Opis modyfikacji 65398 71

O temacie

Autor panzpis

Zaczęty 16.03.2014 roku

Wyświetleń 65398

Odpowiedzi 71

panzpis

panzpis

Użytkownicy
Co palisz w piecu?
posty524
Propsy167
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Co palisz w piecu?

panzpis

Opis modyfikacji
2014-03-16, 21:52(Ostatnia zmiana: 2014-03-28, 14:37)

"Global Mod" to rosyjski mod, który rozszerza podstawową fabułę gry. Podjęliśmy się tłumaczenia modyfikacji i w imieniu całej grupy z przyjemnością głoszę, że premiera spolszczenia niedługo nadejdzie.


Opis:

Mod rozszerza pierwotny świat Gothic 2 Noc Kruka, daje nowe możliwości przechodzenia gry oraz nowe gildie: myśliwych, mrocznych wojowników / magów ... W tej modyfikacji można odblokować nieznane dotąd tajemnice, zobaczyć nowe światy, poznać  podstępy i oszustwa, i stać się świadkiem wielu wydarzeń, które nie były wcześniej dostępne. Kilka znanych Ci momentów ujrzysz w nowym świetle.

Światy i lokalizacje:

Nowy świat - Dolina przodków.
Jego wielkość jest porównywalna z Jarkendarem.  W tym świecie, będzie można odwiedzić różne miejsca, takie jak:
- Latarnia morska.
- Obóz- miasto myśliwych.
- Wieże starożytnego kultu.
Jest to świat bardzo zróżnicowany zawierający ponure i wesołe miejsca.

W modzie odnowiono również wszystkie dostępne światy :
- Jarkendar.
- Khorins.
- Dwór Irdorath. 
- Górnicza Dolina.

Postacie NPC i potwory:

- ponad 100 nowych NPC.
- pojawianie się nowych potworów w wyznaczonych zadaniach
- zwiększono siłę i liczbę zwierząt, dodano także rzadkie zwierzęta,
- niektóre zwierzęta są teraz wściekłe i są znacznie silniejsze niż te "zdrowe"


Gildie i frakcje:

-Gildia Mrocznych magów/wojowników.
-Gildia Magów Wody
-Gildia Myśliwych
gildia poboczna
- Czarne Jastrzębie
- Gildia Kupców

 
Ludzie mają swoje cele, mają swoje ambicje, mają swoje ideały i za to walczą i umierają, a pan chce tylko żyć, to niech pan sobie żre i żyje dalej!
                                         Janusz Korwin-Mikke,
                        prezes Kongresu Nowej Prawicy

https://pl-pl.facebook.com/janusz.korwin.mikke

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów

Memorius
Moderator działu

Opis modyfikacji
#1 2014-03-16, 22:29(Ostatnia zmiana: 2014-04-19, 19:15)
ponad 15 000 nowych linijek dialogowych
możliwość wykucia prawie 100 modeli własnych unikatowych broni...
Zupełnie nowy dodatkowy wątek Kultu w i-v rozdziale.

no i wiele innych rzeczy, o których można przeczytać w temacie o pracach  nad modyfikacją.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

kwazi231

kwazi231

Użytkownicy
posty305
Propsy22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
szacowany czas zakończenia prac?
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Choć wydaje się, że na forum TM przewija się mnóstwo fachowców od modingu Gothica, to bardzo ciężko jest spotkać rzetelnych  i poważnych... Część pracuje przy innych projektach a część chce wreszcie trochę odpocząć... Stąd nasze ogłoszenia i nawoływania... Jeśli taki stan utrzyma się nadal, to myślę, że przed maturą - na pewno. A może i szybciej?

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów

Memorius
Moderator działu

Opis modyfikacji
#4 2014-03-18, 11:05(Ostatnia zmiana: 2014-03-19, 08:08)
Ideą twórców Global mod było pierwotnie dodanie do G II Noc Kruka innych modów istniejących do tej gry w latach 2005 - 2007 oraz dodanie własnych lokacji i pomysłów fabularnych.
Ostatecznie w wersji 1.14 Ru znalazły się
obok lokacji i linii fabularnych znanych z NK
mod Unnamed
mod Dunkel Magie
elementy moda Kuzniec (Kowal)
własna lokacja Dolina Przodków jako czwarta równorzędna do Khorinis, Jarkendaru i Górniczej Doliny
własny odrębny wątek główny Starożytnego Kultu dla rozdziałów 1-5
pewna liczba zadań dodatkowych

Pierwotnie planowaliśmy spolszczenie wersji 1.14 jednak z powodów wskazanych w innych tematach ostatecznie postanowiliśmy rozwinąć idee twórców (Magic Team) i uwzględnić różne opinie graczy na temat wersji 1.14

Pierwszą gotową wersją PL była wersja 1.5.1  w pełni spolszczona , z poprawionymi błedami i bugami wersji 1.14.
Po niej powstała wersja 1.5.2 PL uwzględniającą uwagi testerów do wersji 1.5.1
Po niej zaś wersja 1.5.3 PL bardzo mocno zmieniona (wykaz zmian w temacie Read Me - zmiany w stosunku do 1.14).
Gotowy jest praktycznie także skrypt wersji 1.5.4 uwzględniający inne zmiany i sugestie jakie pojawiły się przy okazji testów wersji poprzednich.
Wersja 1.5.4 posłuzy jako szkielet do stworzenia wersji ostatecznej beta 1.6.9 PL.
Pierwotnie numer 1.6 PL miał być wersją ostateczną dla graczy , jednak w związku z uzyskaniem materiałów do niepublikowanej wersji 1.15 RU od Kolegi MaGoth oraz decyzją o włączeniu do moda pewnej liczby zadań z moda Pan Losów a także całkowicie przerobionego Obozu Leśnego ( made by DS) ostateczna wersja PL dla graczy będzie miała numer 1.7PL

Zawierać będzie następujące lokacje
Khorinis ( bez większych zmian w stosunku do NK pod względem wyglądu)
Jarkendar (jw)
Górnicza Dolina ( w formie zaproponowanej w Global 1.14 na podstawie Unnamed z pewnymi naszymi zmianami)
w GD bedzie można poza tym co jest w NK odwiedzić także
teren "za palisadą" - z Obozem Bractwa Śniącego, Obozem Netbeka ( przerobionym fabularnie całkowicie przez DS) , obozem paladynów, Wieżą Mgieł
Starą Kopalnię
Wolną Kopalnię
Opuszczoną Kopalnię
Swiątynię Śniącego
Cmentarzysko Orków

oraz
Dolina Przodków
z miedzy innymi
Latarnia Morska
Wieża Starca
Wieże Mgieł
Obóz Mysliwych
Obóz Orków
Świątynia Budowniczych
Stary Las
Stary Cmentarz
Porzucona Farma
Przystań
Opuszczona Kopalnia - dalsza część
Obóz Bandytów
Zniszczona Osada
Obszary Górskie
Tajemnicza Budowla
i kilka innych miejsc...

Dwór Irdorath - w zmienionym systemie pułapek i dodatkowymi niespodziankami dla niektórych gildii

Dwa wątki Główne
znany z NK
wątek Starożytnego Kultu
seria zadań pobocznych róznego pochodzenia

Gildie
Mag Ognia
Mag Wody ( całkowicie zmieniona i praktycznie zrobiona zupełnie od nowa przez DS)
Strażnik Miejski/Paladyn
Najemnik/Łowca Smoków
Myśliwy (od IV rozdziału domyślnie Łowca Orków)

Mroczny - członek Mrocznego Zakonu - w ścieżce Mroczny Mag i Mroczny Wojownik

gildie poboczne
Czarne Jastrzębie ( z 1.14)
Gildia Złodziei ( z NK)
Gildia Kupców (z 1.15)

możliwość współpracy i wykonywania zadań dla gildii Obóz Leśny Netbeka

nowe dialogi od DS, nowe postacie , nowe imiona dla części bezimiennych NPC , nowe umiejętności itd...
po części wymienione w Read Me po części nie
 


Post połączony: 2014-03-19, 08:08
W luźny sposób mod nawiązuje także do Piratenleben.
Bezimienni piraci z Jarkendaru otrzymali imiona zgodne z tym modem oraz nawiązujące do niego dialogi pewne "ślady" tego moda można odnaleźć również w mieście Khorinis.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Jeśli chodzi o łączny czas rozgrywki to jednoznacznie trudno to określić.
Zależy to od wybranej gildii głównej , wybranej gildii pobocznej w Khorinis i przyjętych sposobów wykonania poszczególnych zadań.
Wersję 1.14 RU Myśliwym ukończyłem po 198 godzinach gry.
Zbliżoną do niej wersję testową 1.5.1 PL po 176 godzinach znając już przebieg zadań i rozmieszczenie ukrytych przedmiotów questowych.

Wersja 1.7 PL znacznie rozszerzona , o zwiększonej skali trudności i bez solucji w ręku może dostarczyć nawet 250 godzin zabawy jak sądzę.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A czy w modyfikacji są jakieś nowe bronie? Albo zaklęcia i umiejętności?
 
LET'S ROCK!

Taliasan

Taliasan

Moderator działu
posty378
Propsy171
Profesjabrak
  • Moderator działu
Tak, w Globalu znajdują się nowe bronie z modyfikacji "Kowal", które można własnoręcznie wykuć, czyli nowe topory, bronie dwu- i jednoręczna, łuki i kusze oraz bronie na zręczność. Co do nowych zaklęć to są. Co do umiejętności to nie
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
z innych rzeczy- Bezi będzie uprawiać sex poza przybytkiem Bromora , a także będzie mógł chodzić w sukience, bardzo szykownej zresztą
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czyżby to najnowsza, rewolucyjna zmiana, która ma nowe rzesze fanek przyciągnąć... Sex w wielkim mieście, Khorinis!

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Niestety sex będzie poza miastem.
Bezi ukaże swoje drugie oblicze wykorzystując pijaną panienkę.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
...a potem rzuci czar zapomnienia i
Spoiler
ale poważnie... Bezi to drań jednak!

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Jednak jak w każdej bajce jest tu i szczęśliwe zakończenie.
Watek ten jest już gotowy, dziś będzie dodany i jest to na pewno coś nowego w świecie Gothic.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Pamietajcie ze gothic to gra od 12 lat  :F
 

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Włączymy domyślnie krew, dodamy stosowny filmik i będzie od 18 :lol2:.

A mówiąc poważnie zobaczymy czy są jakieś materiały pozwalające nieco zmienić ten oryginalny filmik.
chicken już to sprawdza
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pamietajcie ze gothic to gra od 12 lat  :F
Rzeczywiście!  Tyle lat na rynku!

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Cytuj
Pamietajcie ze gothic to gra od 12 lat   :F
Gothic może, ale mod nie.

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
co do nowych umiejętności to jakichś tam niezwykłych nie ma ale można się nauczyć wyrobu
ognistych strzał
magicznych strzał i bełtów
strzał Wygnania

no i obróbki drewna a dokładniej piłowania drewna na wyrób tychże strzał
piłuje się bardzo fajnie i napiłowałem cały wagon drewna a nawet więcej :ok:


można też ugotować gulasz i zawsze napis głosi,że Bezi jest z tego bardzo zadowolony
no i cos tam chyba jeszcze z takich drobiazgów...


oczywiście wyrób broni to zupełnie inny temat
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

xDominik

xDominik

Użytkownicy
posty222
Propsy39
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy


oczywiście wyrób broni to zupełnie inny temat


No to jak inny temat to może opowiedz coś o tym?
 
LET'S ROCK!

Memorius

Memorius

Moderator działu
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Moderator działu
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Chętnie ale dostanę w końcu zjeby od Ekipy że wszystko ujawniam. :lol2:
powiem tu tylko że w grze jest możliwość wykucia i sporządzenia około 60 Broni Unikatowych, przy czym najwięcej ich będzie mógł wykonać Najemnik.
Bronie można ogólnie
kupić
znaleźć
zrobić samemu
dostać po wykonaniu zadania
dostać po przystąpieniu do Gildii
ukraść ( :lol:)
ulepszać ( pewne z nich)

 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry