna mnie to już wkurwiać 
Spokojnie :D, zaraz coś wykombinuje.
No mam nadzieję, jeszcze zostanie Piranha Bytes ale wątpię żeby odpowiedziała.
Jak nie to chuj na razie zawieszam projekt bo całość mnie w chuj wkurwia, trzeba będzie chyba odpocząć od tego dziadostwa.  :)
Że też wziąłem silnik G2 do modowania... :pokerface:
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Jebać tego spacera, texturuj w np. Blenderze. Pierdolca można dostać, wszystko próbowałem i nic.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Jebać tego spacera, texturuj w np. Blenderze. Pierdolca można dostać, wszystko próbowałem i nic.
Teksturuje i całość robie w 3ds maxie  :pokerface:

A może by ktoś sprawdził w blenderze teksturując czy działa?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ogólnie to nie wyobrażam sobie jak można by teksturować w spacerze :lol2: zatnie się coś podczas teksturowania bądź wyskoczy błąd i czas stracony.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ogólnie to nie wyobrażam sobie jak można by teksturować w spacerze :lol2: zatnie się coś podczas teksturowania bądź wyskoczy błąd i czas stracony.
Dokładnie  :trollface:
Jak dla mnie spacer to chyba największe gówno wszechczasów do edytowania świata jeśli chodzi o gry. On jest tak pojebany, że aż odechciewa się cokolwiek robić :pokerface:
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Czemu? Mi się w  nim przyjemnie pracuję, pracuje razem z kolegą do mapki na serwer MMO, powiem Ci, że jestem zadowolony ze spacera, texturowanie też nie sprawia problemów, pewnie temu bo masz może duży świat.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
zatnie się coś podczas teksturowania bądź wyskoczy błąd i czas stracony.
Takie problemy występują na systemach nowszych od XP :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Być może Splash, miewałem takie problemy na Vista czy 7 bodajże, na XP jakoś takiego czegoś nie było. Mdragothic może dlatego, że spacer ma już sporo lat nie jest ulepszany, ma sporo błędów. Ciężko się w nim fajnie teksturuję, w blenderze/maxie zrobisz to według mnie lepiej.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jedyną rzeczą, która mi nie pasuje w Spacerze to brak możliwości ustawiana voba myszką. Wtedy vobowanie byłoby o wiele szybsze, gdybyś miał np. ustawiać drzewa w lesie :I No i przydałoby się coś takiego jak insertowanie wcześniej wstawianych vobów :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A gdyby dodac zamiast tekstur prawdziwe okna? :D

Post połączony: 2014-07-18, 15:07
I moglbys dodac drzwi do kazdego domu  :)
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Dobra, wiem o co chodzi z tą kamerą. Pousuwaj w teksturach kanały alpha, powinno pomóc. A jak nie to będziesz musiał je konwertować ręcznie GoManem z opcją "ohneAlpha".
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry