Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 562722 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 562722

Odpowiedzi 1517

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
Jako że moje oko to dojrzało, może napiszesz na pw jaka? :P :lol:
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Jako że moje oko to dojrzało, może napiszesz na pw jaka? :P :lol:
Ehm nie chcę ujawniać tajnych rzeczy, to potem psuje granie jak się wie gdzie co i jak :D
 

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
Teraz i tak wiem. Zajrzę pod każdą platformę :lol:
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Teraz i tak wiem. Zajrzę pod każdą platformę :lol:
Polecam zbadać wszystko, zajrzeć w każdy zakątek lokacji, kto wie czy nie będzie tam jakiś fantów  :lol:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Gothic 2 Reworked Mod
#484 2014-06-26, 14:30(Ostatnia zmiana: 2014-06-26, 14:44)
Ale to kształtem przypomina same Khorinis bez Jarkendaru, a nawet bez GD.... Także nie kierowałbym się tą mapą z Arcanii.
Najwieksze gówno jakie slyszalem, niestety nie tylko od Ciebie.
Skoro przez dlugi czas Jarkendar byl nie odkryty, wystarczy ze mapa zostala narysowa przed akcja z G2:NK, nikt nie mówil ze to jest aktualna mapa.

Niby tak, tylko że na mapie gothic 2 khorinis widać góry na północy. Natomiast na tej mapie jest morze, WYSPA PRZECIEŻ NIE ZMALAŁA, PO PROSTU LUDZIE NIE WIEDZIELI ŻE JEST DALSZA CZĘŚĆ WYSPY ZAMIAST GÓR.

Spoiler

^ Coś takiego

Więc wniosek jest taki że studio od arcani nie ma pojęcia o wyspie khorinis.
Wystarczy nawet porównać mapkę tą:

Spoiler
Nawet bez Jarku wyspa jest za mała na mapie

EDIT:

Halk czy dałbyś radę później zrobić mapę do swojego świata? :D
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Halk czy dałbyś radę później zrobić mapę do swojego świata? :D
Mapę raczej tak, tylko będzie chyba problem ze strzałką gdzie jesteśmy na tej mapie bo na tym się kompletnie nie znam  :P
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Sprawdź jak to wygląda w Gothicu czy innych modach :P

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
W Spacerze wstawiasz coś takiego jak startpoint. Na pewno to znajdziesz w Spacerze.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
W Spacerze wstawiasz coś takiego jak startpoint. Na pewno to znajdziesz w Spacerze.
No wiem ale chodzi mi oto, żeby potem zgrać mapę z terenem :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Gothic 2 Reworked Mod
#489 2014-06-26, 15:09(Ostatnia zmiana: 2014-06-26, 15:19)
W Spacerze wstawiasz coś takiego jak startpoint. Na pewno to znajdziesz w Spacerze.
No wiem ale chodzi mi oto, żeby potem zgrać mapę z terenem :)

W skryptach dopisuje się linijkę w mapie itemu, możesz sprawdzić jak to zrobione jest w innych mapach. Wiem, bo sam dodawałem do świątyni śniącego :D A w g2nk jest chyba tak samo niż w g1(prawda? :huh:)

@DOWN -

Łapaj http://themodders.org/index.php?topic=9188.0  :ok:
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#490 2014-06-26, 15:14(Ostatnia zmiana: 2014-06-26, 15:59)
Potrzebuję oryginalnego całego folderu Scripts z zawartością Content i System, jeśli ktoś ma to mam prośbę żeby mi podesłał  :D

@UP
Dzięki  :)

Post połączony: 2014-06-26, 15:59
Mam kolejne pytanie, jak zrobić np. rzekę czy jezioro do tego żeby woda "płyneła'  :) Robi się to w spacerze?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Sprawdź ten temat : http://themodders.org/index.php?topic=49.0
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Sprawdź ten temat : http://themodders.org/index.php?topic=49.0
Ok dzięki ale najpierw chcę wiedzieć jak w ogóle zrobić jakieś jezioro lub rzekę?  :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dwa face jeden z normalami w dół, drugi w górę. Materiał jest animowany (odpowiednie nazwy tekstur) - tyle :F
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#494 2014-06-26, 16:57(Ostatnia zmiana: 2014-06-26, 22:52)
Dwa face jeden z normalami w dół, drugi w górę. Materiał jest animowany (odpowiednie nazwy tekstur) - tyle :F
Tylko tyle?  :F
Hehe dzięki, spróbuję  :lol:

Post połączony: 2014-06-26, 20:08
Woda pięknie działa  :D

Post połączony: 2014-06-26, 21:54
Przedstawiam Wam całkowicie, nową, odmienną "brudną, starą" wodę w tajnym, ukrytym, podziemnym jeziorze:  :D

Spoiler
Przez GIFa jest troszkę słaba jakość i chyba troszkę za szybkie tempo ustawiłem ale coś widać  :)
Oryginalna woda ma 8fpsów, ta ma 15fpsów  :)

Pozdrawiam :P

Post połączony: 2014-06-26, 22:27
Jeszcze taka informacja, nie wiem czy Was to ucieszy ale będzie dużo jaskiń i podziemnych lokacji i nie tylko  :)

Post połączony: 2014-06-26, 22:47
Ankieta została zakończona!
Wygrała opcja I - "O kurwa znowu odkryliśmy nową część wyspy" czyli wiecie o co chodzi :)

Zapraszam do nowej ankiety, wybierajcie czego najwięcej mam tworzyć w lokacjach bo w sumie to sam nie wiem :)
 

DxC

DxC

Angielska wersja Złotych Wrót
posty21
Propsy8
ProfesjaGracz
  • Angielska wersja Złotych Wrót

DxC
Angielska wersja Złotych Wrót

Gothic 2 Reworked Mod
No, coraz lepiej :)

A jeszcze pytanko: Będziesz ingerował w modele i layout lokacji czy tylko textury?
I wymagania pewnie pójdą w góre co? :D
 Da rade na 512 ramu? :D
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
No, coraz lepiej :)

A jeszcze pytanko: Będziesz ingerował w modele i layout lokacji czy tylko textury?
I wymagania pewnie pójdą w góre co? :D
 Da rade na 512 ramu? :D
Wszystkie modele będą nowe, tekstury również  :)
Raczej trochę pójdą w górę na max teksturach, ponieważ są to duże rozdzielczości ale wymagania dużo nie wzrosną  :) Jeśli zmniejszysz jakość tekstur to na pewno będzie ok, zresztą nie wykluczam czy na max nie będzie chodzić płynnie gdyż 512mb RAM to jest wystarczająco, więcej zależy od karty graf. :)
 

DxC

DxC

Angielska wersja Złotych Wrót
posty21
Propsy8
ProfesjaGracz
  • Angielska wersja Złotych Wrót

DxC
Angielska wersja Złotych Wrót

Gothic 2 Reworked Mod
Mam nadzieję że da radę :D
Wiem że narazie nie możesz ustalić dokładnej wartości, ale na ile % mniej więcej ukończyłeś modyfikację?
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Mam nadzieję że da radę :D
Wiem że narazie nie możesz ustalić dokładnej wartości, ale na ile % mniej więcej ukończyłeś modyfikację?
Zależy o co pytasz, bo jeśli ogólnie całość to około 3-4%? :D
Na razie skupiam się nad nowymi lokacjami, które wchodzą w skład modyfikacji  :)
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Najlepiej wszystkiego po trochu :)
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry