Magia i runy 58356 94

O temacie

Autor Memorius

Zaczęty 24.03.2014 roku

Wyświetleń 58356

Odpowiedzi 94

XovoX

XovoX

Użytkownicy
entropy increase manager
posty164
Propsy123
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • entropy increase manager
runę leczenia można znaleźć. To czar palladyna więc do użycia dla każdego, bez wymaganego kręgu. 
 

Gomenasai

Gomenasai

Użytkownicy
posty36
  • Użytkownicy
A mogę prosić o informację, gdzie ją znaleźć?
 

XovoX

XovoX

Użytkownicy
entropy increase manager
posty164
Propsy123
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • entropy increase manager
Naprawde nie pamiętam a chwilowo nie mam dostępu do gry. Możliwe że jest u orków przy wejściu do GD, idąc prosto, nie przez kopalnię. Ale głowy nie dam (ani nic ważniejszego :lol:). Albo przynajmniej kiedys tam była, w "gołym" Gothicu, bez NK.

Niemniej napewno GDZIEŚ jest.
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
Tu również potwierdzę, że taką runę można znaleźć, jest gdzieś w GD, ale nie pamiętam gdzie :(
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Rozwiewając wątpliwości z innego tematu---
tak questowa runa Przyzwanie Bagiennego Trutnia występuje w dwóch miejscach - w DP i J.
Pozwala to zachować jedną dla siebie, jeśli ktoś chciałby tego używać.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Kasperov

Kasperov

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.
Nie wiem czy dobrze trafiłem z tematem i czy ktoś już tego kłopotu nie poruszył. Otóż po I rozdziale wybrałem się do GD, wszystko fajnie znalazłem tam już 4 runy teleportacji (zamek, obóz w lesie, wieża demonów i przełęcz), także poruszanie się jest całkiem przyjemne. Schody zaczynają się w momencie kiedy trzeba wracać do Khorinis. Podczas zwiedzania okazuje się, że trzeba dreptać do Xardasa (póki co dwa razy tam leciałem za głównym questem). Wszystko fajnie ale to jest jakieś 10 minut wyjęte z życia w jedną stronę :P
 

Taliasan

Taliasan

Moderator działu
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Moderator działu
Runę teleportacji daje Lester, niedaleko od wejścia do przełęczy
 

Kasperov

Kasperov

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W 2 rozdziale to on kima u Xardasa ciągle...
 

Taliasan

Taliasan

Moderator działu
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Moderator działu
Runy telportacij w Khornis są dopiero od 3 rodziału
 

Kasperov

Kasperov

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No właśnie o tym mówię, że bez Global moda to nie było problemem, bo nie trzeba było co chwile lecieć do Khorinis żeby z kimś pogadać. 2 rozdział się robiło z marszu, tylko w GD. Taka sugestia, żeby może wyeliminować te nużące podróże w patchu i uruchomić Lestera wcześniej z runką do Xardasa. 
PS. Runka do przełęczy Khorinis jest już na początku 2 rozdziału.
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
uruchomić Lestera wcześniej z runką do Xardasa.
nie da się bo to niezgodne z fabułą -- runy teleportacji mają odsunąć niebezpieczeństwo Czarnej Armii a nie ku wygodzie gracza w przemieszczaniu się
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Dashan

Dashan

Użytkownicy
posty61
Profesjabrak
  • Użytkownicy
mroczny mag jest dobrą postacią ?? ma fajne runki ??
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
ta ziom
luknij w początkowego posta w temacie tam wszystko obczaisz :lol:
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

kranik

kranik

Użytkownicy
posty62
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy

kranik

Magia i runy
#93 2016-01-26, 23:51(Ostatnia zmiana: 2016-01-27, 17:12)
Uważam, że w globalu magia została trochę skrzywdzona. Powód? Brak balansu. Gra zmusza nas do szkolenia w broniach, mimo, że chcemy nastawić się typowo na magię. Granie czystym magiem jest niestety niemożliwe. Problemem jest równiez zbyt wysoka odporność na magię niektórych potworów np orków.

Gram mrocznym magiem i pragnę podzielić się paroma spostrzeżeniami:

regeneracja many jest trochę zbyt wolna, w walce całkowicie nie przydatna. Odnawianie many zdobyte dzięki przeczytaniu książki kosztuje 5 PN, drugi poziom możemy nabyć za punktów 10. 20 punktów many na pierwszym poziomie odnawia się w około 2 minuty 40 sekund, a drugim poziomie w około 2 minuty.

Podstawowy czar mrocznego maga - krwawa ofiara - nie dość, że leci bardzo, bardzo wolno, stosunek obrażenia/mana jest kiepski (u maga ognia lepiej się opłaca rzucić dwa szybkie ogniste pociski 20 many - 100 dmg niż jeden krwawy pocisk 25 many - 90 dmg, identyczna sytuacja z lodowym pociskiem u maga wody - bardziej się opłaca i zawsze trafia). Krwawa ofiara nie zadaje obrażeń orkom, golemom, demonom, nieumarłym, do tego wszystkiego czar jest zbugowany np. puścimy 5 czarów w kierunku smoczego zębacza to połowa nawet nie zada obrażeń mimo, że trafia centralnie w niego..  Następne czary ofensywne  mówiąc łagodnie również nie zachwycają. Sytuacje ratują przywołańce ale nimi trudno pokonać jakiegoś konkretnego przeciwnika np orka elitę. Ciekawy jest czar wysysania życia dzięki któremu wygramy każdy pojedynek z człowiekiem (pokonanie Kruka zajmuje kilka sekund), szkoda że tylko z człowiekiem.
 
Zdecydowanie lepszym wyborem na maga wydaje się mag wody:  już w drugim akcie mamy czary bryła lodu - jeden z najlepszych czarów w grze, gwarant sukcesu w walce jeden na jeden  oraz przywołania stada lodowych wilków (3 sztuki) które są ciut tylko słabsze od wargów... Swoją drogą runa przywołania stada jest dostępna dla każdego maga, znaleźć ją możemy przy 2 lodowych golemach na terenie nowego obozu w GD.
 

szeregowiec88

szeregowiec88

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem Mrocznym, 2 rozdział, gdzie mogę nauczyć się tworzenia run?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry