ocena run z pozycji gracza
KRĄG 1
KRWAWA OFIARA
MANA- 25
Obrażenia - 90
początkowo niby nic takiego ale przy 200 many sieje jak z karabinu maszynowego na daleki dystans
przydatna na każdym etapie gry , jednak nie działa na orków
ocena 9/10
KORZEŃ
KRĄG - 1
MANA - 50
CZAS TRWANIA - 20 sek.
Obrażenia - unieruchamia przeciwnika
przydatny i skuteczny zamiennik bryły lodu , choć obrażeń nie zadaje - dobra broń defensywna
ocena 7/10
PRZYZWANIE SZKIELETU GOBLINA
KRĄG - 1
MANA - 20
jeden szkielet to za mało stado zas lepiej zamienić czyms innym
ocena 5/10
KRĄG 2
STARZENIE
KRĄG - 2
MANA - 30
Obrażenia - ZMNIEJSZA STATYSTYKI O POŁOWĘ
działa z bliska i wymaga podkradania do ofiary .... dobra np na śpiące pantery i cieniostwory lub nieuważnych orków i ludzi
ocena 7/10
KRADZIEŻ ENERGII
KRĄG - 2
MANA - 30
Obrażenia - 100
CZAS TRWANIA - 9 sek.
czar okrutny i podstępny , wymaga jednak dosyć bliskiego kontaktu z ofiarą
ocena 8/10
PRZYZWANIE ZĘBACZA
KRĄG - 2
MANA - 40
stado zębaczy w liczbie 8 to już poważny przeciwnik dla każdego nawet Orka Elity - przynajmniej dla zasiania zamętu i odwrócenia uwagi - z jego pomocą zdobyłem bez trudu Złoty Kompas
ocena 9/10
KRĄG 3
SZAŁ BELIARA
KRĄG - 3
MANA - 100
wydatek many zbyt duży do efektu, tym bardziej,że nie działa na orków
niemniej potrzebny aby zrobić Zemstę Beliara
ocena 4/10
PRZYZWANIE SZKIELETU
KRĄG - 3
MANA - 60
dobry szkielet nie jest zły w żadnej sytuacji a duża mana pozwala tworzyć Armię bez wydawnia na drogi zwój
ocena 9/10
STRACH
KRĄG - 3
MANA - 50
Czas - 5 sek.
czasem bardzo przydatny, jak w Zamku chociażby, choć zwojów wystarczy i nauka runy jest zbędna (zresztą do znalezienia w grze)
ocena 8/10